76. Bölüm

40.5K 2.6K 2K
                                    

Keyifli okumalar🌸

+1300 Oy
+1300 Yorum

(Lütfen yorum sınırı dolsun diye noktalama işareti, random ve emoji koymayın)

___

"Nasıl yapar ya böyle bir şeyi? Anlamıyorum gerçekten anlamıyorum" Kardelen sinirle söylenirken kucağımda birleştirdiğim ellerime bakıyordum. "Yapınca ne geçti eline? Ne elde etti?"

Sessiz kalışım dikkatini çektiğinde yatağın çöküşünden karşıma oturduğunu anladım. "Sen niye böylesin? Haaa... Şu olay"

Kafamı salladım ağır bir şekilde. O kadar çok düşünüyordum ki yük gibiydi artık bana. "Haksızsın demiyorum ama bilemiyorum da. Bu şekilde konuşman ne kadar doğru olmuş?"

"Bana doğru yanlış deme Kardelen. Lütfen.." Ani çıkışımla irkildi. "Ben senden böyle bir şey rica etsem sen de-"

"Söylemezdim evet. Aksini iddia etmiyorum. Ama yalan da söylemezdim. Ben ona sakladı diye değil yalan söyledi diye kızgınım, kırgınım. Haksız olduğumu düşünmüyorum. Söz vermişti ya. Sözümü tutar sanmıştım ben Kardelen"

Sona doğru sesim titrediğinde ağlamaya başlayacağımı bildiğimden elimle yüzümü serinlettim. Gözlerimi tavana çevirip akmaması için uğraşsam da elimden değildi işte. "Yaaa kuzum benim. Gel buraya"

Kollarının arasına aldığında kendimi bıraktım. İçimden geldiği gibi ağlarken saçlarımı okşayıp beni rahatlatmaya çalışan arkadaşım iyi ki var dedim bir kez daha. "Ağlama be tamam. Ne ağlaksın kız sen! Vallahi çarparım bir de ona ağlarsın he"

Ağlarken gülmeye başladım. Bu halime alışık olduğundan garipsememişti bile. "Ha şöyle ya. Kızım bunlar için değer mi? Değmez. Ağlamayacağız ağlatacağız. Süründürmek lazım bunları"

"Nasıl yani?" Gözlerimi silerken başımı kaldırmış ona bakıyordum. "Söz verdi yine de yalan söyledi diyorsun. Aklını başına getirmek lazım ki bir daha yapmasın"

"Bilmiyorum Kardelen. Yalan üzerine ilişki yürür mü sence? Güven çok önemli bir şey. Benim için de öyle. Güvenemezsem nasıl devam edebilirim ki?"

"Güvenmiyor musun sen?"

"Bilmiyorum... Aklıma şüphe düşmesine engel olamıyorum mesela. Acaba Sude ile buluşmuş mudur yine? Acaba başka bir yere mi gitmiştir? Tekrar bir yalanı çıkar mı karşıma? Tek tek bunları düşünüp duruyorum."

"Ata'nın bu konuda çok bir suçu olduğunu söyleyemem. Tüm suçlu o pislik!" Aniden yükselmesiyle yerimden sıçradım. "Ben ona yapacağımı biliyorum. Şerefsiz ya! Bir insan karşısındaki bu kadar rahatça nasıl önemsemez?"

"Söylemedim sana diye kızgın mısın bana?"

"Ne alakası var? Niye sana kızgın olayım? Sen doğru olanı yapmışsın. Kim bilir duymasan ne zamana kadar devam edecekti bu. Sen söyle demesen saklanacaktı hâlâ."

"Sen anlattın ama ben dinleyemedim pek. Nasıl söyledi sana Eren bunu?" Karşıma oturup gözlerini duvara çevirdi. Dalgınca oraya bakarken anlatmaya başladı.

Kardelen'den

Kolumdan tutup çekiştiren Eren'e sinirle söylendim. "Ya bıraksana! Ben yürümeyi bilmiyor muyum?"

"Biliyorsun ama gelmezsin. Ya zorla ya hiç kusura bakma" Boşta ki elimle koluna yumruk attım. "Neden gelmeyeyim? Önemli konuşacaklarım diyorsun salak! Bıraksana! Hâlâ tutuyor"

Basketçi |                                              Yarı Texting/ TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin