4 gün sonra...
4 gün geçmişti.
Bu dört gün içinde taşınmıştık.
Artık yeni evim okula daha yakın ve daha güzeldi .
yağız için aldığım hattı kırmıştım.
Okula gitmemiş, Anneme yardım etmiştim. Annem ve biyolojik babam boşanmıştı .
Annem le birlikte alışveriş yapmış tüm eksiklerimizi tamamlayıp biraz da kendimize vakit ayırmıştık .
Annem şirketini ayırmış, şirketin başına geçmişti .
Bizimkilerden reyhan hanımcığın ve iki salağın okuldan atıldığı haberini almıştım.
Bizimkiler ve rüzgar da evi taşırken bize çok yardım etmişlerdi. Annem zaten bizimkileri çok severdi .
Annemle rüzgarı tanıştırmıştım .
Annem rüzgarı da çok sevmişti .
Şimdi Allaha şükür herşey yolundaydı.
Yağız konusuna gelirsek .
Bu dört gün içinde onu hatırlamamaya ,düşünmemeye çalışmıştım.
Bence gayet de başarılı olmuştum.
Düşüncelerim ve yataktan çıkıp kendimi banyoya attım.
İşlerimi halledip aşağıya indim.
" aman Allahım hala rüyadamıyım yoksa bu sucuk kokusu gerçek mi "
Mutfaktan annemin gülme seslerini duya biliyordum .
Sen hep gül be kadın..." herkesin benim annem gibi annesi yok ki kızına böyle sucuk pişirsin "
" ooo gece hanım uyanmışsınız, az kalmıştı ya sucuğun hepsini yiyip işe gidecektim "
İlâhi kadın sen de .
" tabi anne tabi bilmem mi tavayı bile yersin sen "Annemle birlikte kahvaltımızı yapmış şimdi okula gidiyorduk .
Okul yakındı yürüsem iyi olurdu ama annem beni bırakmayı çok seviyordu.
Eh bende iyi bir çocuk olarak karşı çıkmıyordum." songül hanım bakıyorum da çok seviyorsunuz beni okula bırakmayı "
Annem bana bakıp güldü .
" rüzgar oğlum nerde ya göremiyorum onu "İlâhi kadın sen de şimdi anlaşıldı senin niyetin .
" rüzgar benim kankam o aklındaki düşünceleri derhal def et "Gülerek arabadan indim .
Bahçede yürürken bir yandan da bizimkileri arıyordum .
Bizimkileri ararken gözüm Yağız ile arkadaşlarına kaydı .
Her zaman ki yerlerinde oturuyorlardı.
Miray ,engin , barış ve yağız vardı ama emre yoktu .
Beni ilgilendirmezdi zaten .
Hemen bakışlarımı onlardan ayırmıştım .
Bana el sallayan bir adet su görünce gülümsedim okuldan çıkmış boş bir bank arıyorlardı.
Beraber boş bir banka oturduk .
" günaydın güzellik nasılsın "
Rüzgarın güzellik demesi çok hoşuma gidiyor du." günaydın tipsiz iyiyim sen nasılsın?"
Diyip gülmeye başladım.
Su kulağıma eğilip
" çarpılacaksın kız " dedi .
Daha fazla gülmeye başladım ama doğrusu şaşırmıştım da ." gündüzüm ya sen yokken çok sıkıcıydı bunlar ,çok özlemişim kız seni "
Toprak yanaklarımı sıkmaya başladı.
" kanka abartma 4 gün yoktum zaten 2 gününde ev taşıdık siz de vardınız. Aah yanağım kankaaaa yanağımı hossotmoyorum"Bu halime gülmeye başlamışlardı ben de güldüm ama aynı zamanda da yanağımı da ovalıyordum.
Acımıştı be toprağım." oha lan bunlar da kim ,daha doğrusu insan mi bunlar .
bunlar insansa rüzgar, mete ve toprak siz nesiniz "" sena ne saçmalıyorsun kanka ?"
Sena bakışlarıyla bahçe kapısından içeri giren 3 kişiyi gösterdi.
" demek onlar da döndü ha "
Böyle dediğine göre Rüzgâr bu gelenleri tanıyordu demek ki .Ama Allah var çok yakışıklılardı .
Hele ortadaki efsaneydi efsane .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐔𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳 𝐕𝐚𝐤𝐚𝐦
Humor05*********: olduğun gibi değilsin yani olduğun gibi görünmüyorsun . etrafındakileri buna inandırmış olabilirsin ama ben gerçek seni biliyorum. 05*********: gerçek seni çok seviyorum 05*********: eminim ki gerçekte bu kadar soğuk ve sert değilsin...