11🌹

832 45 20
                                    

Ayrıldım ne zamanadır istediğim yağızımdan ayrıldım ve şimdi müdürün odasına  gidiyordum .

" gecem "
Arkamdan gelen sesle arkama döndüm bizimkinler de benim gibi kıpkırmızı gözlerle bana doğru geliyorlardı.
Su ve sena  sarıldılar yanındayız ,güçlü ol sarılmasıydı  bu.

" nasıl oldu bu siktiğimin işi "

Herkesin benim de dahil herkesin merak ettiği bu soru metenin dudaklarından döküldü.

" bilmiyorum ki ama kimin yaptığını tahmin edebiliyorum "

Hepsi bana kim dercesine bakıyor du.
Onlara olan biten herşeyi anlattım .

" sikerim  lan o piçleri kim olduklarını sanıyorlar ne bok yediklerini sanıyorlar."

" sakin ol toprak elbet sıra bize de gelecek önce gecenin suçsuz olduğunu kanıtlayalım. "

Sena haklıydı elbet bunun ağır bir karşılığı olacaktı .

" flashı görünce şok oldum ben kargoya aşk mektubu vermiştim.
Bedri hocanın ağzından kendim yazmıştım ama o görüntüleri görünce bi de üstüne ela senin verdiğini söyleyince neye uğradığımı şaşırdım."

Suyun böyle birşey yapmayacağını biliyordum zaten  .
O her zman eşeğini sağlam çubuğa bağlardı.
Nöbetçiye verip kendini riske atmazdı .

Bize doğru gelen elayı görünce bütün öfkem gün yüzüne çıktı .

Su direk kızın saçlarına yapıştı.
" lan orosbu amacınız ne ? ne bok yemeye çalışıyorsunuz kaya denen o pezevenkle birlikte "

Toprak suyu ayırmaya çalıştı ama sadece çalıştı çünkü su o kadar sinirliydi  ki  ama sonra su kendi durdu ve konuşmaya başladı

" bu gün bitsin gecenin haklı olduğu ortaya çıksın kimi buluyorsan bul ister kız ister erkek fark etmez
Kavgaya hazır ol "

İşte bugün yağızdan sonra ki duyduğum en güzel şey. Kavgaya hazır ol ela .

" hoca seni çağırıyor "

" neden çağırıyor acaba göt lalesi "

Su karşısındaki salağın ağzını burnunu kırmamak için kenini zor tutuyordu bu o kadar belli oluyordu ki .

Bitsin artık...

Müdürün odasının önüne gelmiştim daha doğrusu geldik bizimkiler de gelmişti onlara dönüp
" iyiki varsınız "dedim
Öyleydi iyiki varlardı .
Hepsi zorda olsa ufacık bir tebessüm de bulundular .

Kapıyı tıklattim 'gir' dedi içerden öfkeli bir ses cidden haklı olan bana mıydı bu öfke.

Girdim başımı kaldırdım.
Haklıydım kendimi savunmalı ve ifade etmeliydim .
Güçlüydüm yine güçlü olmalıydım .

" gece senden başka herkesten beklerdim ama senden beklemezdim beni çok şaşırttın kızım "

Baktım ciddiydi ama sonuçta bu olanlara inanmıştı.

" beklemezdiniz beklemeyin zaten çünkü ben birşey yapmadım suçsuzum . Suçsuz olduğum er ya da geç ortaya çıkacak .
Beni tanıyorsanız böyle birşey yapmayacağımı biliyor olmanız lazım ama siz tüm bu saçmalıklara inanmışsınız. "

Ah gece kime ne anlatıyorsan...

" kızım sen söyle bizim yerimizde olsan sen ne yaparsın hocan görmüş, nöbetçi o verdi diyor onlara değil sana mı inanalım "

Sakin ol gece .

" Ne bana ne de onlara inanın hocam hoca gördü diyorsunuz neyi görmüş reyhan hoca ? nöbetçiye zarf verdigimi mi ? Allah aşkına tek zarf ona gelen o zarf mı başka zarf olamaz mı başka zarf veremem mi ?
Nöbetçi senin verdiğini söylüyor diyorsunuz .
Verdim ama hangi zarfı verdim .
Zaten nöbetçi de var bu oyunun içinde bana oynanan bu adi oyunun içinde onun da parmağı var  ve ben bunu en kısa zamanda herkese  kanıtlayacağım. "

Kısa bir sessizlik oldu herkes sustu .
Peki ya bu ne zmana kadar böyle  devam edecekti?

" anneni ve babanı  aradık ama ikisinin de  telefonu kapalı. "

Babam zaten çok önemli bir iş için 1 haftadır amerikadaydi ona ulaşılamaması normaldi
Ama annem ona niye ulaşılmadı ki?

" 1 hafta okuldan uzaklaştırma cezası aldın gece bu 1 hafta iyice bir düşünelim bu yaptığın yenilir yutulur bişey değil 1 hafta sonra daha akıllıca konuşuruz şimdi çıkabilirsin  "

" halâ yaptığın diyorsunuz ya. Bu 1 hafta  aileme birşey demeyeceksiniz yok da yazmayacaksınız "

" bide pazarlık yapıyor hem suçlu hem güçlü "
Reyhan hocanın bağırmasıyla ona döndüm ne kadar iğrençmişsin sen öyle.

" haklı olduğum ortaya çıkacak ve yemin ediyorum ki Reyhan Taşdan
Sizi açığa aldıracağım yemin ediyorum ki bu haketmediginiz işi elinizden aldıracağım "

Müdüre döndüm
" elinizde kanıt yok 1 hafta istediklerimi yapın ben de haklı olduğuma dair  deliller bulacağım okula da gelmeyeceğim "

Müdür bana baktı

" sana inanıyorum gece sen bunu yapacak birisi değilsin 1 haftan var bunu herkese kanıtla ailene haber vermeyeceğim yok yazılmayacaksın
Siciline de birşey yazılmayacak ama 1 hafta sonra bunların tam tersi olacak haberin olsun "

Sadece 1 haftam vardı .
Duyduklarim hafif de olsa mutlu etmişti . beni.

" teşekkür ederim hocam "

Çıkmadan önce Reyhan denen lafta hocaya dönerek " 1 hafta sadece 1 hafta okulla vedalaşsaniz iyi olur " dedim.

Sadece 1 hafta.

Gelecek bölümde bizleri neler bekliyor acabada?
Bölüm nasılbeğendiniz mi ?
Duygularınızı öğrenebilir  miyim ?
Ama şunu da söyleyeyim gerçek hayatta ela ve kaya gibi çok insan var böyle tuzak kuran sizi suçlayan  siz siz olun gece gibi hakliysaniz sonuna kadar pes etmeyin kendinizi savunun kimseye boyun egmeyin.
🍀



𝐔𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳 𝐕𝐚𝐤𝐚𝐦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin