YAĞIZDAN...
İnanamıyormuydum ?
Gerçekten acıyor muydum ?Acıyordum çünkü gerçekten acınası bir haldeydi.
Aptal emre ona sarıldığımı görmüş ve gelmiş bana hesap soruyordu .
Benim o kızla ne gibi bir alakam olabilirdi ki ?
Saçmaydı hem de çok saçmaydı ." yağız ne düşünüyorsun yine yağız yağız yağız "
Bakışlarımı mal gibi yağız diye bağıran engine döndürdüm.
" Ne bağırıyorsun lan yağız yağız diye "
Lafa barış girdi bu sefer de" sana diyorum kanka bu engin de diğer kızlar gibi sana aşık diye bana inanmıyorsun "
Engin barışın kafasına bir tane geçirdi .
" Ne aşkı lan ne saçmalıyorsun?"
Barış kahkahalara boğuldu kahkahalarının arasından zor da olsa konuştu.
" kız olduğunu kabul ediyorsun yani "
Bu dediğiyle biz de gülmeye başladık.
" yağız telefonuna mesaj geldi "Telefonu elime aldım gerçekten de mesaj gelmişti.
Gülay hoca : yağız yarışmadaki eşin geceydi .
Başına gelen bu talihsiz olay için bugün konuşamayacağız ama 1 hafta sonra tekrar konuşacağız .Yarışmadaki eşim gece miydi ?
Ulan emre sevecek başka birini mi bulamadın bu kız heryerde karşıma çıkıyor sen de bunu bir şey sanıp abuk subuk hareketler yapıyorsun ." ben sınıfa gidiyorum "
Diyip bizimkilerin yanından kalktım.Gecenin anlattıklarından sonra ela denen kızdan ve kayadan şüphelenmeye başlamıştım.
Şimdi ise gördüğüm şey;
ela kayanın elinden sert bir şekilde tutmuş dışarı sürüklüyordu .
Takip ettim .
Okulda kimsenin pek gelmediği bir yerine gelmişlerdi .
Belki işime yarayacak birşeyler olur diye telefonu açıp video çekmeye başladım.İlk konuşan kaya oldu
" keşke yalanlamasaydın.
Şimdi hepsinin gözü üzerimizde .
Anladılar işte bizim yaptığımızı "" salak yalanlamasaydım planımız bu kadar kusursuz ilerler miydi sanıyorsun?"
" Ne olacak şimdi ya herşeyi bizim yaptığımız öğrenilirse ?"
Sadece bu cümle bile işime yarayabilirdi.devam edin böyle süper ilerliyorsunuz .
" planımızı unutma tüm bu riskleri göze alarak yaptık ,bunu ikimiz yaptık kaya .
Benim amacım yağızla birlikte , ikimiz eş olarak o yarışmada yer almak senin amacın ise geceye aşık olduğun için yağızla birlikte yarışmaya katılmasını istememen ve seni hep arkadaş gözüyle gördüğü için canını yakman "Gerçek sevgiden bir haber olan insan bozuntuları.
O anda elanın bakışları beni buldu ." yağız!!!!"
Yağız ya yağız.
GECEDEN...
Gözlerim doğru görüyorsunuz değil mi ?
Gözlerimi açıp kapatıp tekrar telefona baktım sonuç aynıydı.Yagızatess size mesaj göndermek istiyor
Hiç vakit kaybetmeden instegrama girip mesajını okudum .
Yagızatess: cem senin komşundu yanlış hatırlamıyorsam.
Ona ulaşamıyorum söyle ona bana acilen ulaşsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐔𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳 𝐕𝐚𝐤𝐚𝐦
Humor05*********: olduğun gibi değilsin yani olduğun gibi görünmüyorsun . etrafındakileri buna inandırmış olabilirsin ama ben gerçek seni biliyorum. 05*********: gerçek seni çok seviyorum 05*********: eminim ki gerçekte bu kadar soğuk ve sert değilsin...