13. Bölüm - Elif'in Sırrı

401 34 8
                                    

Keyifli okumalar...

Yavuz'dan

Kafam çok karışık. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Time dönmeyi düşünüyorum vazgeçiyorum. Tek başıma olmayı düşünüyorum vazgeçiyorum. Bir türlü karar veremiyorum.

Belki de düşünmemem gerekiyordur. Bilmiyorum. Bildiğim tek şey onlarla birlikte olmamın onlar için çok tehlikeli olduğu.

* * *

Sabah olduğunda yine kalkıp Elif'i uyandırmaya gittim. "Günaydın prenses." diyerek kapıyı açtım ve içeri girdim. Elif uyanmış, yatakta oturuyordu.

Biraz daha doğrulup "Günaydın abi." dedi.

Ben de aklıma gelen şeyle "Erkencisin bugün. Neden gelmedin yanımıza?" diye sordum.

"Bilmem. Biraz burada kalmak istedim." diye cevap verince bir şeyler olduğunu anlamıştım.

"Sen iyi misin Elif? Biraz durgun görünüyorsun."

"Bilmem ki."

Hâlâ benden çekindiğini, bana her şeyi anlatmak istemediğini biliyordum. Onu rahatlatmak için "Elif, ben senin abinim. Bana her şeyi anlatabilirsin. Eğer bilmem gereken bir şey varsa bana söylemekten çekinme." dedim.

Başını biraz öne eğdi ve "Aslında bilmen gereken bir şey var abi." dedi.

Ben de bir şey demeden konuşmaya devam etmesini bekledim. Elif tam konuşmaya başlıyordu ki kapı açıldı ve içeri Bahar girdi. "Günaydın kurbağa prens ve pamuk prenses."

"Günaydın da ben niye buradaki kurbağa prens oluyorum?"

"Çünkü biri seni öpmeden prens olamıyorsun. Kurbağa olarak kalıyorsun."

"O zaman öp beni."

"Yavuz!"

"Sustum tamam."

"Hadi gelin kahvaltıya."

"Tamam gelelim."

Orada Elif'in ne sakladığını öğrenemedim. Aslında söyleyecekti ama ben tekrar sormayı unutunca o da bir şey demedi. Olanları orada öğrenseydim işler bu kadar karışmazdı.

* * *

Yazardan

Her gün de olduğu gibi Yavuz, Bahar ve Elif yine kahvaltı yapmış, Bahar işe gidince Yavuz ve Elif televizyon karşısına oturmuşlardır.

Bir anda telefonunun çalmasıyla Yavuz Elif'i içeride bırakıp telefonla konuşmak için mutfağa gider.

"Buyurun Savcı Hanım."

"Yavuz, görüşmemiz lazım."

"Konu?"

"Sen."

"Ben mi?"

"Evet sen. Görüşelim anlatacağım. Hatta mümkünse hemen."

"Hemen olmaz. Elif'i evde tek bırakamam."

"O da gelsin. Hem biraz dolaşmış olur."

Yavuz kısa bir iç çekerek "Tamam. Nerede buluşuyoruz?"

"Sen seç. Konumu bekliyorum."

"Peki. Görüşürüz."

"Görüşürüz."

Yavuz telefonu kapattıktan sonra Elif'in yanına gider.

"Güzellik. Hazırlan hadi gidiyoruz."

Yalnız KurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin