38🌹

585 38 32
                                    

Artık herşeyi zamana bırakacaktım.
Ne olursa olsun kenara çekiliyordum.
Geç bile kalmıştım.
Yağız beni çağırdığında gülay hocanın çağırdığını söyleyip resim atölyesine gitmiştik.
Gülay hoca içerde boyalarla uğraşıyordu bizim geldiğimizi görünce gülümseyip söze başladı"gece  sen ve  yağızı seçtim eş olarak ,  inanıyorum ki siz ikiniz harika bir iş çıkaracaksınız "
Yağız ve ben mi ?
Hocam ben diyorum yağızı unutacağım siz diyorsunuz ikinizi eş seçtim hiç yardımcı olmuyorsunuz.
Yağızı hala çok seviyordum ama bir adım atmak zorundaydım unutmak zorundaydım.
Yağıza çevirdim bakışlarımı , benimle aynı anda oda bakışlarını bana çevirmişti ve göz göze geldik .
Benden önce yağız konuştu .
"Hocam ben yarışmaya katılmak istemiyorum "
Doğru cümle şu olacaktı bence  'hocam gece ile yarışmaya katılmak istemiyorum, onu sevmiyorum , bana aşık olan , ah düzeltiyorum bana sırıl sıklam aşık olan biriyle resim yarışmasına katılmak istemiyorum ' içimden geçirdiğim acı veren gerçekleri kafamdan  itekleyerek konuşmaya başladım.

" bende istemiyorum hocam, üzgünüm"

Yağız bunu beklemiyor olacak ki bana baktı .ama  bi tuhaf bakmıştı,  bakışlarından hiç birşey anlayamıyordum ki .ya ben çok aptaldım ya da yağız fazla gizemliydi.
Ama kahretsin çok yakışıklısın be umutsuz vakam.
Gülay hoca ikimize de şaşkın şaşkın baktı, hayal kırıklığına uğradığı her hâlinden belliydi ."Ama...neyse peki çocuklar çıkabilirsiniz. anlaşılan bu sene yarışmaya bizim okul katılamayacak "
Gülay hoca son cümleyi biraz kısık söylemişti ama biz yine de duymuştuk. Gülay hoca bu yarışmayı çok istiyordu . Geçen sene katılamamışlardı. Bu sene de umudunun biz olduğunu söylemişti.
Gülay hoca başka bir çiftle katılmazdı da çünkü emin olmadığı kişileri asla yarışmaya katmazdı.
Üzgünüm gülay hocam gerçekten üzgünüm .

〰️〰️〰️〰️〰️

Olanları bizimkilere anlatmış eve gelmiştim. Biraz ders çalışmış şimdi ise mal mal tavana bakıyordum.
"Ben hani yağızı unutacaktım her gün daha fazla sevmeye başlıyorum tam bir aptalım " .
" kendi kendime de konuşmaya başladığıma göre kesinlikle ben iyi değilim Aşk lanet olsun sana !!"

Tavana bakmaya devam  ederken telefonuma gelen mesajla tavanla olan flörtlesmeme ara vermek zorunda kaldım . Tavana bakarak
" mesaja bakıp yine sana bakıcam beni aldatayım deme orda kal "
Cidden ben iyi değildim.

Yok yok gerçekten iyi değilim.
Gözlerimi kapatıp tekrar açtım
" inanamiyorum gözlerim de mi bozuldu beynim gibi niye ekranda mesaj yagizdan geldi  diye gözüküyor??"
Yani akıl var mantık var yağız bana niye mesaj atsın ki ?
Atmaz yani atmaz .
Telefonu elime alıp tekrar baktım gerçekten de mesaj yagizdan gelmişti.
Delirmiyorum .

Yağız:   Gece o yarışmaya katılmak istediğini biliyorum,  Gülay  hoca da çok istiyor kadıncağız çok üzüldü.

Yağız:    yani diyorum ki  yarışmaya katılalım Gülay hoca için.

Gülay hoca için umutsuz vakamı unutma planlarını ertelemeli miydim?

_______________
💚

🌼BÖLÜM NASILDI?
🌼Gecenin cevabı ne olacak sizce ?

𝐔𝐦𝐮𝐭𝐬𝐮𝐳 𝐕𝐚𝐤𝐚𝐦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin