Alarmın çalmasıyla en güzel rüyanızdan uyandığınızı düşünün o an nasıl olurdunuz ?
Şu an sinirli ve uykusuzum ama bu gün okula gideceğim aklıma geldikçe mutlu oluyordum .
Şimdi normal bir gün olmayacak bunu biliyorsunuz.
Herkesin surat ifadesini çok merak ediyordum.
Telefonu elime alıp rüzgar kankaciğıma mesaj attım .
Çok seviyorum be rüzgar kankamı sanki uzun süredir kendisini tanıyor gibiydim .Gece: yeni kankam Good morning kalk artık hadi
Okulun yok mu senin ?Gecikmeden telefon çalmaya başladı .
Kesin mesaj yazmaya üşenmiştir.Evet yanılmamıştım rüzgar arıyordu .hemen açtım
" good morning uykucu "
" gece sen bari yapma ya lütfen beni en sevdiğim şeyden mahrum bırakmayın. Miray malı rahat bırakmıyor zaten "
Miray ismini duyunca aklıma emrenin dediği geldi .' İsmini de söyleyeyim mi MİRAY
ama ben inanıyorum ki yağızın sevgilisi yok Cemin dediği ise yalan o an uydurulmuş bir yalan ." kız gece orda mısın "
" kanka uyan uyan senin okulun yok mu "
" kanka sana söylemeyi unuttum biz yurt dışındaydık yeni taşındık e haliyle yeni bir okula kayıt olduk .
Yeni okulda pazartesi gelsinler demiş aslında onu şu an bende uydurmuş olabilirim "Dediği şeyle gülmeye başladık.
Bu gün perşembeydi." kanka hangi okul peki "
" kankaciğım şu an fark ettim de benim sana çok anlatacaklarım var bee neyse sonra kahve içerken anlatırım.
Şimdilik sadece sorunu cevaplayıp uyumaya devam edeceğim .
Yurt dışına gitmeden önce ki okulumuzda okuyacağız yine .
Fark koleji "Fark koleji mi ?
" kanka ben de fark kolejinde okuyorum ama seni daha önce hiç görmedim ki"
" 9 . Sınıftı kızım tabi hatırlamazsın "
He o zamn doğru hatırlamam ben daha dün ne yediğimi hatırlamıyorum.
Ama ne yiyemediğimi hatırlıyorum hain hacker bozuntusu." tamam kanka sen uyu.
şimdi biz aynı okuldamiyiz yaaa çok mutlu oldum kanka olurda sorarlarsa kesinlikle 11/B yi bastıra bastıra söyle "İyide bu çocuk hangi bölümü seçti ki?
" rüzgar se-"
Yüzüme kapattı .
Yani haklı Ama ben olsam hiç açmazdım bile .¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
"Hazır mıyız beyler bayanlar "
Bizimkilerle buluşmuş okula beraber gelmiş şimdi ise bahçenin kapısından okula bakarak bir şeyler konuşyorduk.
" hazır ve nazırız ikizim "
" bakın bakın herkes nasıl da bakıyor "
Senanin demesi üzerine bakışlarımı bahçeye çevirdim herkes bize bakıyordu .
" yürüyün kızlar ve beyler "
Bahçeye girmiş okula doğru yürüyorduk ki arzu malının sesi duyuldu.
" ben de diyorum okulun havası ne ara değişti .
Ne güzel 2 gündür rahattık ya "Yanındaki cemre kaltağı da konuşmaya başladı.
" hiç utanma da yok "
yemin ederim bu iki mal elimde kalırdı benim .
" arzu bak ne diyeceğim .
Bu okul çıkışı elaya dedim ki senin gibi malları çağır şöyle güzel bir kavga yapalım, dedim .
