42🌹

581 39 31
                                    

Her zman işler ters gitmek zorunda mıydı ?
Hayatım yoluna giriyor diyorum  ordan dertler, yeni sorunlar el sallıyor meğersem hayatım yoluna değil bana giriyormuş.
Aşk meşk yok artık diyorum yağız her yerde karşıma çıkıyor . Sadece karşıma çıkmakla kalsa yine iyi .
Hayır onu görünce normal de davranmıyorum ki saçma sapan laflar , saçma sapan hareketler ben , ben olmuyorum.
Gelelim ölüm fermanımızın imzalanacağı ana .
Sıfır aralıksız birbirimize yapışmış bir vaziyette dolabın kapağına bakıyorduk . Dolabın kapağı aralanmıştı gülay hoca kafasını çevirse bizi görürdü ama kafasını çevirmesine engel olan şey dolabın kapağını açtığı anda odanın da kapısının açılmasıydı .
Kesinlikle hayatımın en şanslı anı.
Hep bu adrenalinden hep bu ekşından yine hıçkırığım tutacaktı hissediyordum .
Bu sefer yalkalanırdık hemen  elimi arkaya attıp yağızın elini bulmaya çalışıyordum bence şu an yapabileceğim tek şey bu çünkü burnumu sıkınca hıçkırık gidiyordu .
Galiba o da yağızdan korkuyor .
Şapşal gece yağızın eli yanağında olamayacağına göre, şu anda elim yağızın yanağındaydı .
Fırsattan istifade çocuğa elliyormuşum gibi hissediyordum   .
Yağızın elini bulup bana doğru asıldım ve burnuma getirdim zamanlamam harikaydı tam hıçkıracağımda yağız olayı anlayıp burnumu sıktı. Lafımı geri alıyorum en şanslı değil en rezil anım .
Acaba yağız ne düşünüyordu.

" Gülay hocam müdür bey sizi bekliyor , sizinle konuşması gerekiyormuş "

Ama bu ses rüzgarın sesiydi .
Eminim ki tesadüf değildi.
Gülay hoca kafasını çevirmeden dolabı kapattı. Çok şükür,  öldüm öldüm dirildim burda . Odanın kapısı kapanınca gittiklerini düşünerkten tam kendimi dışarı atacaktım ki yağız izin vermedi . O da seviyor işte gitme kal diyordu .  Biraz daha yaklaşıp   artık daha ne kadar yaklaşabilirse    kulağıma fısıldadı " çok sabırsızsın gece " yutkundum  .
Birkaç dakika bekledikten sonra çıkmaya karar verdik. Ilk ben çıkmıştım oh be rahatladım vallahi .
Yağızda çıkınca aval aval yağıza bakmaya başladım. " ne bakıyorsun gece " diye o da bana bakmaya başladı.  Bakmak da suç. Iki bakayım da sevaplarım artsın evet hayırlı uğurlu olsun sonunda ben de kafayı yedim . Aslında ne güzel olurdu yağız  sen zeki ben şapşal  ortalıkta küçük çocuklarımız dolaşırdı.
Oha ben kafayı iyice yedim . Aklımdan geçenleri yeni yeni idrak ederken gülmeye başladım.  Evet gerçekten şu an mal mal gülüyordum.
" gece komik olan ne ? " diye sordu ona aklımdan geçenleri söylesem beni direk hastaneye gönderirdi . Daha fazla gülmeye başladım. Yağız dayanamamış olacak ki beni yanlız bırakıp  odadan çıktı ben ise hala gülüyordum  .

¤

"Olmaz diyorum sena olmaz "
Uzun bir of çekerek yalvaran gözlerle bana bakmaya başladı.
Gülme krizimden sonra kendime gelip sınıfa gelmiştim. Gelmez olaydım . Geldiğimden beri sena en arkadaki sıraya geçmemi istiyordu .
En arka dediği sıra yağızın yanıydı
Hayır kesinlikle olmaz bugün yeterince yakın oldum zaten Bak yine aklıma geldi ateş bastı .
"Hayır benim anlamadığım ben arkaya geçince senin eline ne geçecek ?" Sorduğum soruya sena yerine su dan cevap gelmişti .
" neden olacak tuna önümüzde oturuyor da ondan aşkına daha yakın olacak, sesini  duyacak,  hülyalı hülyalı ona bakacak . Ne kadar romantik " beni harcayacaktı tuna için kalbim çat.
Sena hemen eliyle su'nun ağzını kapattı. Aklıma yağızın gelmesi normal mi ?
" ya su susana nerden çıkarıyorsun böyle şeyleri!" Bi düşünelim acaba bu işten ne gibi  çıkarım olabilir? Şaka şaka çıkarcı bir insan değildim . Arkadaşların için elimden ne geliyorsa yapardım ucunda ölüm  olsa bile . Çünkü biliyordum onlar da benim için yapardı . Eşyalarımı alıp ayağa kalktım " kendim için birşey yapamıyorum senin için bari yapayım senacığım  "  şu gülmemek için kendini zor tutuyordu   . Sena ise minnet dolu bakışlarla bana bakıyordu  . Evet adımlarımı yağızın sırasına çevirdim  .  Sıranın önünde durup uyuyan yağıza baktım  . Gece beşik mi sallıyordu bu .
" ıhmm , ıhımmm "
Uyandırmazsam olmazdı şimdi.
Hayır bu gürültüde nasıl uyuyor onu da anlamıyorum .
" ıhm-"
Kafasını kaldırıp kızarmış gözlerle bana baktı .  Ne yalan söyleyeyim içim bir cız etmişti.
" derdin ne gece, yine ne istiyorsun ?"
Seni istiyorum öhöm öhöm
Umutsuz öküz diye mi seslensem artık.
Ben gibi kibar  kir kız nasıl oluyorsa böyle öküz birini seviyor hiç anlamıyorum .
"Yanına oturmak zorundayım , yani ben istediğim için gelmedim yani tamam ben geldim ama ay ne saçmalıyorum ben ?"
Yağız bana sen ciddi misin dercesine bakıyordu . Gerçekten son günlerde ben neden hep saçmalıyordum.
" okuldan sonra işin yoksa seni bir hastaneye götürelim " bana çıkma teklifi ediyor . Allahım Bu günleri de mi görecektim  . "Bu bir çıkma teklifi öyle değil mi? ama hayır kabul etmiyorum " sözlerimin üzerine yağızın dudağı kıvrıldı gamzesi de ortaya  çıktı ama sen çok güzelsin . 
Hangi cesaretle elimi kaldırıp gamzesine dokundum bilmiyorum ama bundan pişman değildim 
Tam da şu  anda parmağım gamzesin de gözlerimiz ise birbirinde kenetliydi  . Yutkundum .  Ne Elimi ne de gözlerimi çekiyordum halimden memnundum . Tabiki yağız bu anı bozmasaydı. " bana aşıksın "  fazla açık sözlüsün umutsuz öküzüm ama madem herşey apaçık ortada bana da açık olmak düşer.  Yürek mi yedin kızım, nerden geliyor bu cesaret ?
" evet umutsuz bir öküze aşığım "

Okunma sayısı gece birden yükselmiş çok mutlu oldum açıkçası ama yorum ve oy yok  :(
Yorum ve oy görünce yazasım geliyor arkadaşlar..
Hepinizi seviyorum ♡

𝐔𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳 𝐕𝐚𝐤𝐚𝐦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin