Nereden, nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Tuhaf bir his var içimde, Fleur'u şimdiden özledim ve daha beş dakika önce falan yazıyordum klxjfıorhuı İçimde de garip bir titreme var, uzun süredir böyle uzun soluklu ve hislerle dolu bir hikayeye final yapmadım, ondandır muhtemelen.
Ashton ve Fleur'un hikayesi az önce bitti, epiloglar yan karakterlerimiz üzerine olacak; tabii bizim ikilinin adı ve onlara ne olduğu ufak bir geçer arada. Hikayelerdeki yan karakterler aslında çok önemli değil mi? Genellikle geri planda duruyorlar ama hikayedeki önemli olayların yapı taşılar. Mesela finali Luke yazdırdı bana, Ashton'ın anlamasını Shane sağladı. Mesela bu hikayede ne olduysa hiçbirinizin sevmediği güzel sanatlar öğrencisi Kasey'e oldu bence. Biz hep belirli gözlerden okuduk ancak burada o kadar fazla minik hikaye var ki... Bu yüzden epiloglarımı canım yan karakterlerime adayacak ve belirli aralıklarla yayınlayacağım. Onları da okursanız beni çok mutlu edersiniz.
Size Why Won't You Love Me'nin çıkış öyküsünü anlatmak istiyorum. Sınav senem boyunca yazmama sözü vermiştim kendi kendime, ancak Ashton'ın Ivy Levan'ın şimdi kaldırılmış olan klibindeki kesitlerini görünce gelen ani ilhamla birlikte kurguyu oluşturdum. (I'm Tired bölümünde o klipten bir kesit vardı) Aslında sınav senemde aklımda olan temel kurgu Live Before Die'dı ve üç tamamlanmamış Ashton kurgusu vardı. Bir gün dershaneden dönerken yürüdüğümüz esnada meridarmy'e kurguları anlattım ve o bunun daha iyi olabileceğini söyledi. Böylece kurguyu oturtmaya başladım. Önce Live Before Die'ı yayınladım, benim için o göklerde falandı, bunu çok sonra "Devam ettirmem nasılsa." diyerek yayınlamıştım. Sonra fonzibonzibrothers ilk bölüme dolu dolu yorumlar yapıp beni mutlu edince, kendiliğinden yazmaya başladı ellerim. Garip bir şekilde bir oldum Fleur ile ve yanlışlıkla LBD'yi unutup bunu yazdım xklfjdıuhfdb Onun aşkını, Ashton'ın kafa karışıklığını, aralarındaki dostluk bağını en iyi şekilde yazabilmeye çalıştım. Umarım becermişimdir.
Bence burada bir kurgunun ilerlemesinde yazar kadar okuyucunun da payı büyük. Ne kadar eleştirel yorumlar, dolu dolu tepkiler, geri dönüşler gelirse yazarın o kadar hevesi oluyor. En azından bende öyle. Sizlerin birden bildirimlerimi dolduran yorumlarınızı gördüğümde benden mutlusu yoktu. Eskiden ben biraz daha fazla okunan bir watty yazarıydım (burada yaşlandım diye ağlıyor), bu yüzden yorumlara çok bağlıyım, sizden tüm hikayeye yönelik genel bir yorum yapmanızı rica edeceğim.
meridarmy Uzun uzun eleştiriler yaparak bana ilham olduğun için, telefonda bir buçuk saat benimle wwylm hakkında konuştuğun için, her daim yanımda olduğun için, burada sadece fic yazmamı değil kendimi bir yazar olarak geliştirmemi sağladığın için, arkadaşım olduğun için teşekkür ederim. Sen olmasan batırırdım, ilhamım bile gelmezdi, hatta en başta söylediğim gibi; kurgu bile oluşmayabilirdi. Bu kurgunun yapı taşı sen ve yorumların, bu yüzden kurguyu sana ithaf ediyorum ve seni çok seviyorum.
smokeinyourlungs Hep "Eylül yayınladım" mesajımdan tam olarak on saniye sonra burada ilk yorumunu görmem peki??? Bir insanın isteyebileceği en iyi dostlardan birisin. Her zaman bana destek olduğun ve karakterlerimi onlara playlist yapacak kadar benimsediğin için teşekkür ederim. Bunun benim için önemini bilemezsin. Seni çok seviyorum.
fonzibonzibrothers Başta da söylediğim gibi, senin ilk bölümdeki yorumların olmadan bu hikaye devam etmezdi. Ve sonra her bölüm doldurdun buraları bıkmadan. Fleur ve Ashton'ı öyle benimsemişsin ki kaos aşığı olsan bile dayanamadın acılarına... En büyük başarım falan diyormuşum xksşfkwşdo Desteklerin için teşekkür ederim, iyi ki varsın. Seni çok seviyorum.
Sonradan başlayarak hevesle bildirimlerimi kontrol etmemi sağladınız, en mutsuz anımda birden yüzüme gülümseme yerleştirdiniz, değerli yorumlarınız bu hikayeyi taşıdı. Sizlere çok minnettarım akamimoza butterfIylies easierhood sleepintheatlantis bilmemne12345 balerinoll ziamsmirror mukemmelsila Unuttuklarım olabilir, çok özür diliyor ve en ufak yorum yapan, vote veren, desteğini esirgemeyen herkese çok teşekkür ediyorum.
Eğer yazımımı beğendiyseniz, profilimde hala devam etmekte olan Live Before Die ve Thin White Lies isimli iki Calum kurgusu var. Yakında yayınlayacağım ve mükemmel olacağına inandığım The Erotomania isimli Luke kurgum için de takipte kalabilirsiniz.
Epiloglarda görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Won't You Love Me
Fiksi PenggemarNeden beni sevmiyorsun? Birlikte ikimiz yalnızız. Diğer taraftan çok çaresiziz. Öyleyse neden beni sevmiyorsun?