4🌹

1.2K 57 19
                                    

Bilgisayarımdan açtığım kore dizisini izliyordum ama artık bu bile sıkıcı gelmeye başlamıştı.
Yine bütün sessizliği telefonumdan gelen bildirim sesi bozdu .

05********:  gülünce yanağında oluşan o gamzeyi, sinirlenince çatılan kaşını ve daha birçok şeyini...

05*********:  ama en çok da seni çok seviyorum gece.

Bu mesajda neyin nesiydi şimdi.

Sevmeyin beni kimse sevmesin . Beni sadece sevdiğim sevsin .
Kimsin bilmiyorum ama kalbimin her zerresini dolduran biri varken sana asla umut veremem ki ben .

Gece: sevme beni lütfen sevme .
Çünkü benim kalbim beni hiç görmeyen biri için delice  atarken ben başka birine umut veremem kusura bakma .

05*********: çok mu seviyorsun ?

Gece: çok seviyorum .yazmazsan sevinirim .iyi akşamlar. Umarım sevgini hakeden birini seversin.

05*********: teşekkür ederim cevap verdiğin için engellersin diye düşünmüştüm yada hiç görmezsin diye.

Son yazdığı şey bana direk yağızı hatırlatmıştı . o da bana direk engel atmıştı.
Ama ben onun gibi değilim empati kuruyorum mesela .
sana direk engel atsaydım benim yağizdan ne farkim kalırdı ki .

Uyu bakalım gece belki rüyanda yağızı görürsün . Zaten anca rüyanda.

YAĞIZDAN...

Bizim gurupla bizde toplanmış boş boş muhabbet ediyorduk.
Bizim gurup : emre , barış, engin
Takıldığım ve tek muhattap olduğum insanlar .
Diğer insanlar umrumda bile değil

" Ne düşünüyorsun lan kara kara "

Enginin emreye sorduğu soruyla birlikte bütün dikkatler emrede toplandı .
Geldiğimizden beri ağzından tek bir kelime çıkmamış birşeyler düşünüyordu .

"  sevdigim kıza yazmalı mıyım yazmamalı mi , ya engel atarsa direk "

Son cümlesini bastıra bastıra söylerken bana bakıyordu.
Bana yazan kişiyi onlara  söylememiştim ama    bana yazdığı sırada birlikte olduğumuz için görmüşlerdi .
Yazan kişiye direk engel attığım için bana kızsalar da beni tanıdıkları için daha fazla üstelememişlerdi .
Ondan dolayı şu an emre bana aklınsıra  bana gönderme yaptığını sanıyordu.

" yaz gitsin lan herkes yağız gibi odun mu?"

Barışın gazına gelen emre sevdiği kıza yazdı cidden kimdi bu malın sevdiği kız?

" kim lan senin sevdiğin kız?"

Bakışlar bu sefer bana döndü.
Emre bana kötü kötü bakmaya başladı.

" yağız ben kolay kolay hoşlanan biri değilim bunu biliyorsun demi kardeşşim "

Evet dercesine kafa salladım genelde kızlarla oyun oynardı onları sever gibi davranırdı sonra ise hiç bir şey olmamış gibi yoluna devam ederdi .
Ama şimdi bu dediği kızı okul açıldığından beri kesiyordu .
Dediğine göre de aşık olmuştu .

" kara gecem benim çok seviyorum seniiii"

" kara gece kim lan "

Merak ettiğim soru barıştan geldi .kara gece diye isim mi olur .

" gerizekalilar ismi Gece soyismi Kara
Insetgram kullanıcı adı karagece
Cahiller sizi"

Engin emrenin dedikleri üzerine gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu .

Emre dayanamayıp kıza yazdı yazdıktan 2 dk sonra cevap gelmişti .
Kız güzel bir şekilde sevdiği biri olduğunu onunla konuşamayacağını ona umut vermek istemediğini  söylemişti . Harbi kızmış ha.
Başka biri olsa asla böyle birşey yapmaz di .
Şu  gece denen kız sanırım  gecen günkü çatlak kızdı .
Bana haddini bil diyen ilk defa bir kız bana öyle sert bir şekilde cevap vermişti o da kendini göstermek içindir.
Aslında o kızı biryerden tanıyor gibiyim ama çıkaramıyorum bir türlü .

Emre kıza son kez engellemeyip cevap verdiğin için teşekkür ederim yazıp , yağız burda üstüne alınman  gereken bir şey var demişti .

Mal çocuk hala bana gönderme yapıyordu.
Düzeltiyorum yaptığını sanıyordu.

Ama gece denen kız onu direk engelleseydi çok üzülürdü,  bende o üzülürse üzülürdüm sonuçta kim arkadaşının üzülmesini ister ki ?
Acaba haklılar mıydı ?
Düşüncemi bölen enginin cümlesi oldu

" yağız kardeşim kaldır şu sana yazan kızın engelini. belliki gelip konuşamıyor bırak da mesajlarda bari duygularını ifade etsin cevap vermezsin orası sana kalmış birşey ama engeli kaldır bence "

" evet lan kaldır bak ben kız beni engelleseydi ne kadar üzülürdüm kim bilir o ne kadar üzüldü hadi kaldır "

"  yağız , engin ve emre haklı birşey kaybetmezsin."

Çocukların üçüde aynı fikirdeydi bana da engeli kaldırmak düşüyor du.

" tamam lan tamam "

Engeli kaldırdım ve telefonu kenara koydum umarım yine mesaj atmazdı .

𝐔𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳 𝐕𝐚𝐤𝐚𝐦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin