5 saatin sonunda eve varmıştım. Morelim o kadar bozuktu ki annem ve babam bu durumun hemen farkına varıp beni soru yağmuruna tutmuşlardı. Ben tüm sorularını cevapladıktan sonra odama çekilmiştim. Kendimi ağlamamak için zor tutuyordum. Off Masal o kim ki daha kaç gündür tanıyorsun ki o mavi gözü! O seni üzebilecek bir insan değil. Neyse ya düşünceme girebilecek kadar değerli bile değil. Ertesi gün Cereni arayıp dışarıya çıkmayı teklif ettim o da tabikide hemen kabul etti sonuçta en yakın arkadaşım. Bir kafeye oturup birşeyler sipariş ettikten sonra muhabbet etmeye başladık.
- Eee Masal hiç anlatmıyorsun kamp'da neler oldu biriyle tanıştın mı birşeyler oldu mu yaşandı mı?!
- Abartma Ceren napalım işte her gün farklı bir aktivite vardı aslında...
- Aslında ney kızım çatlatıcaksın beni burda biriyle mi tanıştın?
- Ne yazık ki tanıştım tanışmaz olaydım.
- Niye ne oldu ki?
- Boşver ya gereksiz bir adam işte.
- Ya ama Masal ben senin en yakın arkadaşın değil miyim ?:( Ben sana herşeyi anlatıyorum ama.
- Tamam tamam anlatıyorum. İşte ilk gün ayağıma çekiç düşürdüm........... Son günde mavi gözün eski karısı çıkıp geldi. Yani anlayacağın benim kalbimi çok kırdı bu Kerem.
- Ohaa eski karısı mı geldi bu adam kaç yaşında ki?
- Bilmem hiç sormadım. Neyse ya okulun başlamasınada 1 hafta kaldı şurda hazırmısınız Ceren hanım artık bizde birer üniversiteliyiz.
- Ay Masal senin şu okul sevdanı hiç bir zaman anlamış değilim.
- Hadi ama biraz motive ol.
- Ooo kızlaarr buluşma ayarlıyorsunuz beni davet etmiyorsunuz bu hiç olmadı bak.
Gelen Kadirdi benim çocukluk arkadaşım. Ceren ve Kadir benim ilk arkadaşlarımdı.
- Ya Kadir iyi ki geldin seni çok özlemiştim.
- Bende seni özledimm Masalımmm.
Gerçekten morelimi ya Ceren ya Kadir düzeltebilirdi. İyi ki varlar. Birazcık daha muhabbet ettikten sonra oradan ayrılmıştık.
1 hafta ne kadar çabuk geçmişti öyle yarın ilk okul günüm artık bende bir üniversiteliyim. Her ne kadar mezun olduktan sonra babam benim holdingin başına geçmemi istese de benim başka bir hayalim vardı. Hayallerime dalıp kendimi uykunun kollarına bırakmıştım.- Masal hadi kalk kızım ilk günden geç kalma.
- Tamam 5 dakika daha annelerin sultanı.
- Bak 5 dakika sonra kalkmazsan gerçekten geç kalıcaksın.
Yarım saat sonra...
Off geç kalmıştım hemen dünden hazırladığım kombinimi giyip birşeyler atıştırdıktan sonra okul yolunu tutmuştum. Nolursun hocam geç kalın, kalın ki benim geç geldiğimin farkına varmayın:). Sınıf kapısına vardığımda dersin çoktan başladığının farkına varmıştım. Kapıyı tıklattıktan sonra korkarak içeriye adım attım.
Ve hocanın arkasını dönmesiyle ben error verdim. Bu olamazdı ya.- Yok artık!
Herkes bana dönmüştü galiba fazla sesli düşünmüştüm. Bu oyduu mavi göz yani Kerem.. Kerem Ergün.
- Niye geç kaldın? İlk günden geç gelinir mi?!
Galiba benim kim olduğumu anlayamamıştı. Benim ya ben Masal Özel kalbini paramparça ettiğin kız.
- Uyuya kaldım hocam. Özür dilerim birdaha olmaz.
Hemen gözlerim Cereni aradı ve onun yanına gidip oturdum.
- Kızıımm hocaa efsoo ya. Bu nasıl tip! Best modelden fırlamış gibi.
- Saçmalama ya bunun nesi yakışıklı sen yakışıklı erkek görmemişsin.
KEREM'DEN
Masalı görünce gözlerime inanamamıştım. Masal benim öğrencim mi olacaktı şimdi?! Benim sevdiğim kız artık öğrencimdi!
- Evet arkadaşlar sizi ilk günden sıkmak istemiyorum. Bu hayatta herkesin ÖNYARGILARI var bu ÖNYARGILARI kaldırmak için biraz birbirimizi tanıyalım. Ben Kerem Ergün 26 yaşındayım.
MASAL'DAN
Herkes tek tek kendini tanıtmaya başlamıştı. Acaba neden her Önyargı demesinde bana bakmıştı. Sıra Cerendeydi.
- Benim adım Ceren 18 yaşındayım. Mimarlık bölümünü çok severek seçtim.
Ay Ceren bu ne haller. Görende kız istemeye geldiler sancak. Sıra bendeydi.
- Masal Özel 18 yaşındayım. Bugüne kadar gittiğim okulları birincilikle bitirdim. Çok iyi çizim yaparım.
Herkes kendini tanıttıktan sonra kızlar soru sormaya başladılar ay ağzına düşecekler sanki.
- Hocam sevdiğiniz biri var mı ?
- Evet var bir sevdiğimM.
Sevdiğinin olduğunu söylerken tam benim gözlerimin içine bakıyordu. O kadar derin bakıyordu ki sanki bir şey ima etmeye çalışıyordu. Ayy kesin sevdiğide eski karısıdır.
- Şansıma küsim.
- Cereeenn sen daha iyilerine layıksın benim canım arkadaşım.
Ders bittikten sonra acıktığımın farkına vardım. Kantine gidip birşeyler alacaktım kendime.
- Ceren ben kantine iniyorum istediğin birşey var mı?.
- Yok Masalcım sağol.
Ben dışarıya çıkarken Kereminde peşimden geldiğini gördüm çok pardon Kerem hoca dicektim. Merdivenlerden inerken ayağım kaydı ve ben galiba bir meteor taşına çarpmıştım. Hemen ayağa kalkıp kendime bir çeki düzen verdim. Ay gerçekten taşa çarpmıştım:)
- Özür dilerim.
- Önüne baksana!
Her ne kadar bana kaba davransa da ağızımı açıp birşey diyememiştim. Bu çocukta farklı birşey vardı... diğerlerinden farklı!
- Savaş kızla düzgün konuşsana!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pâyidar
Romance"Söyle kim üzdü seni bu kadar?... Seçtiklerin mi vazgeçtiklerin mi?" Yaşamımız boyunca bizi en çok kimler üzer? Bizim kendi hayatımıza seçtiklerimiz mi vazgeçtiklerimiz mi? Masal Özel gittiği yaz kampın da hayatının aşkına rastlar( Kerem Ergün) a...