16🌹

742 42 8
                                    

Ne yani bana gizliden yazan emre miydi .
Sevdiğim çocuğun en yakın arkadaşlarından biri ama bu olamaz .
Yağız bunu biliyorsa o zman yağızla hiç bir şansım olmaz ki sevme beni emre sevme lütfen sevme.
seni değil yağızı seviyorum ben .
Ufak bir şansım vardı şu an onu da elimden aldın.
Ve adım kadar eminim ki o videoyu sen yüklemedin .

Gece: emre umarım dediğin gibi o videoyu sen yüklemesindir .
Aksi takdirde yalana tahammülüm yok .
Beni sevdiğin kısmına gelirsek bunu gizliden yazdığında da söylemiştim .
Sevme beni çünkü benim her hücrem sevdiğim adamı sayıklıyor.
Sevme beni.

Emre: kim bu şanslı adam .
Delice sevdiğin bu kişi kim .
Gece bana bir şans ver ben seni çok seviyorum. Senin için herşeyi yaparım. Yeterki bana bir şans ver.

Yapma bunu emre ne kendine ne de bana bunu yapma .
Sana nasıl derim kardeşim dediğin insanı delice seviyorum diyerek nasıl derim .

Gece: ısrar etme emre söyleyemem

Emre: sen de yağızı seviyorsun değil mi ?
Ondan söyleyemiyorsun.
O zman sana şunu söyleyim.
Yağız hiç bir zaman senin olmayacak her zamn araniza gireceğim ki yağız asla benim sevdiğim kızı sevmez sevse bile bana tercih etmez .
Zaten yağızın bir sevgilisi var herkesden sakladığı bir sevgilisi var adını da söyleyeyim MİRAY.
Ve onu çok seviyor okulda ondan dolayı  başka hiç bir kızla takılmıyor.
İkiside birbirine deli gibi aşık .

Yalan söylüyordu bu o kadar belliydi ki böyle birşey olamaz dı. sadece beni kızdırmak ve yağızı sevdiğimden emin olmak istiyordu.
Yağızın sevgilisi yoktu .
Yok olamaz ya olsa bilirdim .
Yalan söylüyorsun salak çocuk.
Senin bu saçma oyununa gelmeyeceğim .

Gece: umrumda değil niye umrumda olsun ki ben yağızı sevmiyorum .
Bundan sonra yazmazsan sevinirim .
İyi günler...

Emre : kimi kandırıyorsun deli gibi aşıksın ona.

Emre: belki ona anonimden yazan da sendin .
Anonimi de seni de umursamıyor.
Asla umursamayacak da .

Gece: şu an kendi kafandan saçma sapan şeyler uyduruyorsun farkında mısın ?

Whatsapp tan çıkıp   yağızla olan konuşmalarımıza girdim  belki 100. Kez okuyordum .
Bir anlık gazla emreden gelen mesajdan hemen sonra yağıza yazmıştım pek konuştuğumuz söylenemezdi ama yinede konuşmuştuk .
Konuşmamız bittikten sonra ise emre ye dönüş yapmıştım.
Eminim ki yalan söylüyordu ne yağızın sevgilisi var dı ne de o videoyu o yüklemişti.

Bunu öğrene bileceğim tek bir yol vardı .

" cem canım komşum, en sevdiğim kankam , biricik dostum , canım, cem , cem ,cemciğimmmm"
Deli gibi bağırıp bir yandan da cemin evine koşuyordum kapının önüne gelince kapıya ard arda vurmaya başladım.

" canım komşum , en iyi hacker kankam "
Sonunda kapıyı açmıştı  ve bana mal mal bakıyordu  .

" salak zaten kaç tane hacker arkadaşın var onu da geçtim sen kaç tane hacker biliyorsun ki "

Haklıydı vallahi .

" seni biliyorum ya o yeter napayım diğer yeteneksizleri"

Cem uzun bir of çektikten sonra onu ittirip içeri girdim .

" kanka be Sana işim düştü"

Ceme sevimli bakışlarımdan gönderiyordum ama bana mısın demiyor du.

" bir şey isteyeceğini biliyordum zaten kısa kes de anlat hadi "

Nasıl da iyi tanır beni ya .

" cem yağızla ne konuştunuz?"

Cem gözlerini kısıp bana bakmaya başladı.

" sen bu yağıza mı aşıksın kız "

Bu kaçıncı ya .
Ah yağız bir sen anlamadın sana olan aşkımı.

" saçmalama ya cem "

Saçmalama ya cem diyerek beni taklit ediyordu pislik sana işim düşmese ben sana pas bile vermem be aptal hacker bozuntusu seni.

" birşey konuşmadık "

" ya kanka "

Kanka ne ya ıyyyy

" kanka diyip durma sende , ağzına bile yakışmıyor.
İğrençsin Gündüz "

Ay kıçım

" iyi be söylemezsen söyleme "

Aklıma gelen şeyle direk ceme baktım.

" okulun sitesine birisi video atmış videonun kim tarafından yüklendiğini bulabilirmisin ?"

" hayır bulamam "

" anladim ben anladim yağız yüklemiş yani eminim sana yüklettirdi tabi ya şimdi taşlar yerine oturmaya başladı . "

" hayır be uydurma şey sadece ee şey şimdi hatirladim bu yağızın sevgilisinin hiç sevmediği bir kız varmış hah işte benden o kızın instegramini çalmamı istedi ."

Yine sevgili diyorlar ya delireceğim az kaldı.

" yağızın sevgilisi yokk"

" var kız "

İkiside mi yalan söylüyordu yani gece belliki herkesden sakladığı bir sevgilisi vardı.
Emrenin de dediği gibi belliki birbirlerini çok seviyorlardı o kadar seviyorlardı  ki yağız hiç bir kızla muhattap bile olmuyordu.
Sende burda mal mal onu düşün .

Ceme bakmadan direk evden çıktım.
Ne diyecektim ki sevdiğim kişinin sevgilisi varmış ben bunu yeni öğreniyorum izin ver depresyona girmem lazım mi diyecektim .

Kulaklığımı taktım, çiki çiki lottalarimi da aldım şimdi ise parkın birinde salıncakta oturmuş depresyonumu yaşıyordum.
"Evet saat 8.30
Günlerden çarşamba
Bugün haklı olduğum ortaya çıktı.
Aynı zaman da 1 hafta saçmalığı da kalktı . Yarın okula gideceğim ve herkese morti kapak yapacağım.
Öncelikle de o reyhan çatlağına ama beklesin o yemin ettim onu o okuldan attıracağım yarın okuldan sonra ailemi arayıp herşeyi anlatacağım .
biliyorum ki ben demeden gereken yerlere şikayette bulunurlar.
Bide kavga var evet kavga yarın büyük gün kavga günü .
Ve en önemlisi bu gün umutsuz vakamın sevgilisi olduğunu öğrendim çok kötü değil mi ya "

" deli misin sen kendi kendine konuşuyorsun ve anlattıklarına bakılırsa cidden kötü bir gün geçirmişsin "

Bu kadar da aptal olamam herhalde

" ben az öncekileri dışımdan söylemiş olamam değil mi ?"

Yanımda ki salıncakta oturan benim yaşlarımda ve baya bir gideri olan çocuk bana bakıp küçük bir kahkaha attı.

" ben tam bir salağım"

" memnum oldum o zman benim de pek akıllı olduğum söylenemez "

kim bu çocukkk????😜

𝐔𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳 𝐕𝐚𝐤𝐚𝐦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin