Bir aile.
Tom Riddle'ın sahip olmayı düşünmediği tek şey belki de buydu. Riddle soy ismini taşıyan başka kişiler olacağını hiç düşünmemişti.
Fakat değişmişti. Bir kadın, kızıl saçlar, masmavi gözler, parlak bir zeka, asalet ve... Tom Riddle değişmişti. Bianca Black'in onu değiştirmesine engel olamamıştı.
Belki de kehanetin amacı buydu?
Yine de karanlığı yükseltmişti. Yanındaki Bianca ile karanlığı göklere çıkarmanın bir yolunu bulmuştu. Adım adım büyütecekti karanlığı.
Kızıl Black -artık Riddle olmuştu gerçi- Slytherin kanını taşıyacak yeni bir varise sahip olacaklarını söylediğinde memnun olmuştu. Kehanetin bir parçasıydı bu sonuçta, karanlık melezin kanı bir başka bedende akmaya başladığında diyordu.
Öte yandan baba olmak hakkında en ufak fikri yoktu ve öğrenmek istemiyordu. Bir sevgili olmayı bile güçlükle öğrenmişken küçük, kendisine ihtiyaç duyan bir zavallıya nasıl bakacaktı?
Derken daha kötüsü oldu, ikiz zavallılara sahip olacağını öğrendi.
Bianca o kadar mutluydu ki Tom onun mutluluğunu izlerken hoşnutsuzluğunu saklamakta zorlanıyordu. Endişeleri ve başarısızlık korkusu olmasa belki o da mutlu olabilirdi. Ancak her Slytherin başarısızlıktan nefret ederdi ve korkardı değil mi?
Ve sonunda o gün geldiğinde, ikizler doğduğunda Riddle o güne kadar tek bir kişiye hissettiği duyguyu tekrar hissetti. Bağlılık. Sevgi.
Küçük kız mavi gözlerini açtığı an Tom onun için her şeyi yapacağını biliyordu. Tıpkı Bianca için her şeyi yaptığı gibi.
Oğluna geldiğinde ise... Annesinden aldığı kızıl saçlarını okşadığı ilk an onu gururlandıracağını biliyordu. Bu küçük beden büyüdüğü zaman onun sağ kolu olacaktı.
Caris Victoria Riddle ve Sargas Victor Riddle. Slytherin'in üç varisinden ikisi.
Yükselişi son hızla sürerken çocuklarının olması işine yaramıştı. Hogwarts'ın nabzını tutuyorlardı ve yeni Ölüm Yiyenler buluyorlardı. Zamanı geldiğinde Hogwarts'ı ele geçirmek daha kolay olacaktı.
Çocuklarının mükemmel olmasını istiyordu. İkisinin de en az onun kadar güçlü olduğunu biliyordu. Kızı bir prenses, oğlu da bir avcı kadar asildi. Black kanı ve Slytherin kanı birleşip onları mükemmelleştirmişti.
Fakat bazen çocuklar büyür ve kendi akıllarını kullanmaya başlar. O vakit geldiğinde işler biraz sarpa sarmaya başlar.
Karanlık Lord olsan bile çocuk problemleri seni buluyordu.
Merhaba!
Karanlık Melez'in yan kitabına hoş geldiniz. Tam olarak yan kitap sayılmaz, Tom Riddle'ın ve Bianca Riddle'ın çocuklarının hayatını anlatıyor sadece.
Kurgu Çapulcular döneminde geçecek çünkü ikizler 1960 yılında doğdu. İlginç şeyler var aklımda bakalım beğenecek misiniz?
Sargas Victor Riddle
Caris Victoria Riddle
Yakında görüşürüz, oy ve yorumlarınızı bekliyorum.Audris loves you💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐈𝐑𝐒 𝐨𝐟 𝐒𝐋𝐘𝐓𝐇𝐄𝐑𝐈𝐍「ᴛᴏᴍ ᴍ. ʀɪᴅᴅʟᴇ」
Fanfiction❗ KARANLIK MELEZ İKİNCİ KİTAPTIR. KARANLIK MELEZ OKUNMADAN OKUNAMAZ. ❗ 𓆩*𓆪 𝐇𝐄𝐈𝐑𝐒 𝐨𝐟 𝐒𝐋𝐘𝐓𝐇𝐄𝐑𝐈𝐍 𓆩*𓆪 Kehanetin gücüyle kendine bulduğu dayanak Tom Riddle'ı zafere götürürken kendisine verilen iki varis gücüne güç katmaya hazırlanıyo...