Umutsuz vakam .
Sensin değil mi ?
Ağlamam daha da hızlandı yine hayal görüyordum işte."Sakızı almadığına göre gerçekten kötüsün "
Yağız dı bu o kadar gerçekti ki ...
Neden gelmişti ki beni bu halde güçsüz görsün istemiyordum ." bana inanmıyorsun değil mi ? Sende inanmıyorsun yemin ederim ki haklı olduğum ortaya çıkana kadar sakızı ağzıma bile sürmeyeceğim. "
Şu halime ağlasam mı gülsem mi bilmiyordum.
Belki haklı olduğumu hiç öğrenmeyeceklerdi.
Sinirden gülmeye başladım
" sen de inanmıyorsun "
Yanıma oturdu hemen yanıma oturdu bu çocuğun benim kalbime kastı mı vardı.
" inanıyorum "
İnanıyor . Peki bu dediğine inanmalı mıyım .
Gerçekten bana inanıyor musun ki ?
Ama ben senin doğru söylediğine inanıyorum." ben yapmadım yemin ederim ki ben suçsuzum ben birşey yapmadım "
" anlat bana en başından anlat "Ona kendimden bile daha çok güveniyordum.
" zil çaldı bizimkilerle birlikte sınıfa çıkıyorduk .kaya geldi yanıma bana birşey söyleyeceğini söyledi. Tamam dedim bizimkiler gitti bende bana söyleyeceği şeyi söylemesini bekledim .
Elayı çok sevdiğini ona hediye vereceğini daha doğrusu benim vermemi istedi .
Tamam vereyim dedim elime bir zarf verdi içinde ne olduğunu sordum .
Elanin tüyleri çok sevdiğini ona hediye olarak çeşit çeşit tüy aldığını söyledi.
Zarfın kenarından tuttum tüylere zarar vermemek için "Sözlerime devam edemedim daha çok ağlamaya başladım daha ne kadar ağlaya bilirdim ki .
Yağıza baktım kaybolduğum kapakara gözlerine baktım.
Devam etmemi istiyordu sanki .." elaya zarfı verdim seni çok seven birisi gönderdi dedim zarfı verirken reyhan hoca gördü yürü sınıfa dedi ."
Nefes aldim. Tekrar yağıza baktım .
Elindeki sakızı aldim sıkı sıkı tuttum .
Göz yaşlarımdan birisi tam üstüne düştü .
Hafifçe gülümsedim.
Yanimda olman için ağlamam, üzülmem, acı çekmem mi gerekiyordu." kayayla elanin işi olmalı "
Kafamı evet dercesine salladım.
Bende onlardan şüphelenmiştim ela zaten sınıfta beni yalanlamıştı." ben yapmadım yağız ben yapmadım ama bana kimse inanmaz bütün deliller aleyhime .
Reyhan hoca elaya bir zarf verirken gördü.
Ela sınıfa girdi o zarfı benim verdiğimi söyledi.
Ben suçsuzum "Şu an tek yapmak istediğim yağıza sıkı sıkı sarılmak, kokusunu içime çekmek ve onun omzunda ağlamak
Şu anki yaptığımdan sonra pişman olabilirdim ama kimin umrundaydı ." yağız omzunda ağlaya bilirmiyim , sana sarıla bilirmiyim ?"
Sorum üzerine yağız gözlerini gözlerime çevirdi .
Biliyorum ondan çok zor bişey istiyordum.
Ama istiyordum işte .Beni kendisine çekip sarılmama izin verdi .
Diyecek tek bir şey vardı
İyiki sen yağız, iyiki seni sevmişim" teşekkür ederim "
Sarıldım sıkı sıkı sarılmak istiyordum sarıldım.
Kokladım derince kokusunu içime çekmek istiyordum çektim .
Ağladım omzunda ağlamak istiyordum ağladım.
Bu an hiç bitsin istemiyordum artık daha iyi ve daha güçlü hissediyordum .
Onun varlığı bile bana yeterdi ." ben sana inanıyorum, arkadaşların sana inanıyor ve en önemlisi sen kendine inanıyorsun gerisi önemli mi cidden?"
Değil di tabiki de değil di bana kimse inanmasa o inansa yeterdi.
" haklısın yanımda olduğun , bana inandığın, omzunda ağlamama izin verdiğin için teşekkür ederim "
İnanamiyorum hâlâ yağıza sarılı bir şekildeydim.
Hâlâ o eşsiz kokusunu içime çekebiliyordum .
Bu güzel anı bozan anons sesi oldu." Gece Kara çabuk odama "
Gitmek istemiyordum ...
Benim bile duyamayacağım bir şekilde fisıldadım.
" senden ayrılmak hiç bu kadar zor olmamıştı umutsuz vakam "Yağızım bee
Allah herkese yağız gibi birini nasip etsin idndndn
Ne düşünüyorsunuz?
Sizce gecenin haksız olduğu ortaya çıkacak mı?
Geceye üzüldüm be ağlama gecem yağız var bak yanında
umutsuz vakan var tadını çıkar
¤♡ ¤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐔𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳 𝐕𝐚𝐤𝐚𝐦
Humor05*********: olduğun gibi değilsin yani olduğun gibi görünmüyorsun . etrafındakileri buna inandırmış olabilirsin ama ben gerçek seni biliyorum. 05*********: gerçek seni çok seviyorum 05*********: eminim ki gerçekte bu kadar soğuk ve sert değilsin...