23

28 5 3
                                    

KEREM'DEN

- Alara sus artık!

- Kerem ben..ben çok özür dilerim.

- ALARA! Sus artık.. yeter!

- Herşeyi ben mahvettim.

- Bunu bana neden yapıyorsun?!Görmüyormusun ne kadar çok acı çekiyorum...
Neden geçmişteki konuları tekrar açıyorsun.

- Kerem ben sadece.. bizim hayatımız çok farklı olabilirdi.

- Evet olabilirdi! Bebeğimizi aldırmasaydın bizim şuanda hayatımız çok farklı olacaktı... bunu yaparken bana bile sormadın ya! Ben o bebeğin BABASIYDIM.. BABASI! Nasıl kıydın o küçücük cana?!

- Ben sadece... biz çok gençtik Kerem ben senin hayatını mahvetmek istemedim.. senin hayallerin vardı benimde hayallerim vardı.

- Biz hayallerimizi bebeğimizle de gerçekleştirebilirdik o bize bir engel değildi.

- Kerem... ben çok gençtim bu sorumluluğu alamazdım.. başaramayabilirdim.

- Alara seninle bu konu hakkında daha fazla tartışmak istemiyorum. Lütfen gidermisin.

Alara hiçbir şey demeden odadan çıkmıştı. Eski günler aklıma gelmişti... ne kadar çok acı çektiğim ne kadar çok ağladığım günler.

7 yıl önce...

- Kerem aşkım?

- Efendim aşkım?

- Gözlerini kapat.

- Yine ne organize ettin?

- Süpriz.. hadi kapat. Aradan da bakma sakın:)

- Tamam tamam bakmam... daha ne kadar bekleyeceğim.

- Dur biraz... tamam açabilirsin.

- Gerçek mi bu?! Sen ciddi misin... ya Alara o meşhur şakalarından birtanesi bu dimi.

- Hayır aşkım... ben çok ciddiyim.

- Aşkım ben... mutluluğumu nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum. Seni çok seviyorum Alaram.

- Bende seni.

- Ben şimdi yani bir prenses babası mı olacağım?:)

- Dur hemen havalara girme daha cinsiyeti belli değil.

- Önemli olan sağlıklı olması.

- Aynen öyle aşkım.

2 hafta sonra...

- Sen nasıl böyle bir şey yaparsın?! Bana sormadan nasıl kendi başına böyle bir karar alırsın!

- Kerem ben... çok özür dilerim.

- Böyle bir şeyin özrü olmaz Alara! Nasıl kıydın bebeğimize! Nasıl ya nasıl ya NASIL!

- Kerem... ne söylersen söyle haklısın.

- Haklı olmam hiçbir şeyi değiştirmiyor Alara!

- Affet beni Kerem... lütfen affet.

- Affedilecek bir şey yok... bu ilişki senin yüzünden bitti şuanda.

- Kerem lütfen beni terk etme.. bırakma beni.

- Alara şuanda çok acı çekiyorum.. mantıklı düşünemiyorum seninle şuanda konuşmak istemiyorum bir süre görüşmeyelim.

- Seni herzaman seveceğim Kerem bunu sakın unutma.

Bugün....

7 yıl önce yaşadığım anılarım tekrar canlandı gözlerimin önünde sanki. Tam düşüncelerime dalmıştım ki kapıya biri vurdu.

PâyidarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin