43 🌹

603 35 7
                                    

"E çüş artık ebenin nalı "
Hoca söylediğimi  duymuş olacak ki bana baktı. Çok da umrumda duyarsa duysun.
" gece birşey mi dedin? "

Bu aralar kimseden lafımı sakınasım gelmiyordu , ağzıma geleni söylemek istiyordum zaten şu an çok gergindim .
" ne diyim ki hocam dersimiz  matematik buna tabiki bir lafım yok ama matematik öğretmenimiz  bize  bir anda  sözlü yapacağını söylüyor ne olsun ki yani hiç birşey yok bunda ." Diyip kafamı sıraya resmen gömdüm .
"Sen delirmişsin " , dedi yağız. ne diyim ki haklıydı .
" kaldır kafanı! " hocanın bağırması ile sınıfta bir sessizlik oluştu .
Kafamı kaldırıp hocaya bakmaya başladım sinirlenmişti sanırsın küfür ettik .
" bidaha söyle az önceki dediklerini "
Beni niye kışkırtıyorsunuz ki ?
Ayağa kalkıp konuşmaya başladım
"  tüm matematik öğretmenlerinin türkçesi zayıf mı acaba ? Yada böyleleri bana mı denk geliyor? " göz devirip yerime oturdum .
" derdin ne senin ? " diye mırıldandı yağız. Cidden benim derdim ne !
" bilmiyorum hiç bir şey bilmiyorum kimse umrumda değil "
Sen ciddi misin dercesine bana baktı yağız.
" anlaşılan arkadaşınız bugün uykusunu aldıramamış ben sana yardımcı olayım gece sana sözlü yok yarına kadar 250 denklem sorusu çözeceksin. Çözmezsen ilk performans notun sıfır. Sabah ilk iki saatim boş okula gelince beni bulursun "
Beni bununla mı korkutacaksınız hocam ..
O zman tebrikler başardınız 
Koca bir of çekip sağ yanağımı sıraya yapıştırdım. Yapıştırdığım an yağızla göz göze geldim bana bakıyordu benim gibi kafasını sıraya koymuş 'ne bu halin 'dercesine bana bakıyordu.
" denklemden anlamam ki ben !"
Matematikten şu andan itibaren nefret ediyorum.
" kendin kaşındın ve az bile "
Elimde değil, bu aralar  ne yaptığımı bilmiyordum sanırım hafta sonu babama, biyolojik babama gideceğim içindi.  Annem gelip bana babamın beni özlediğini ve  benimle buluşmak istediğini söylemişti . Ben istemiyordum ki onun isteyip  istemediği ise  umrumda bile  değildi .
Annemi de üzmek istemiyordum .
Annem babamdan nefret etmemi istemiyordu ,  onun babam olduğunu ne yaparsa yapsın bunun değişmeyeceğini söylüyordu. Yani anlayacağınız sırf annem için kabul etmiştim. Ne kadar  güzel hafta sonum cici annem ve üvey kardeşlerim ile birlikte geçirecektim.
Bence bu durumda ne yaparsam yapayım azdı bile .
" ne düşünüyorsun? "
Yağız benimle konuşmaya mı çalışıyor bana mı öyle 
" eski yağıza ne yaptın,  hani şu umutsuz olana odun olana ?"
Sözlerim üzerine yanağındaki beni benden alan gamzesi ortaya çıkmıştı.
Dokunma hissi defol .
Yağız gamzelerine baktığımı anlamış olacak ki " gamzelerimden uzak dur gece az önce taciz ettin zaten " , dedi.
Kim kimi taciz etmişti yahu .
Kıpkırmızı kalmış utanmıştım  .
" sadece ufacık bir dokunmaydı. "
Utançtan ölüyordum bütün deli cesaretim kaybolmuştu . Kafamı tam anlamıyla sıraya gömmüştüm bu sefer . Yer yarıl ve beni içine al .
Kendimi sekiz çocukla ortada kalmış,  belediye çukuruna düşmüş gibi hissediyordum .

▪▪▪

" kalkasana artık geceeee ! "
" iki dakika daha " diye mırıldandım.
" hâlâ iki dakika diyor ya kalksana kızım ders bitti lan okul bile bitti kalk artık !"
" biterse bitsin Su , defol git  başımdan" 
" uyandırmayın kızı belki rüyasında beni görüyordur " sanırım bu savaş denen salaktı.
" o zman o rüya  değil kabus  olur "
" yağız  attı ve doksandan goll! "
Engin gerçekten enerjine hayranım.
" çocuk çocuk laf sokmalar yaşın kaç 14 mü ? "
" çocuğuna göre muamele çocuğum "
Bu sefer ki karşılık enginden gelmişti .
" savaş yürü hadi sen de durmuş bunlara uyuyorsun "
Tunanın sesini duyunca senanın kalp atışlarını duymam normal mi ?
Sanırım bu kadar uyku yeterdi .
" derdiniz  ne sizin gidin başka yerde çene çalın uyuyoruz burda uyuyoruz!!
" uyuyan devi uyandırdık mı demeliyim yoksa uyuyan cadıyı mı ? "
Diyerek dalga geçtiğini zannediyordu barış.
Eşyalarımı toplayıp bizimkilerin yanına geçtim ve sınıftan çıktık.
" sende bi haller var gece sen ilk defa bir hocaya saygısızlık demeyelim de karşı çıktın,  karşılık verdin ."
" mete haklı gündüzüm bende farkındayım birşey mi oldu ? "
Sanırım bu durum yani bu hallerim onların da canını sıkmıştı.  Kızlara baktım 'biz buradayız ' dercesine bakıyorlardı.
Iyiki varlardı.  Minnet dolu bakışlarla dört kardeşime  de bakıp omuz silkip anlatmaya başladım.
" hafta sonu " ne baba diyesim vardı ne de biyolojik baba ama babamdı istesem de istemesem de , ne ara bu hale gelmiştik.
Daha fazla merakta bırakmadan devam ettim " hafta sonu babam ve yeni ailesi ile birlikte olacakmışım yani onlarda kalıcam "
Rüzgâr vardı sanırım o olmasa kafayı yerdim .şimdilik kendimi böyle avutuyordum .
Kızlar yanıma gelip sarıldılar
İhtiyacım vardı .
" kuşum canını sıkma bizi istediğin zaman arayabilirsin ."
" evet gece su haklı hem sen değil onlar düşünsün ne olacak ki biliyorum zor ama alışmak lazım  ."
Haklılardı  ne olabilirdi ki .
En fazla mutlu hallerini  gördükçe aklıma annem gelirdi .
Yutkundum hayal edip düşünmesi bile zordu .
" bi ayrılın da bizde sarılalım!"
Metenin tatlı isyanına kızlar gülerek geri çekildiler.
Onlarda sarılınca kendimi daha iyi hissetmiştim.
" iyiki varsınız teşekkür ederim "
" gündüzüm enerjimi emiyorsun yürü hadi "

𝐔𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳 𝐕𝐚𝐤𝐚𝐦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin