24🌹

622 37 12
                                    

" ulan hayatında hiç mi kavga etmedin sena ?
Kızın canı yanacak diye kıza vuramıyor bile .kız buna yumruk  bile attı bu hala kızın eline bakıyor hayir şimdi soracağım niye kızın eline bakıyorsun diye eli acımadı mı ki diye baktığını biliyorum "

Metenin senayla dalga geçmesi bizi güldürüyordu ama sadece bizi

" mete dalga geçip durma ya ben ne anlarım kavga etmekten .
Yumruk meselesine gelince de yani ben yumruk atsam elim acır herhalde ondan baktım işte öf ne var bunda?"

" bakın ben nasıl bildim kardeşlerim.
Yine her zaman olduğu gibi haklıyım. "
Sıra topraktaydi  , su ile doya doya dalga geçiyor du.
" ah su sende ben şöyleyim ben böyleyim diye atip tutuyordun sonra bi baktım daha iki kızla başa çıkamıyorsun bir de benim gece kankama bakın 4 kişiyi alt etti ve o 4 kişi bence en dişlileriydi aferin kız sana "
Diyip saçımı karıştırmaya başladı .

" müdürcüğümüz   çok kızdı ya "
Diyen senaya göz çevirdim.
" kızarsa kızsın be çokta fifi"
Diyen suya ise öpücük attım.

Toprak çok önemli bir şey hatırlamış gibi aniden bana döndü.
" kız gündüz dün kantinde miray denen kızın yanındaki tipsiz çocuk bu gün kavgada yanına gelip kaşının üstündeki yarayı temizlemeye başlamıştı. Hayırdır kim O "

Tipsiz mi dedi o .
Çarpılacaksın vicdansız , Allah var yağız kadar olmasa da yakışıklı yani .
Hislerime tercüman olan su oldu

" tipsiz mi tipsiz mi dedi o yoksa ben yanlış mi duydum "
Toprak ikizine göz devirdi.
" evet su  tipsiz "
" yürü git lan çocuk taş resmen taş,  tipsiz miş  zevksiz gerçi sana kalsa dünyadaki en yakışıklı kişi sensin"
Çok seviyordum ben bunları ya .

" tabi en yakışıklı kişi benim sende en yakışıklının en tipsiz ve nankör ikizisin "
" toprak bi sus ya sus senin yerine benim çenem ağrıdı. "
Toprak bana dönüp
" gündüzüm görüyor musun lafı ne biçim değiştirdi benim ikizceğizim"

Bu sefer mete konuşmaya başladı.
" gündüz, ne gündüzü lan toprak beni de alıştırdın . Gece kim O çocuk bende merak ettim "
Metenin bu haline güldüm .

" sizinle rüzgarı tanıştırmayı istiyordum zaten ama rüzgar da burda olsa iyi olmaz mı "

Tam o anda omzumun iki tarafına da bir el kondu.
" birisi rüzgar mı dedi? sanırım bu rüzgar benim öyle değil mi gececik."

" nerden geliyor bu samimiyet "
Evet toprağımın kıskançlıkları gün yüzüne çıkmıştı.
Toprağın bu ani çıkışı üzerine rüzgar daha sakin bir şekilde konuştu.
" sizin yerinizde olsam ben de aynı tepkiyi verirdim yanlış anlaşılma için üzgünüm"
Rüzgâr gerçekten çok akıllı birisiydi.
Hemen araya girip konuşmaya başladım.
" evet arkadaşlar bu rüzgar kendisini gerçekten çok seviyorum çok iyi bir kanka .
Rüzgâr bunlar da benim 2. Ailem.
Su ,toprak ,sena ve mete ."

Rüzgâr " tanıştığımıza memnun oldum " diyerek bizimkilere döndü .
Bizimkiler de de sırayla aynısını dile getirerek tanışma faslını da bitirdik .
Dikkatimi çeken şey suyun rüzgara hayran hayran bakıyor olmasıydı .
Toprağın da dikkatini çekmiş olsa gerek suyun saçını çekiyordu  .
İlk baştaki gerginlik şimdi  yoktu  buda beni gayet mutlu etmişti .

" hangi bölümsün rüzgar biz hepimiz sayısalız"

Evet hepimiz sayısaldık ama sayısalı sevdiğimiz için değil birbirimizden ayrılmamak için.
Benim ve metenin matematiği çok iyiydi diğerleri pek sevmezdi ama sayısalı diğer bölümlere göre daha çok seviyorlardi bizde sayısalı seçince sayısalı seçmişlerdi.

" kardeşim ve bende sayısaldayız"

Ne güzel rüzgarla aynı sınıfta olacağız ama aynı şeyi miray için söyleyemezdim

" yurt dışına niye gittiniz niye geldiniz "
"Meraklı melahat sena "
" sussana toprak merak ediyorum edemezmiyim "
" fazla merak ...."
Sena tam toprağın yanında oturduğu için ayağına hızlıca bir tekme geçirdi .
" sena kavgada da bu performansı sergileseydin yarım saatlik kavga 5 dakika da biterdi ."

" hâlâ kavga diyor ya kapa çeneni "

Rüzgâr ona sorulan soruyu cevaplamak için dudaklarını aralamıştı ama sonra vazgeçti .
Sanırım onun için özel veya zor bir şeydi.
" rüzgar ben sana hangi takımlı olduğunu sormayı unuttum "
Laf değiştirme de benim gibi olmayın sakın .
Rüzgâr bu halime güldü .
Konuyu değiştirmeye çalıştığımı anlamıştı sanırım.
Yanıma eğilip sadece benim duyacağım şekilde " teşekkür ederim gececik"

" tabiki de Fenerbahçeliyim .
Allah aşkına fenerbahçe varken başka  takım mı tutulur ."
Evet ne mutlu bana .şimdi samimi olduğum 5 kankam vardı ve bu 5 kankam da fenerliydi.

" aramıza hoşgeldin rüzgar "

Su ilk defa konuşmuştu ve konuştuktan sonra gözlerini kaçırdı
Utandığı o kadar belli oluyordu ki.
Böyle çok tatlı olmuştu yahu.

" su aptal ikizim su dediğin mavimsi bir renk olur kırmızı olmaz "
Toprağın ne demek istediğini çok iyi anlamıştım. Ama sanırım tek anlayan ben ve rüzgardı.
Rüzgâr sen anlamasan da olurdu ama neyse akıllılık başa bela .
Su anlamadığını ifade eden bakışlar atıyordu  toprağa sonradan jeton düşmüş olacak ki cırlamaya başladı.
" aptal sensin beyinsiz .
Toprak dediğinde huzur verir senin gibi insanı sinir etmez .
birde gülüyor   ya bak seni bir elime alırım. Kimse seni kurtaramaz ona göre. "

" cırlama kız "
Su bu sefer de toprağın saçını çekmeye başladı .

" arzu musun kız sen ?
Bizim gündüz elaya yumruk atıyor o da gelmiş gündüzümün saçını çekiyor sonra ise beklenen  son tokadı yiyip yeri yalıyor  .
Ne kadar acınası aaaaahhh lan yolma yolma kızlar saçıma hasta benim bak saçımı yolduğunu görürlerse ellerinden ben bile kurtaramam seni ona göre  "

" kıçımın hayranları.
Sus bi sus halâ boş boş konuşuyorsun bi eve gidelim var ya ben sana neler yapacağım.  "

Toprağın ve suyun bu haline gülerken gülümsemem emreyi görmemle kayboldu .
Okul çoktan bitmişti sanırım onlar  da bizim gibi okulda kalmışlardı.

" gece konuşabilir miyiz?"

Siz hangi takımlısınız?
💛💙
🖤

𝐔𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳 𝐕𝐚𝐤𝐚𝐦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin