21

24 5 1
                                    

(Fotoğraf: Alara)

KEREM'DEN 

Alara benim üniversiteden arkadaşımdı. Buraya gelmişken de buluşalım dedik. Masalın durumu yanlış anladığının farkındaydım. Ama en başından beri istediği şeyi veriyorum ona. Ondan uzak duruyorum.

- Kimmiş o gelen?

- Öğrencim Masal.

- Ha bana dün anlattığın şu başarılı kız.

- Evet.

- Neyse şimdi o kızı konuşarak zamanımızı harcamayalım. Sen göremeyeli bayağa değişmişsin.

- Umarım iyi yönde:)

- Tabikide iyi yönde senin kötü yönde değişmen söz konusu bile olamaz. Bayağa yakışıklı olmuşsun.

- Sağol ya:) sende çok güzel bir kadın olmuşsun.

- Teşekkürler. Ya ben şey diye duydum Leylayla boşanmışsınız.

- Evet öyle oldu.

- Üzüldüm şimdi ya. Sizinki çok büyük aşktı.

- Yaa ne demezsin. Benim şimdi Masal'la buluşmam lazım.

- Tamam ama mutlaka ara beni bittikten sonra.

- Olur. Ben seni ararım.

Alarayla vedalaştıktan sonra Masal'la buluşmak için hazırlanmaya başladım. Aşağıya indiğimde Masalı kapının önünde beklerken gördüm. Her zamanki gibi çok güzel görünüyordu.

- Hazırmısın?

- Herzaman.

MASAL'DAN

Ortam da sessizlik hakimdi. Ama ben daha fazla merakımı içimde tutamayacaktım.

- Kerem-

- Hoca. Kerem hoca dersen memnun kalırım.

- Sana seslenen kadın kimdi?

- Masal proje dışında bir şey sormanı istemiyorum.

- Kerem kimdi o kadın?!

- Kaç kere daha tekrarlamam gerek anlaman için?

Offf. Etkinlik alanına gelmiştik ve beni bir heycan kaplamıştı. Tüm katılan öğrencilere farklı farklı projeler verildi ve bir hafta zamanımız olduğu söylendi gösterim için. Bana çok da kolay bir proje gelmemişti. İçimi bir korku kaplamıştı. Ya başarısız olursam. Kerem bana verilen projeye bakmıştı ama tek bir yorum dahi yapmamıştı. Taksiyle kaldığımız otele doğru gidiyorduk. Sessiz sessiz giderken Keremin telefonu çaldı.

KEREM'DEN

- Efendim Alara?

- Eee ne yapıyoruz?

- Bilmem ne yapmak istersin:)

- Hmm.. bir akşam yemeğine ne dersin seni çok iyi bir restorana götüreceğim.

- Olur. Ozaman akşam saat 20 de buluşalım sen bana konum atarsın.

- Tamam görüşürüz.

- Görüşürüz.

MASAL'DAN

Alara mı? Kim ki bu kadın bir de akşam yemeği mi gitceklerdi.

- Akşam yemeğe mi gidiyorsun?!

- Masal bana lütfen söylediklerimi tekrarlatma.

- Sen bana burada yardım etmek için varsın. Ya benim bir sorum olursa. Ya fikirlerim tükenirse .

PâyidarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin