*17* ( M )

415 5 7
                                    

Medya Berksan - Yeni Biri ft. Turac Berkay

Bir yarım derin bir aşk
Bir yanım da kavga
Bitmeyen bir telaş
Benim olanla aramızda

Milyonlarca sebebim olsa
Ne farkeder sen azalınca
Cennetten bir rüya olsa
Ne farkeder ben uyanınca

Biz ayrılınca durmaz bu dünya
Yerinde yeni biri olsun
Yanımda yeni biri olsun

.

.

.

Burak

Bulut  yanaklarımı öperek üzerimi giyindirirken neden ikide bir birilerinin bizi bastığını düşünüyordum. Tabi ki utandığım için demiyorum. Tamam azıcık utanmış olabilirim, belki ? Peki peki çok utandığım için diyorum.

Toprak'tan sonra Yalçın da bizi basmıştı. Aslında Toprak'ın ki sayılmaz, o zaman sadece öpüşüyorduk ama bu sefer... Off napalım olan oldu değil mi ?  Hem neden Bulut utanmıyor da ben utanıyorum ki !?  Bulut'a fark ettirmeden onun gibi bu konularda utanmasam çok iyi olur.

Evet yine utanacağım bir şey söyledi Bulut... Ne dediğine gelirsek ' Seksten sonra daha ateşli görünüyorsun papatyam. Ağrın var mı ? Hadi gel masaj yapayım biraz.' dedi. Kızardığıma emin olsam da sakinmiş gibi davrandım ve ağrım olmadığını söyleyerek ayaklandım.

Biraz ilerledikten sonra Bulut'un ayağa kalkmadığı fark etmemle yanına adımladım ve gözlerimizi kenetleyerek ' Neden gelmiyorsun, Yalçın ve Arda aşağıda hem yemekler ve tatlımız hatta böreğimizde hazır. Sofrayı hazırlarız birlikte.' dedim.

Bulut dudağını diliyle ıslattıktan sonra sanki dudakları beni kendine çekiyordu ve dile gelmiş 'Öp beni' diyordu. Dudaklarını öpmeye başlarsam duramazdım, dayanamazdım. Yutkunduktan sonra 'Hadi gel ama.' diyerek ellerinden tutup geriye doğru adımladım.

Bulut da hareketime ayak uydurarak ayağa kalktı ve birlikte yürümeye başladık.  Kapıdan çıkarken yanağına kaçamak bir öpücük bırakarak hızla koridor boyunca koştum. Ben koşarken Bulut ' Yavaş, düşeceksin ama. ', 'Bak düşersen kızarım. ' ,  ' İyi bir cezayı hak ettin.' diyordu bana yetişmeye çalışırken.

Merdivenlere ulaşmıştım ki yakalandım. Bulut belimi kollarıyla sararak bedenlerimizi birbirine yapıştırdı. Kokumu derince içine çekerken ellerimi kollarının üzerine yerleştirdim ve kafamı sola yatırarak  beni öpmesini bekledim. Ah hep beni öpse yine bıkmazdım. 

Burnunu yanağıma sürterek oyun oynuyordu benimle.  'Öpeyim mi istiyorsun papatyam ?' diye sormuştu. Sesinden etkilenmemek mümkün değildi. Yutkunduktan sonra 'Evet, lütfen.' demiştim ve beni bekletmeden, önce yanağımı öpmüştü sonra da tüm yüzümü. 

⚠   Smut

Kolları arasında mayışmışken fısıldayarak 'Cezanı unutmadım.' diyerek beni odamıza yönlendirdi. Geçen gün bana verdiği kutudan çıkan anal tıkaçlardan en küçüğünü ve kayganlaştırıcıyı alarak yatağa uzanmamı sağladı. Elleri bedenimi severken acele etmemiz gerektiğini biliyorduk.

Pantolonumu baksırımla birlikte aşağıya çektikten sonra bacaklarımı birleştirip kendime doğru çekmemi sağladı ve kollarımı bacaklarıma sarıp tutmamı istedi. Dediklerini yaparken büyülenmiş gibiydim.  Kontrolü kendinde tutmakta çok ustaydı, ona bu konuda da hayran olmuştum.

Parmaklarına kayganlaştırıcı bularken dudaklarımı dişliyordum. Aslında arkam ağrıyordu biraz ama Bulut'un yapacağı şeyi merakla bekliyordum. 

Ebruli ~ bxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin