23🌹

619 34 10
                                    

Her şey dün de kalmış .Yine yeni bir gün. bizimkilerle birlikte okula girmiş  sınıfa çıkıyorduk.
Çıkarken koridorda bizi bekleyen köpekleri yani ela gili görünce geçen günkü kavga aklıma geldi ben onu tamamen unutmuştum 
Ah nasıl unuturdum böyle birşeyi .
" lan biz bu malları unuttuk ya "
" cidden biz bunları nasıl oldu da unuttuk insanda kafa mı bırakıyorlar "
" biyere kaçmıyoruz ya burdayiz kızlar "

" gel meteciğim birazdan ortalık karışacak biz kızları yanlız bırakalım "
Toprağın dediğine gülmeye başladık ama uzun sürmedi

" ben de diyorum bizim korkaklar nerde "
" arzu uzakta arama bak burdalarmis ama nasıl cesaret ettilerse yanımıza gelmişler "
Bu ela niye hala burda ki ?
Aklımdaki soruyu sena sordu
" ela okulla hala vedalasamadin mi canım "
" vedalaşamadığım  bi siz kaldınız aslında sizinle de dün vedalaşacaktık hem de kalıcı olarak ama sizde korkup kaçtığınız için kısmet bu güneymiş. "
Ela ,arzu ,zeynep,cemre ve ismini bilmediğim 4 kız daha yani 8kişi korkaklar korkularından sürü halinde dolaşmaya başlamışlar.
Kızlara dönüp
" sana sen pek şiddete alışkın  olmadığından 2  kişi sende "
" tamamdır gösterelim şunlara haddini
" su sen biliyorsun bu işi 3 kişi de sende "
" okey hadi ya bekletmeyelim daha fazla acıkmışlardır. "

" arzu, ela ve şu kalıplı kız bende "

Ela ve arzunun tam karşılarına geçip
Kendilerini miray ve yağız olarak düşünerek

" hazır mısın  tatlım çok acımaz sadece sakat kalırsın ama kötüye birşey olmaz hadi başlayalım eğlenceli olacak "dedim .
Gece iğrenç bir konuşmaydı kabul et .

Salık saçımı sıkıca at kuyruğu yapıp çantamı kenara attım  bizim mallara 1 adım daha yaklaştım .
Ve tam da o an beklediğim söz geldi.

" sizin gibi orosbulardan mı korkacağız lan "
Ve bam .
KAVGA BAŞLASIN ...

YAĞIZDAN...

Hayatım boyunca hiç bu kadar boktan hissetmemiştim.
Emre denen salağın yalanları yüzünden düştüğüm bu halin hiç bir kabul edilir yanı yoktu .
Gece denen kız bana ikinci yalanı söylediğin için seni affedemem demeseydi yalana devam etmezdim.
O an emrenin gözlerinde gördüğüm umut ve endişe beni bu yalanı devam ettirmeme teşvik  etti .
Ama o an hiç hesapta olmayan bir şey oldu.
O an mirayin ve rüzgârın orada ne işi vardı?
Miray zaten dünden hevesliymiş böyle bir oyunu oynamaya .
Olanları miraya tek tek anlattık ve bu oyunun en fazla 1 hafta süreceğini de .
Bu benim gibi engin,rüzgar  ve barışın da hiç hoşuna gitmemişti.
Bir de anonimin hiç hoşuna gitmemişti.
Bana yazdıklarını okuyordum da saf ve samimi şeylerdi .
Yalan ve hile yoktu .
Çok ağladığını, canının yandığını ve çok kötü olduğunu söylemişti.
Kim olursa olsun benim yüzümden kimsenin canının yanmasını istemezdim.
Söyledikleri yani yazdıkları çok inandırıcıydı yazak için yazılan veya duygu sömürüsü yapmak  gibi şeyler değil di .
Farklıydı normalde asla böyle şeylere cevap vermeyen ben o an ona cevap verdim ve pişman da değildim .
İstesem kim olduğunu bulabilirdim.
Ama benim için o kadar da önemli  değildi.

" gecegil ve elagil kavga ediyor kız kavgası izlemek isteyen gelsin "

Alinin bağırarak sınıfa girmesi ile bütün düşüncelerimden çıktım .

" gece mi ?"

Bakışlarım rüzgara odaklandı.
Gece ile ne ara tanıştılar acaba da şimdi gece mi diye soruyordu.

Engin ve barışın zoruyla kalktık ve kavganın olduğu yere gitmeye başladık.nasil olsa arkadaşlarım böyle şeylere bayılıyorlardı.
Rüzgâr ve eskiden ve hala en yakın arkadaşı olan bizim gibi egemen de  çoktan kavganın olduğu yere gelmişlerdi.

Kavgaya baktığımda 3'e 8 olduğunu gördüm .
Ne kadar da adil bir kavga .
Gece aynı anda 3 kişiyle dövüşüyordu  ve arkadaşı su ya da yardım ediyordu .
Görünüşe bakılırsa iyi dövüşüyordu.
Tam o anda gece elaya hiç beklemeden kafayı gömdü.
Anladığım kadarıyla yorulmuş ve bitirmek istiyorlardı .
Ela kanlar içinde yere düştü.
Gecenin arkasında olan arzu ise gecenin saçını çekti.
Kız orda kafa atıyor o gelmiş saç çekiyordu ..
Gece de her kız gibi saçının çekilmesinden  hoşlanmadığını belli edercesine arkasına dönüp arzunun yüzüne yumruğunu geçirdi.
Arzu dengesini kaybedip yere düştü .
Gece iki kişiyi da halledince senanın yanına gitti.
Sena , su ve gece gibi iyi dövüşemediği için yardıma çok ihtiyacı vardı .
Gece senanin yanına gelince senanin bu haline güldü ve karşısındaki kızı alıp tokadı yapıştırdı.
Senaya  dönüp  birşey dedi ve bu sefer daha çok gülmeye başlamışlardı.
Kavga bitmişti sanırım .
Sonuç 1-0 Gecegil kazanmıştı .
3 kişi 8 kişiyi alt etti o sekiz kişinin yerinde ben olsam utancımdan insan içine bile çıkamazdım.

Rüzgâr gelip gecenin kaşının üstündeki yarayı temizlemeye başladı . Cidden merak etmiştim bunlar ne ara tanışmışlardı.
Gece rüzgarın bu haline gülüyordu .
Toprak ikizi su ile dalga geçiyor, mete ise senaya nasıl yumruk atıldığını gösteriyordu.
Ulan mete ve toprak siz  ne alem adamlarsınız ...

" çocuklar ne bu hal neler  oluyor burda hepiniz odama çabuk "

Kavgaya bayılan bir insan olarak bu bölümü yazarken çok eğlendim.
KAVGA varsa bir alo demeniz yeterli😂💥

𝐔𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳 𝐕𝐚𝐤𝐚𝐦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin