Takže tady je 'vysvětlivka vlasů' opravdu netuším, jak to pojmenovat xd) pro Moníka holcina_z_havrasparu❤️ V tabulce jsou barvy, na které se Magičiny vlasy změní, když u ní převládá nějaká emoce. (Prostě metamorfomágství)
Rudá - vztek
Tyrkysová - štěstí, radost
Fialová - rozpaky
Růžová - strach
Modrá - smutek
Hodně tmavě hnědá - láska, zamilovanostTohle nejsou úplně všechny, akorát netuším, kdy se další v příběhu objeví, takže je sem potom připíšu <3
Z pohledu Tessy:
Páteční ráno přišlo dřív, než by mi bylo milé. Oknem naší věže svítily sluneční paprsky přímo mě do obličeje.
Protáhla jsem se a koukla na hodiny. Půl osmé. Čas vstávat. Lily už ve své posteli neležela, nejspíš je v koupelně.
Někdy je k nepochopení, kde bere tolik energie. Altair se mi svěřila, že si myslí, že tajně něco bere. Sice nejsem úplně stejného názoru, ale bylo by to logické vysvětlení.
I když představte si Lily, jak něco šňupe. Tajně.
Přistoupila jsem k posteli mého milého dvojčete. "Altair!" Zatřásla jsem s ní. Ani sebou nehnula. "Vstávej!" Pořád nic.
Půjdu na to jinak. "Dneska přijede Claire, slyšíš?!" Malinko se zavrtěla, ale asi to pořád nebylo dostačující. Pak mě něco napadlo. "Zavolám Blacka!"
To ale očividně taky nefungovalo tak, jak by mělo. Po dalších několika pokusech, kdy se z Tair stala promáčená slepice, díky šikovnému aquamenti už jsem toho měla dost.
Nechápu, jak může dál v klidu spát, když je celá mokrá... Prostě je divná. A zrovna ona je mým dvojčetem.
Z koupelny vyšla Lily a ušklíbla se. "Proč?!" Vrhla jsem na ní umučený pohled, když vtom mě něco napadlo.
Musíte umět své výhrůžky taky plnit, ne je jen vymýšlet. Já toho Blacka doopravdy zavolám.
Ale nejdřív se musím aspoň převlíct.
Na Lilyino "Kam letíš?" jsem neodpověděla a běžela ke klučičím ložnicím.
Zastavila jsem se až u dveří s velkým nápisem POBERTI a zaklepala. Musí na mě být dost zvláštní pohled.
Otevřel mi ospalý Remus. Měl na sobě jenom pyžamové kalhoty. Kde vzal ty svaly...?
"Natesso? Teda doufám, že jsi Natessa... Potřebuješ něco?" Překvapeně mě skenoval pohledem a já se začínala cítit značně nepříjemně. Mohla jsem se aspoň učesat.
"Ehm, já potřebuju Siriuse." Vykoktala jsem a zrudla. My s Tair pořád rudneme. Je to strašný.
"Siriuse?" Vyvalil oči, ale vzpamatoval se a do útrob pokoje křiknul: "Siri? Pojď sem!"
Siri?
"Co zas?!" Ozvalo se vzápětí a už si to k nám štrádoval, stejně jako Remus, do půl těla svlečený Sirius Orion Black I.
To všichni kluci spí bez trička?!
"Lloydová... Starší?" Byl snad ještě překvapenější než Remus.
Ale je zvláštní, že nás rozpozná. A ještě zvláštnější je, že s tím nikdy neměl problém.
A zatím si nás ani jednou nespletl.
ČTEŠ
Marauders star 1/2 ✓ | KOREKCE
FanficMagic a Natessa. Dvojčata bez rodičů vyrůstající v sirotčinci. V jedenácti jim, jako všem dětem obdařeným kouzelnickými schopnostmi, přišel dopis z Bradavic. Existuje otázka, která jim ale nedá spát a to, kdo byli jejich rodiče? Jaká byla jejich opr...