Sende gel seninde ondan farkın yok nasıl olsa "Arzu bana şaşkın şaşkın bakmaya başladı. Şaşırmıştı salak herhalde benden böyle birşey beklemiyordu
Ama yanılmıştı burda şiddete en meyilli olan ben vardım ." çıkışta görüşürüz tatlım çok eğlenceli olacak ", diyip yanımdan geçip gitti .iyi rol yapıyordu onu tanımasam korktuğunu anlamazdım herhalde .
Sınıfa girince yine bütün bakışlar bana çevrildi .
" gecemiz gelmiş be, ben demiştim ama ben bile yaparım gece yapmaz diye "
Mete araya girip aliye cevap verdi
" hadi lan yavşak sen değil miydin insanoğlu bu çiğ süt emmiş herşeyi yapar diyen "
Metenin dediği ile gülmeye başladık.Bu sefer konuşan toprak oldu
" ali çok sevdiğim bir atasözü vardır ' At yalanı öpeyim inananı '
Gel lan öpeyim ama istersen öpmeye de bilirim arka sınıfa geçelim "Daha fazla gülmeye başladık cidden ne güzel arkadaşlarım vardı .
" oooo ali bak ikizim seni arka sınıfa davet etti kolay kolay kimseye insan olduğunu kanıtlamaz ha değerini bil"
" toprak senin benimle derdin ne "
Ali toprağa beni niye bozuyorsun kardeşim bakışları atıyordu.
" o zman neymiş ali bey noo lieeee"
Sena aliye dönüp
" ali sen ingilizce bilmiyorsun değil mi "
" 'I go to me the can but the ' bu sayılır mı ?"Gerizekalı çocuk ya .
" çocuklar geçin İçeri ye hadi oturun yerlerinize "
" lan biz dışarıdamıyız da bu kadın içeri girin diyor" diyen meteye onayalar bakışlar attım .
Dersimiz bilin bakalım kiminle .
Reyhan çatlağı ile .
Gözleri sınıfta birini arıyordu beni görünce beni aradığını anladim ve konuşmaya başladı." gece ba-"
Sözünü kestim.ismimin onun pis ağzından çıkmasına bile tahammülüm yoktu aptal kadın bana yaptığı ,dediği herşeyi unutsam o tokadı asla unutmazdım .
" gereken yerlere bu akşam şikayette bulunulacak son günlerinizin tadını çıkarın "diyip sınıftan çıktım.
Müdür elbet çağıracaktı o cağirmadan gitsem değişen bir şey olmazdı nasıl olsa .Tam koridordan döndüm merdivenden inecektim ki birine çarptım .
Bu koku...
kafamı kaldırıp baktım tam da tahmin ettiğim gibi" önüne baksana "
Umutsuz vakam.
Ne kadar da çok özlemişim şu 2 günde.
Özür dilemeyecektim çünkü özürden, özür dilemekten ve özür dileyen den nefret ederdi yağız." pardon "
Pardon ne be
Bana cevap vermeden yüzüme bile bakmadan yanımdan geçip gitti .
O anda belki de asla yapmamam gereken birseyi yaptim ." yağız sevgilinle bizi ne zaman tanıştıracaksın yani mirayla "
Napıyordum ben.
Dediklerimi duyunca olduğu yerde kaldı.
Sonra arkasını dönüp yanıma geldi .
Ve hiç beklemediğim bir şey daha oldu o an
Bileğimden tutup beni duvara yapıştırdı .
Yapıştırdı diyorum çünkü cidden yapıştırdı .
Bu sefer sadece kalbim değil vücudum da ağrıyordu.
Ve tüm acılarımın tek sebebi
UMUTSUZ VAKAMDI.☆☆☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐔𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳 𝐕𝐚𝐤𝐚𝐦
Humor05*********: olduğun gibi değilsin yani olduğun gibi görünmüyorsun . etrafındakileri buna inandırmış olabilirsin ama ben gerçek seni biliyorum. 05*********: gerçek seni çok seviyorum 05*********: eminim ki gerçekte bu kadar soğuk ve sert değilsin...