25🌹

617 41 12
                                    

MİRAYDAN...

Amerikadan asla bu şekilde, bu nedenlerden dolayı  ayrılmak istemesek de  daha fazla orada kalamazdık.
Asla olmaması gereken birşey olmuştu .
Annem babamı aldatmıştı.
Babam annemden şüphelenmeye başlamış ve onu takip etmişti.
Takibi sonucu ise şüphelerinden haklı olduğunu anlamıştı.
Annemim değiştiğini biz de farketmiştim.
Artık eskisi gibi bizimle konuşmuyor, ilgilenmiyordu .güler yüz göstermiyordu.
Canım babacığım bunu öğrendikten sonra bizden saklamamıştı.
iyiki  de saklamamıştı.
Ben ilk duyduğumda inanamamıştım.
Rüzgâr ise bir tepki vermemişti ama onunda çok üzüldüğünü anlayabiliyordum .
Babam annemin sevgilisini yani cici babamızı araştırmıştı.
Öğrendiği bilgileri yoğun ısrarlarımız üzerine bize de anlatmıştı.
Onu en çok üzen onunda bizim yaşlarımızda bir kızı olmasıydı .
Eşide herşeyden habersizmiş.
Ama babam onunda bilmesi gerektiğini söyleyip cici babamın  türkiyedeki eşine ulaşmış acilen buraya gelmesi gerektiğini söylemişti.
Kadıncağız ilk önce eşime bir şey mi oldu diye sormuştu babama .
Ne kadar acı değil mi o orada herşeyden habersiz eşinin iyi olup olmadığını düşünüp dursun .
Onun için endişe etsin ,eşi ise burda çalışıyorum diyerek gününü gün etsin .
Kadın babamın aradığı gün ilk  uçağa binip gelmişti.
Olanları öğrendiğinde ise yıkılmıştı.
Ilk başta inanamamıştı.
Yapmaz demişti.
Yapmaz beni ve kızını çok seviyor demişti.
Ama sonra babam kadını alıp annemin ve sevgilisinin sürekli buluştuğu yere götürmüştü 
Gittiklerinde annemi ve sevgilisini görmüş, kadıncağız susmamış ve büyük bir olay çıkarmıştı .
Dayanamamıştı. Ama güçlü olmak zorunda olduğunu bildiği için ayakta kalmıştı .
Babamla kadın eve dönünce ,kadın bize bakıp ağlamaya başlamıştı .
Neden ağladığını tahmin edebiliyorduk.
Bize bizimle aynı yaşta olan kızını anlatmış ve hatta fotoğrafını bile göstermişti ama fotoğrafı sadece ben görmüştüm rüzgar görmemişti  .
Kim bilir kızı öğrense ne kadar üzülürdü.
Kadın ve kocasının şirketi ortakmış.
Burdaki işlerini bitirip türkiyeye gidince hem kızına herşeyi anlatacağını,şirketi ayıracağını  hem de gider gitmez boşanacağını söylemişti  .
Kadınla tanışmıştık ve gerçekten iyi bir kadındı .
Babam gibi oda bunu hiç haketmiyordu.
Kadın babama teşekkür edip burda olan bir evine geçmişti .
Şimdi ise Türkiyedeyim.
Aşkımın yağızımın yanına gelmiştim .
Yurt dışına gitmeden önce ki okulumuza gidip kaydımızı yaptırmıştık.
Müdür pazartesiye kadar istediğimiz zaman  başlayabileceğimizi söylemişti .
Rüzgara kalsak hiç başlamayacaktık ama ben yağızı çok özlediğim için bir an önce gitmek istiyordum .
Yağızı çok sevdiğimi rüzgar da biliyordu. Ne kadar karşı olsa da onu çok sevdiğimi , buna engel olamayacağını  anlamıştı. Onlara göre takıntıydı ama ben yağızı çok seviyordum.

Çok yoğun ısrarlarım üzerine pazartesiyi beklememiş ve okula gelmiştik. Rüzgarı ikna edene kadar canım çıkmıştı  .

Okula gelmiştik  sınıfa doğru çıkacakken kantindeki kalabalığı görmüştük belki de yağızım ordaydı.
Rüzgârın kolundan tutup kantine doğru sürüklemeye başladım yanılmamıştım yağız gil de kantindeydi.
Bize arkası dönük bir şekilde önümde duruyordu .
Yanında ise barış, engin ve emre vardı.
Hepsi de kantinin ortasındaki gruba ,gruptan daha çok   gruptan olan bir kıza bakıyorlardı  .
Merak etmiştim ne oluyor du acaba?
Duyduğum şeyle yerimde kala kaldım
Tuhaf şeyler oluyordu en tuhafı ise yağızın kurduğu ve aklımı başımdan alan cümle
" sana dediği şey yağızın 'sevgilisi var '
Ama sen buna yalan diyorsun .
Ben de diyorum ki yalan değil benim bir sevgilim var .emrenin de dediği gibi  adı Miray."

Bi oyun döndüğünü anlamıştım.
'Emrenin de dediği gibi adı miray '
Cümlesinden bu oyunun emrenin başından çıktığı anlamıştım .
Ama neden ve nasıl?
Bunu öğrenmenin tek yolu yağız ve emreydi .
Öğrenelim o zman ama ondan önce oyuna benim de seve seve eşlik etmem lazım hem de hakettiğim ve istediğim rolde .

" mirayın geldi yağız ateş"

Hemde asla seni bırakmamak üzere .
Bir anda tüm bakışlar beni buldu .
Beni tanıyanlar şaşkın şaşkın, tanımayanlar ise meraklı gözlerle bakıyorlardı.
Benim gözüm ise sadece ve sadece yağızı görüyordu .

O anda bakışlarım  az önce ki bütün dikkatlerin üzerinde olduğu kıza kaydı. Kızı görmemle ikinci bir şok yaşadım .bu nasıl bir tesadüftü.
bu kız o kızdı.
Rüzgâr bu kızın o kız olduğunu bilmiyordu ama ben biliyordum .
O kadının kızıydı.
Bizimle aynı kaderi paylaşan o kız.
Herşeyden habersiz olan o kız .
Gece Kara.

Gececik bunu öğrendiğinde dayanabilecek mi peki?
Miray ne yapacak?
Ah rüzgârım ve gececiğim☆

𝐔𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳 𝐕𝐚𝐤𝐚𝐦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin