KURBAN 2 - Bölüm 8

14K 663 86
                                    

Wattpad ailem,iki bölüm peş peşe paylaşıyorum sizin ilginiz ve merakınız için :) kurban bitince yeni kitabımı yayınlamak istiyorum:) umarım ona da ilgi böylesine içten olur. seviliyorsunuz.

Rüzgar'dan...

"Hangisi?"

Oturanlara bakarken Gökalp'e sormuştum.

"Şu, mavi gömlekli olan." dediğinde ikimiz de üzerimdeki gömleğe baktık.

"Kahretsin!" diye söylenirken Gökalp sırıtarak, "Pişti olmuşsunuz oğlum." dedi.

Ona sert bir bakış attıktan sonra ilerledim. Masanın yanına gelince Ömer ayağa kalktı. Birkaç saniye buz gibi ifadelerle birbirimizi süzdükten sonra elimi uzatarak, "Rüzgar!" dedim.

Eğer elimi sıkmazsan seni buraya gömerim diye içimden geçirirken elimi sıkarak, "Ömer!" dedi. Sonra da elini Gökalp'a uzatarak, "Deniz'i bırakırken sizi görmüştüm ama tanışmaya fırsatım olmamıştı." dediğinde o günü hatırlayarak Gökalp'e imalı bir bakış göndermiştim ama o bunu görmezden gelerek Ömer'in elini sıktı. "Gökalp!"

"Tanışma faslı bittiyse hemen konuya girmek istiyorum." derken sandalyeyi çekip oturdum.

Ömer, "İyi, önce ben başlıyorum!" diyerek oturunca alaycı bir şekilde gülerek, "Başla!" dedim. Onu ciddiye almadığımı göstermek istemiştim. "Evliliğinizin ardındaki saçma sapan sebepten haberim var!" dediğinde ifademi ciddileştirdim. "Deniz! O ağzını kapalı tutmanı sana öğreteceğim!" diye içimden geçirirken Ömer kolunu masaya yaslayıp bana doğru yaklaşarak, "Unutma, bu görüşmeden Deniz'in haberi olmayacak!" dedi. Sanki aklımdan geçenleri okumuş gibiydi.

Bu durumu görmezden gelerek, "Eee biliyorsan ne olacak, polise mi gideceksin?" deyip kahkaha atınca Ömer elini hızla masaya vurdu. "Sanırım sadece birkaç dakika ciddi olabilirsin!"

"Haddini aşıyorsun!" diye tısladım.

"Haddini bilme konusunda inanılmaz hassasımdır. O yüzden hiç merak etme, şu an tam da olması gerektiği seviyede!"

"Bunlar cesurca kelimeler. Peki sen neden bir kız için hiç tanımadığın adamlar karşısında sonunu düşünmeden efeleniyorsun?"

Onca söylediğim şeyler arasından sadece "bir kız" kısmını cımbızla çeker gibi, "Deniz benim için sıradan bir kız değil!" dedi. Bir anda sinirlerimin gerildiğini hissettim. Demek Deniz, Ömer için önemliydi. Bu demek oluyor ki ona karşı birtakım duyguları vardı. Artık bunun hiçbir önemi yoktu çünkü Deniz şu anda benimle evliydi.

"Deniz'i her zaman kaybettiğim kız kardeşimin yerine koydum. Evet, kendi kardeşimi koruyup kollayamadım ama Deniz'de asla aynı hatayı yapmayacağım!"

Duyduklarım karşısında bir an rahatlayarak gülümserken Gökalp'le göz göze geldik. İmali bir şekilde gülerek sadece benim duyabileceğim bir tonda, "Hadi yine iyisin!" diye fısıldayınca onu görmezden gelerek Ömer'e döndüm.

"Ne yapacağını merak ediyorum doğrusu!"

Ömer derin bir nefes aldı ve arkasına yaslanırken gürültülü bir şekilde verdi. Sanki az sonra hiç istemediği şeyler söyleyecekmiş gibi sıkıntılı görünüyordu.

"Seni tehdit edemem, bana yakışmaz!" dediğinde hemen atlayarak, "Zaten edemezsin!" dedim tüm ciddiyetimle.

Ömer gülümseyerek, "Bunlar büyük kelimeler. Peki sen neden bir kız için altında ezilebileceğin büyük laflar ediyorsun?" deyince Gökalp, "Kabul et harbi adam!" deyip uzandı ve Ömer'in omzuna yavaşça bir yumruk attı.

KURBANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin