"Gece kaldır kıçını da cem seni çağırıyor git yanına hem evden çıkmış olursun kokoman kuşu gibi tünedin eve "
Cem mi ?
baş belası hacker ,pislik ." oldu paşama bak ayağına çağırıyor bir de. Sorsaydın ya anne paşamın başka istediği birşey var mıymış? "
" kız sus duymasın ayıp "
Aman be aptal çocuk duyarsa duysun .
bikeresinde istediği bir şeyu yapmadım diye instegram hesabımı çalmıştı.
Aklıma geldi bak yine sinirlendim ." kız yürüsene bekletme çocuğu "
" beklesin anne ne demişler bir kızı bin kişi ister bir kişi alır "
Ay dur bu bununla pek olmadi ama
" ne saçmalıyorsun yine gece "
Anneme cevap vermektense telefonu alıp salak hackeri aradım.
Aranıyor aranıyor...
" niye bekletiyorsun kızım beni arasın demedim gelsin dedim "
" niyo bekletoyon kozom beno"
" ıyyy iğrençsin gece "
Huyum kurusun öyleyimdir:))
" ne istiyorsun boş işler müdürü "
" anlamadım? Boş işler müdürü mü?"
" he yalan mi boş işler müdürüsün , bu arada beni niye çağırıyorsun hizmetçin mi var senin burda "
" haklıyım işte sen bile susarsın böyle lan cevap versene alooooo "
Telefonu yüzüme kapatmış.
kaç saattir boşuna mi konuşuyorum ben allahın cezası.Telefonun yüzünde gördüğüm yazı hiç hayra alamet değildi.
Telefonunuz 3 dakika içinde kapanacaktır.
Cemvirüssü♡.
(Namı diğer boş işler müdürü)Bu ne şaka mı bu lütfen biri bunun şaka olduğunu söylesin.
"Cemmmm yaktım lan çıranı"
Telefonumu alıp direk cem malının yanına koştum.
" aç lan kapıyı aç seni bir elime geçirirsem var ya "
Tam kapıya vuracağım sırada kafama bir baston yedim
" ahh bu ne "
Arkamı dönmemle hasan dedeyi görmem bir oldu ah be hasan dede sen de mi bana karşısın.
" hasan dede napıyorsun ya "" ah kızım biz zamanında sizin gibi miydik sevgilimizi hiç üzmezdik birbirimize bağırmazdık bile niye sevgiline bağırıyorsun şimdi "
Sevgili diyor.
Sevgili dediği yetmezmiş gibi bir de cem diyor.
Ne diyin sen hasan dede ya." hasan dede benim sevgilim yok
Cemi bulduğum yerde öldürme planları yapıyorum sen bana ne diyorsun şeytan kulağına kurşun dede ya "Hasan dede bana şaşkın şaşkın bakıp birşey demeden gitti .
O gittiği an tekrar kapıya vuracaktım ki arzu teyze kapıyı açtı.
" arzu teyze nerde o yapım hatası oğlun"
" ilahi gece ,odasında oturuyor geç hadi sen "
Son duanı et cem belası .
Cemin odasına giderken tekrar kapı çaldı.Merakım daha ağır bastığı için öncelikle geleni öğrenmem gerekiyordu.
Arzu teyze kapıyı açtı ama ben arzu teyzeden kim olduğunu göremiyordum ki." hoş geldin oğluşum geç içeri ben ceme haber vereyim bilgisayarı getirsin ."
Arzu teyze önümden çekilince odağıma kapkara, soğuk ve duygusuz bakan gözler girdi.
Senin burda ne işin var umutsuz vakam?" lan gece aptal sevgilim gelsene içeri "
Allah senin belanı versin cem
Yağız lan yağız burda herşeyi yanlış anlayacak çocuk.
Evet ne güzel yine 9_0 geriden başlıyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐔𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳 𝐕𝐚𝐤𝐚𝐦
Humor05*********: olduğun gibi değilsin yani olduğun gibi görünmüyorsun . etrafındakileri buna inandırmış olabilirsin ama ben gerçek seni biliyorum. 05*********: gerçek seni çok seviyorum 05*********: eminim ki gerçekte bu kadar soğuk ve sert değilsin...