Pov.Kinga
Obudził mnie dźwięk budzika o godzinie 3:40, ja się pytam kto wymyślił loty tak rano, no cóż jak trzeba to trzeba...obudziłam Noah a sama poszłam pod prysznic, umyłam ciało fiołkowym żelem pod prysznic a włosy truskawkowym szamponem, następnie je wysuszyłam i owinięta ręcznikiem poszłam wybrać ubrania. Dzisiaj postawiłam na coś wygodnego czyli czarne leginsy i biały top na szelkach do tego zawiązałam czarną bluzę z nike na biodrach jeszcze ubrałam moje ukochane air force 1 i zawiązałam włosy w measy kok, nie malowałam się bo nie czułam takiej potrzeby. Gotowa zeszłam na dół i poprosiłam Noah żeby zaniósł moje bagaże do auta...
N-Co ty tam napchałaś kamieni?
K-Nie tylko ciało...
N-Hahah bardzo zaawne...
K-Tylko ja się nie śmieje
Starałam się to powiedzieć poważnie ale coś nie wyszło i już po kilku sekundach wybuchałam śmiechem...
N-Boże co ja z tobą mam...
K-Dobre żarcie, miło spędzony czas, dobry seks....mam wymieniać dalej?
N-Ty nie wymieniaj już tylko się zbieraj bo się na samolot spóźnimy...
Sprawdziłam godzinę i faktycznie jest 4:28 a do lotniska trzeba jechać dobre 20 minut jeszcze odprawa o kurwa...dopiłam szybko kawę i wybiegłam do auta gdzie Noah już pakował moją ostatnią walizkę, następnie usiadł na miejscu kierowcy i ruszyliśmy na lotnisko.
Po niecałych 25 minutach byliśmy na lotnisku i udaliśmy się na jakieś siedzenia, o 4:50 z głośników można było usłyszeć komunikat, że osoby które lecą do Hiszpanii muszą iść na odprawę i tam się również udaliśmy...
Cała odprawa przebiegła bez większych problemów więc aktualnie siedzimy w samolocie i czekamy aż wyleci...
Pov.Magda
Wstaliśmy dzisiaj z Kio około 10:00 zrobiliśmy na śniadanie naleśniki i poszliśmy na plaże.Na której ja się opalałam a Kio serfował na desce po 4 godzinach wróciliśmy do domu i poszliśmy na zakupy...kupiliśmy najpotrzebniejsze produkty czyli jajka, jakieś owoce i warzywa, coś do picia, znalazł się też słone przekąski i słodycze po zakończonych zakupach udaliśmy się do domku. Kio odłożył zakupy na wyspę w kuchni a ja udałam się pod prysznic i następnie urządziliśmy sobie seans filmowy po około 2 filmach Kio zaczął mnie całować a ja oddałam pocałunek...i już po kilku minutach byliśmy bez ubrań, Kio założył gumkę i wszedł we mnie poruszał się szybko i można było wyczuć, że chciał mnie zdominować i udało mu się to...
M-Ki..o do..ch..dzę
Ki-Tak Magda dojdź dla mnie...
Już po kilku jego ruchach wygięłam się w łuk i doszłam krzycząc jego imię...zaraz po mnie doszedł również Kio.
Kiedy się już ubrałam poszliśmy do sypialni, Kio poszedł się wykąpać a ja zadzwoniłam do Kingi...
#ROZMOWA TELEFONICZNA#
M-Hej i jak lot?
K-Hej a lot zajebiście bo właśnie mnie obudziłaś...
M-Oj nie chciałam
Zaczęłam się śmiać
K-A co ty taka szczęśliwa?
M-Ja szczęśliwa wydaje ci się...
K-Nic mi się nie wydaje, a jesteś taka szczęśliwa dlatego, że właśnie przeleciał cię Kio
M-CO? Nie....no dobra tak...
CZYTASZ
bad boy|noah beck|
Novela Juvenilon-najprzystojniejszy chłopak w szkole, kapitan drużyny foodbollowej, każda dziewczyna jest jego ona-nowa dziewczyna w szkole, ma swój charakterek i potrafi postawić się każdemu. Co się stanie kiedy tych dwóch nastolatków stanie sobie na drodze? Dow...