🐺Miesiąc później🐺
🐺Perspektywa Liam'a 🐺
Theo i ja staliśmy w moim pokoju przytuleni do siebie.
- Ładnie dziś pachniesz, wiesz ?
- Aha, czyli tylko dziś ładnie pachnę, a tak to śmierdzę? - spytał z wyrzutem.
Westchnąłem głośno, po czym spiorunowałem go wzrokiem.
- Czepiasz się! - zacząłem wyrywać się z uścisku chłopka, jednak on przycisnął mnie mocniej do siebie.
- Żartowałem! No chodź tu do mnie i daj mi buziak. - uśmiechnął się łobuziarsko.
Przewróciłem oczami i cmoknąłem chłopka w usta.
- Co tak krótko? - oburzył się, na co ja uderzyłem go delikatnie w kroczę.
- Ej tak się nie bawimy! - oburzył się, łapiąc się za wcześniej uderzone przeze mnie miejsce.
- A jak chcesz się bawić? - spytałem zalotnie.
- Aktualnie? W zmianę bandażu, jeśli mój najkochańszy na świecie chłopak się zgodzi!
Westchnąłem głośno, wyrywając się z uścisku chłopaka.
Taką chwilę zniszczyć..- Połóż się na łóżku. - nakazałem, po czym podeszłam do szafki, wyciągając z niej czysty bandaż i coś do odkażenia.
Rana Theo, wciąż się regenerowała. Strasznie długo to trwa, ale według Masona może być to przez to, że Hayden użyła czarów i dlatego.
- Przygotuj się na ból. - oznajmiłem, po czym odwróciłem się w stronę łóżka, którym w tym momencie leżał Theo bez koszulki.
Przełknąłem głośno ślinę.- Boleć to będzie Cię zaraz dupsko. - uśmiechnął się łobuziarsko.
Opanowałem się szybko, mimo że czułem takie motylki w brzuchu, jak nigdy w życiu!
- Jesteś zbokiem, wiesz o tym? - usiadłem na łóżku obok chłopaka, stawiając płyn i bandaż na stoliku nocnym.
- Ja przynamniej nie trzymam czasopism typu „gejowskie top model - naga sesja" w szufladzie.
- Grzebałeś mi w szufladach?! - oburzyłem się.
- A żeby to raz.. - zaśmiała się.
- Już nie żyjesz! - krzyknąłem, po czym wskoczyłem na chłopaka i zacząłem go łaskotać.
Theo wił się i śmiał.
- Liam!! Proszę już koniec!! Już nie będę!! Obiecuję!!
Przestałem na chwilę łaskotać chłopak, po czym wbiłem się w jego usta, a jego dłoń wyładowała na moim pośladku.
Cholera! Jak ja go kocham!
🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺
Jeśli chodzi o książkę to właśnie udało mi się ją wreszcie skończyć!
Dziękuję każdemu czytelnikowi i dziękuję za każdą gwiazdkę czy komentarz! - to naprawdę wiele znaczy dla autorów!!
Mam nadzieję, że książka się podobała i jeśli byłaby możliwość, żebyście ją polecili - z góry dziękuję ❤️❤️❤️
Kocham was i widzimy się w nowej książce
Zapraszam teraz do książki: „please don't bite|liam dunbar" - historia Liam'a tylko tylko w trochę innym wydaniu i przy okazji będzie pojawiać się Thiam ! ✌️❤️
Miłego czytania
CZYTASZ
i still want you| thiam✔️
FanfictionBeacon Hills- pełne tajemniczych rzeczy, jak i ludzi miesteczko, w którym wreszcie zapanował spokój. Główne "siły obronne" opuściły mury miasta, na rzecz swojej przyszłości i własnego rozwoju. Obrona miasta spoczeła na barkach silnej Bety- Liam'a...