12

48 4 17
                                    

- Savaş seninle yalnız konuşabilirmiyiz?

- Tamam Prenses.

Savaşla konuşmak üzere bir sınıfa girmiştik.

- Savaş sen ne yaptığını zannediyorsun?!

- Neyi kastettiğini anlamıyorum şuanda.

- Hani az önce sevgiliyiz dedin ya herkesin önünde onu kastediyorum!

- Masal farkında mısın bilmiyorum ama senin okul hayatını ve tüm imajını kurtardım. Asıl konumuz ne biliyormusun?! Senin o adama neden sarıldığın?!!.

- Ne düşünüyorum biliyormusun!

- Ne düşünüyormuşsun.

- Senin bu Kerem hocayı kıskandığın bes belli ortada belkide sen çekmişsindir o fotoğrafları Kerem hocayı küçük düşürmek için.

- İyice saçmaladın Masal. Sana iyilik yapanda kabahat. Hem ben o herifin neyini kıskancakmışım.

Ben tam bir şey söyleyecekken kapıya biri vurdu. İçeriye giren Keremdi.

- Masal okul müdürü seninle konuşmak istiyor.

- Tamam Hocam geliyorum.

Ben sınıftan çıkmıştım ve okul müdürünün odasına doğru ilerliyordum.

KEREM'DEN

- Siz ne zamandan beri berabersiniz Savaş!

- Hocam tam bilmiyorum ama kesinlikle sizin hayal ettiğinizden fazla bir süredir beraberiz.

- Savaş yalan söylemene gerek yok zaten gerçek olmadığını biliyorum sadece o an Masalı kurtarmak için öyle söyledin.

- Öyle olmasını isterdiniz değil mi hocam?! Ama öyle değil! Masal beni seviyor ben de onu seviyorum!

Savaşın söyledikleri karşısında kendimi zor tutuyordum. Son söylediği cümleyle öfkemi daha fazla içimde tutamayarak Savaşı ittim.

- Hocam bu ne öfke?! Sizi Masalın özel hayatı neden bu kadar ilgilendiriyor!

Savaşla daha fazla tartışmayıp sınıftan çıkmıştım. Arkamdan kapıyı çok sert bir şekilde çarpmıştım. Savaşın söylediklerine inanmak istemiyordum. Daha dün sarılmıştık biz. Benim kollarımdaydı Masal ve hep benim kollarımda kalacak!

MASAL'DAN

- Masal kızım bu resimleri açıklarmısın lütfen.

- Tabikide bir açıklamam var. Benim malesef  ki derslerim iyi gitmiyor bende dün Kerem hocayla bu konu hakkında konuşuyordum. Sonra birden boş bulunup sarıldım. Zaten hocam duyduğunuz üzere benim Savaşla uzun süredir bir ilişkim var.

- Masal senin mi derslerin iyi gitmiyor?! Sen okulun en başarılı öğrencisisin... neyse boşverelim. Bu konuda burda kapansın.. bu arada size Savaşla mutluluklar dilerim.

- Sağolun hocam.

Müdürün odasından çıkıp sınıfa doğru ilerliyordum. Koridor da Keremi gördüm. İçim içimi yiyordu. Ben Kereme ne dicektim?

- Masal bana açıklama yaparmısın lütfen.

- Hocam zaten Savaş gerekli açıklamayı yapmıştır size.

Bu sözlerin ağzımdan çıktığına gerçekten inanamıyordum. Keremin kalbini gerçekten çok kırıyordum. Düşüncesiz konuşuyordum.

- Gerçekten berabermisiniz Masal?!

PâyidarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin