Kendimi eve zorla atmıştım.
Oysa ki bugün ne kadar da mutluydum .
Şimdi ise paramparçaydım.
Kabuğuma çekilmiş tüm yelkenleri indirmiştim.
Pes etmiştim artık.
Bizimkiler yanimda olmak için çok ısrar etmişlerdi ama ben yanlız kalmak istediğimi söyleyip,ne kadar zor olsa da evlerine göndermiştim.
Eve gelince ise kapının önünde oturan bir adet rüzgar ile karşılaşmıştım.
Ne kadar yanlız kalmak istesem de birine ihtiyacım vardı.
Şimdi ise kafamı rüzgarın omzuna koymuş ağlıyordum .
Rüzgâr bu halime ne kadar üzülse de birşey söyleyemiyordu.
Söylenecek tek söz var mıydı ki ?
" rüzgar sevmek suç mu ?
Neden böyle oldu ?
peki ben ne yaptim da böyle oldu anlamıyorum .
Rüzgâr ben çok kötüyüm sanki nefes alamıyorum almak da istemiyorum ."Ağlıyordum her geçen saniye daha fazla ağlıyordum .
" sakin ol güzelim .böyle ağlayarak ancak kendini üzersin güçlü olman gerekir lütfen seni böyle gördükçe ben de arkadaşların da perişan oluyor. Nefret ediyorum lan o yağız piçinden önce kardeşim şimdi kankam "
" rüzgar ben nasıl dayanacağım "
" gece yapma böyle lütfen "
Saatlerdir ağlıyordum.
Gözlerim artık kapanmak üzereydi .
Ama ben kapatıp da kabus görmek istemiyordum .
Çünkü biliyorum ki tüm bu olanlar bilinç altıma işleyip uyurken bile rahat bırakmayacaktı." gece bir fikrim var "
" Ne fikri ?"
" anonim olarak yazmıyormuydun sen . Şimdi yaz tüm hissettiklerini ,söyleyemediklerini, söylemek istediklerini , düşüncelerini yaz gitsin, içini boşalt rahatla biraz ama kimliğini açık edecek birşey yapma "Rüzgâr haklıydı .
Ben bunu daha önce nasıl düşünememiştim .
Telefonumu alıp yazmaya başladım.her şeyi yazamazdım belki ama yazabildiklerimi yazıp rahatlaya bilirdim .
Buna ihtiyacım vardı .
Belki de yağızla konuşmaya ihtiyacım vardır .?: demek yağız ateş de sevebiliyormuş.senin kalbin var mıydı?
?: demek yağız ateşin de bir sevgilisi varmış neydi adı seray ha MİRAY dı unutmuşum ya
?: koca bir yalan aslında sevgilinin ismini hiç unutmadim ,unutamam da veya karıştıramam.
Çünkü kim olsa canını ,nefesini kendisinden alan kişiyi unutmaz, unutamaz .
?: ah be yağız herşeyi unutsam seni asla unutamam ama unutmaya çalışacağım.?: seviyor musun yağız gerçekten.
Gerçekten birini seviyor musun?: yoksa sadece gece denen kız emreye bir şans versin diye küçük bir oyun mu buda
?: emreden de ,gece den de , miraydan da nefret ediyorum.
?: senden de nefret ediyorum yağız ateş
?: canım yanıyor sen hiç gözünü kırpmadan canımı yakıyorsun
Peki ya hissediyormusun?: saatlerdir ağlıyorum sen sevgilinle gülüyor musun
?: yağız ben böyle hayal etmemiştim
?: ben buna dayanamam
?: zor olacak ama seni unutacağım
?: seni sevmek istemiyorum çünkü bu benim ölümüm .
?: sen şimdi hep bir başkasına bakacak , hep bir başkasına mı güleceksin .
Hep o bir başkasıyla mi olacaksın.?: ben buna dayanamam ben bu kadar güçlü değilim .
Konu sen olunca ben hiç güçlü değilim.?: sen ne yaptın bana ben hiç iyi değilim.
Yazacaklarım bu kadar dı sanırım gözümden bir damla yaş daha döküldü.
"Az da olsa rahatladım rüzgar teşekkür ederim iyiki varsın iyiki seni tanımışım "
" iyikilerimden birisin be gececik"
Uyumak istiyordum artık rahatça uyumak ne kadar zor olsa da uyumak istiyordum.
Uyandığımda ise ruhsuz ve duygusuz bir gece ...
Uyandığımda ise unutmaya çalışan, kalkmaya çabalayan bir gece...
Uyandığımda ise artık hiç birseyin eskisi gibi olmayacağını bilen bir gece...
Uyandığımda ise daha güçlü bir gece...
Uyandığımda ise bir daha ağlamamakta kararlı olan bir gece ...
Uyandığımda ise dimdik ayakta duran ve asla pes etmeyecek bir gece ...
Uyandığımda ise umutsuz vakası olmayan bir gece ...
çünkü o artık benim değildi hiç benim olmamıştı ki zaten .Rüzgarı yolcu ettikten sonra telefonumu alıp babamı arayıp olan biten herşeyi anlattım olan biten derken reyhan meselesini .
Benden bile fazla sinirlenmişdi.
Gereken yerlere okuldan atılana kadar şikayette bulunacağını söylemişti.
Fazla konuşmak istemediğim için konuşmayı kısa kesmiştik.
Tam uyuyacağım sırada mesaj geldi.Açıp bakınca hiç beklemediğim birinden geldiğini gördüm.
Umutsuz vakam dan gelmişti mesaj ama o artık benim umutsuz vakam değildi ki .Umutsuz vakam: hiç kimsenin benim yüzümden ağlamasını veya canının yanmasını istemem .
Bu çok saçma zaten.Umutsuz vakam : şimdi olmasa bile ilerde illaki bir sevdiğim olur .
O yüzden yol yakınken vazgeç bu saçma işten.Şimdi olmasa bile mi ?
Şimdi olmasa bile ne demek di?
Lütfen bana umut verme
Ufacık bir sözüne bile kanabilirim şu anda.Ne demeye çalışıyorsun yine .
?: ne demek şimdi olmasa bile ?
Beni delirtmeye mi çalışıyorsun?Umutsuz vakam: diyorum ki yol yakınken bu sevdadan vazgeç.
Sevdiğim var yada yok bu hiçbirşeyi değiştirmez.Umutsuz vakam: aşk ancak acı çektirir.
Bak bi kendine sen dedin bana ne yaptın diye .
Bu yüzden diyorum yol yakınken vazgeç daha fazla canın yanmasın.UMUTSUZ VAKAM ÇEVRİMDIŞI.
?: yolun sonunda sen varsan acı çekmeye razıydım ben ama şimdi senin yolun çoktan başkasına çıkmış da haberim yokmuş .
?: dediğin gibi yağız unutmaya çalışacağım acı çekmemek için değil hayatta kala bilmek için...
Ne kadar başarılı olurum orasını bilmem .Var mı gerçekten böyle olay yaşayan veya böyle acı çeken .
Derdni paylaşmak isteyen , anlatmak isteyen varsayazsın iyi bir dinleyiciyimdir.
🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐔𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳 𝐕𝐚𝐤𝐚𝐦
Humor05*********: olduğun gibi değilsin yani olduğun gibi görünmüyorsun . etrafındakileri buna inandırmış olabilirsin ama ben gerçek seni biliyorum. 05*********: gerçek seni çok seviyorum 05*********: eminim ki gerçekte bu kadar soğuk ve sert değilsin...