Sziasztok!
@starkdottir feltett nekem néhány nagyon izgalmas kérdést, úgyhogy ebben a részben ezeket fogom megválaszolni :)
Remélem, érdekesnek fogjátok majd találni őket, mert én nagyon! Illetve ma érkezik egy rész az Assemble-be is, úgyhogy ha kíváncsiak vagytok, nézzetek be oda is!
Na de, a kérdések:
1. Melyik fejezetet élvezted a legjobban megírni és miért?
A Tévedhetetlent nagyon szerettem írni, mert az jószerével az első alkalom, ahol Ignis és Sera nyíltan konfrontálódtak, a Szilveszter éjszaka is az egyik kedvencem, mert hát na, Sera x Oliver, és az első fejezetek majdnem mindegyike, mert emlékszem, milyen eszméletlen lendülettel álltam nekik.2. Ahogy észrevettem, mindig szombaton raktad ki az új részeket. Előre megírtál néhány fejezetet és úgy raktad ki őket, vagy minden héten megírtál egy újat?
Mindig előre írtam a részeket, mert a heteim - és általában a hétvégéim is - tele vannak zsúfolva (most a korona miatt szerencsére kicsit volt időm szusszanni), és egyáltalán nincs garantálva, hogy meg tudnék írni egy hét alatt egy részt. Csalódást meg nem akartam okozni se azzal, hogy nem hozok részt, se azzal, hogy gyatra részt hozok, így jó előre gondoskodtam róla, hogy mindig legyen bekészítve minimum két hétre elegendő anyag.3. Szerinted mik a te erősségeid az írásban? Mi az, amit úgy érzel, hogy jól megy, és miben szeretnél még jobb lenni?
Szerencsére az elmúlt években nagyon sokat fejlődtem írás terén, és ebben mind a könyvek, mind a különböző kritikus hangok nagy segítségemre voltak. Három dolgot tudnék erősségemként kiemelni; a leírásokat, a karaktereket és a humort. Szerintem a leírásaim sokkal választékosabbak lettek, a karaktereim végre be tudnak mutatni némi fejlődést, és meg tudom látni a komikus lehetőségeket egy jelenetben. A párbeszédek terén viszont egyértelműen van hova fejlődnöm; sajnos gyakran átcsúszok a modoros, ,,megrendezett" dialógokba, amik a társalgást és a hangulatot is kinyírják, illetve a hosszú, eseménytelen időintervallumokkal is hadilábon állok.4. Mióta írsz és miért kezdted el?
Szinte azóta írok, hogy ismerem a betűket. Mindig is szerettem olvasni, de arra, hogy miért kezdtem el írni, nem is emlékszem - a történetek alkotása mindig is hozzám tartozott, mint a szemüvegem, vagy az, hogy barna a szemem. Komolyan ötödik osztály környékén kezdtem el foglalkozni az írással, onnantól viszont szinte nem is telt el olyan nap, hogy ne gépeltem volna le pár szót.5. Neked ki a kedvenc karaktered ebből a könyvből?
Ignis és Sera. Mindkettejüket egyformán szeretem, mert úgy éreztem, sikerült belőlük azt kihoznom, amit szerettem volna: a szemben álló feleket, akik szinte ugyanolyanok, de mégis van bennük annyi különbség, hogy ne állhassák egymást. Szerettem írni az ő szembenállásukat, mert mindkettejüket izgalmas szereplőnek tartom.Ezek lettek volna hát az én válaszaim, remélem, tetszett ez a kis ,,interjú". Ezzel a fejezettel teljesen lezárom ezt a könyvet, valószínűleg egyáltalán nem fog kikerülni bele új rész.
Sokszor elmondtam már, de most utoljára: ezer köszönet és hála, hogy itt voltatok, és lelkesedtetek velem. Hiányozni fog ez a sztori, de inkább előre fogok nézni, a következő történetek felé - remélem, ott is fogunk majd találkozni.
Puszmák. ❤️
Sissy voltam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Schachspiel - Sherlock 2. generation
FanficSera Holmes már kiskorában a feje tetejére állította a ,,tökéletes világ" definícióját. Nála akkor van minden a helyén, ha a családján kívül senki nem tud a létéről, a Baker Street 221B cím alatti kilincset egymásnak adják a képtelen történetekkel e...