1🌹

3.8K 77 76
                                    

" gece bugün seninki gelmedi"

Duyduğum şeyle bakışlarımı direk su'ya çevirdim.

" benimki derken "

Senayla birlikte gülmeye başladılar ben ise hala aval aval onlara bakıyordum.

" size diyorum ya "

" yağıza diyoruz kız başka kime diyebiliriz haaa başka bi seninki  varsa onu bilmeyiz "

Bu sefer daha çok gülmeye başlamışlardı.

Yağız...
3 yıllık aşkım.  Ama biz ona genelde umutsuz vaka diyoruz.
Okulda ise okulun asi çocuğu diye biliniyor .

" evet ya bugün okula gelmedi keşke ben de gelmeseydim "

Evet keşke gelmeseydim .okula her sabah onu göreceğim diye mutlulukla geliyordum ama bu gün onun tayfası gelmiş ama o okula gelmemişti.

" kız su "

" ne var yine sena..  kafiye yaptim bak ne kadar uyumlu oldu  "

Sena suya karşı gözlerini devirmekle yetindi .

" tamam tamam kızma hemen "

Sena dayanamayıp konuşmaya başladı.

" dün bir hikaye okudum "

Senanın diyeceklerini bende merak ettiğim için dinlemeye başladım

" kısa kes sena hadi "

" anlatmıyorum "

" hey beni merak ettirip de sonra anlatmıyorum demek le olmaz canım
Sen boşver suyu  bana anlat "

" haklisin ya zaten seninle ilgili bu hıyarla değil "

Benimle mi ilgili hiç inandırıcı gelmedi ama neyse .

" dinliyorum senacığım"

" kanka bak şimdi bir hikaye okudum hikayede bir kız bir erkeği çok seviyor ama bunu yüzüne söyleyemiyor , çekiniyor ve vereceği tepkiden korkuyor.
Gidip yeni bir hat alıp bu çocuğa yazıyor çocukla konuşmaya başlıyorlar ama kız anonim olarak konuşuyor aradan zaman geçiyor çocuk kızdan hoşlanıyor falan yani diyorum ki sen de mi böyle yapsan "

Senanin anlattıklarını ağzım açık bir şekilde dinledim aslında onunla konuşma fırsatım olurdu ama benim bildiğim yağız   buna  tenezzül etmezdi .

Tam ben birşey diyecekken su benden önce davrandı

" gerizekalı kankam bu sadece hikayelerde değil gerçekte de var hadi hepsini geçtim bunu niye en başta bana anlatacaktın ki "

Suyun dedikeri çok doğruydu bu cümlesi üzerine dudaklarimdan hafif bir kıkırtı çıktı 

" aptal bende biliyorum gerçekte olduğunu ama hani etrafda var mı hiç denk geldiğin "

" tamam tamam sakin olun , hem sena yazdım diyelim yağız böyle işlerle uğraşan birisi değil direk engeller beni "

Dediğim şeyin üzerine sena gözlerini kısıp düşünür gibi yaptı

" buldum "

Senayla birlikte bakışlarım suya döndü demek su da bu fikirle ilgileniyordu.

" ooo su hanım bakıyorum da dediğimi beğenmişsiniz herhalde "

" bozuk saat bile günde iki kere doğruyu gösterir "

Diyip senaya göz kırptı .

" aptal "

" sena ya şaka yapıyorum alınma hemen  ama haklısın yani sonuçta kim olduğunu söylemese de duygularını ifade edecek "

Kızlar haklıydı denemekten zarar gelmezdi ama sonra pişman olmak da var .

" ne bulmuştun sen "

" engellerse gecenin hacker komşusu yok mu ona gider engeli kaldırttırı"

Hayatta böyle birşey yapmam o mala muhtaç olmak hayatta en son isteyeceğim şey bile değil.

" saçmalama "

" hey fikrimi sundum ben "

Arkamızdan gelen sesle birlikte tüm dikkatimiz uçup gitmişti.

" oh be kurtulduk sonunda oh be oh be ohhh "

Bakışlarımız bu oh beli cümlenin sahibine döndü .
Tabikide Toprak yanıda da bitmiş bir adet mete.

İkiside çok yorgun ve bitkin görünüyordu.
Bizim tayfa da şimdi tam olmuştu.
Ben, su, sena ,toprak ve mete .
Su ve toprak ikiz kardeşler birbirlerine görünüş olarak  çok benzeselerde karakter olarak çok zıtlar .
Su somurtkan , toprak ise enerjik ve güler yüzlü birisidir .

Bu dörtlüyle çocukluktan bu yana süren bir arkadaşlığımız var arkadaşlıktan da öte kardeşlik.

" ne oldu çatlak ikizim "

" lan sen nasıl ikizsin benim canım çıksın yorgunluktan sen burda  otur hiç mi hissetmedin "
Toprağın bu sitemi üzerine hepimiz gülmeye başladık.

" aslında bi ara hisseder gibi oldum "

" atma kız "

Bunları bu hale getireni açıkçası çok merak etmiştim .

" beklenen soruyu soruyorum arkadaşlar  . Size ne oldu? "

" sorma gündüzüm ya çatlak reyhan  uyuyoruz diye bizi sınıftan atmıştı ya "

Dedikleriyle aklıma fizik dersi geldi reyhan hoca dersinde uyuyanları hiç sevmezdi ama bizim zeki toprak uyumuştu bunu gören reyhan hoca  toprağı sınıftan atmıştı ama bizim şaşırdığımız olay toprağın çıkarken "geçen ders mete uyudu ama siz birşey yapmadınız" demesiydi bunun üzerine  mete bittin oğlum sen bakışlarıyla toprağa bakarken toprak ise "kanka şimdi yanlız canım sıkılır" demişti.
Reyhan hoca ise ikisini birlikte sınıftan atmıştı. Anlaşılan bir de ceza vermişti.
Düşündüklerimle kahkahalarıma engel olamadım olanları kızlar da hatırlayınca onlar da gülmeye başladı.

" ulan toprak ne alem adamsın "

" adam mı bunun gibi adamı si...  anladin sen toprak"

" kanka ya kızma ben gidersem canin sıkılır diye şey ettiydim "

" kıvırma lan sınıfta 'kanka  canım sıkılır ' diyordun ya "

" öyle mi demiştim dilim sürsmüş "

Ah toprak ah ..

" reyhan hoca ne cezası verdi "
Merak ettiğim soru senadan gelmişti .

" sorma ya fizik laboratuvarını temizletti çatlak kadın "

Şimdi neden bu halde olduklarını daha iyi anlıyordum.
Burası bir kolej olduğu için laboratuvar çok büyüktü bizimkilerin haline gülsem mi üzülsem mi bilememiştim.
Ama onları tanıyorsam bunu  reyhan hocanın yanına bırakmazlardı .

Selam ☆
Texting hikaye okumayı çok seviyorum şimdi de yazmaya başladım.
Umarım begenirsiniz .
Başlama tarihim 3 temmuz cuma peki ya sizin başlama tarihiniz ne zaman ?
Hatalarım ve gözden kacirdiklarim olabilir yorumlarda belirtirseniz sevinirim ☆

𝐔𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳 𝐕𝐚𝐤𝐚𝐦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin