26. Bölüm | Müdür Vs. Jk

10.3K 725 501
                                    

~JAE'NİN AĞZINDAN~

"Siktir"

Jungkook dudaklarıma fısıldadığında gözlerimi açmıştım. Ona bakmaya başladığımda ise gözlerime bakmaya devam ediyordu.

"Pardon, küfür yoktu."

Burnuma küçük bir öpücük kondurduktan sonra kafasını sesin geldiği yöne doğru çevirdiğinde ben de çevirmiştim kafamı o yöne doğru.

Taehyung ellerini önünde birleştirmiş, mahçup bir şekilde bana bakmıştı.

Müdür Bey "Bay Jeon. Hemen odama." dediğinde olumlu anlamda kafa sallamıştı Jungkook.

"Jungkoo-"

"Sorun yok güzelim. Ben halledeceğim tamam mı?" dediğinde olumlu anlamda kafa sallamıştım.

Elimden tutup yürümeye başladığında karşı koymadan peşinden gitmeye başlamıştım.

Yürürken etraftaki öğrencilerin iğneleyici bakışları beni gerçekten de rahatsız ediyordu.

İyi ama ben ne yaptım ki? Yada Bay Jeo- Jungkook ne yaptı? Sadece... Sevdik. Değil mi?

Sırf o benim öğretmenim diye ayrı kalmak zorunda olmamız haksızlık.

Müdürün odasına geldiğimizde önden müdür girmişti içeriye ve kapıyı hafif bir şekilde açık bırakmıştı.

Jungkook "Korkma." diyerek bana sarıldığında ben de ona sarılmıştım. "Elimde değil Jungkook" dediğimde ise hafifçe kıkırdamıştı.

"Bay Jeon'a ne oldu?" dediğinde şaşırmıştım.

"Güzelim şaka yapıyorum." diyerek gülümsediğinde ben de gülümsemiştim.

"Endişelenme Jae Eun. Halledeceğim bu işi" diyerek alnımdan öptükten sonra benden ayrılmış ve odaya girip kapıyı kapatmıştı. Ben de bir kenara geçip oturmuştum.

"Vay bay vayy bizim bücür öğretmen de ayartıyormuş" diyerek bağıra bağıra gelen kızları duyunca daha da kötü hissetmeye başlamıştım.

"Saçmalamayı kesin ve defolun." dediğimde kıkırdamışlardı.

Uzun boylusu "Bizim kedi yürek yemiş sanırım hah? Bu ne havalar?" dediğinde kısa saçlısı "Tabii kızım arkasına Bay Jeon'u ald- ah belki de üstüne almıştır." dediklerinde gözlerim dolmuştu.

Bunlar nasıl bu kadar iğrenç olabiliyorlardı ki?

"Ailenizden terbiye aldınız mı bilmiyorum ama eğer aldıysanız kullanmaya başlasanız iyi olur." diyerek Taehyung yanımıza geldiğinde gözlerimi silmiştim.

"Ooo... İki erkeği birde-"

"Kesin sesinizi ve defolun!" diye sesini yükselttiğinde Taehyung, kızlar saçlarını savurmuşlar ve "Değmez" diyerek uzaklaşmışlardı.

Taehyung yanıma oturduktan sonra ellerimi tutmuştu.

"Müdürü oyalamaya çalıştım ama bu kızlar koştura koştura gelip yetiştirmişler sizi. Cidden özür dilerim. Engel olamadım" dediğinde gülümsemiştim.

"Sorun değil Taehyung. En azından yardımcı olmaya çalıştın." dediğimde sarılmıştı bana.

"Sana borçlu hissediyorum Jae. Sen gelip benim suçumu üstlendin. Her ne kadar ortaya çıksa da bu durum, ikimize de bir şey olmadı değil mi? Her şey için teşekkür ederim sana." dediğinde saçlarımı okşamaya başlamıştı.

"Yanında daha fazla durmak isterdim ama Bay Jeon çıkarsa bizi böyle görmesin" dediğinde kıkırdamıştım.

"Üzülme güzelim, her şey iyi olacak" diyerek yanımdan kalktığında ona el sallamıştım.

Birkaç dakika daha oturduktan sonra ayağa kalkmıştım. Kapıya yaklaştıkça da konuşma sesleri yükselmeye başlamıştı.

Konuşma sesleri mi yoksa bağırışlar mı demeliyim?

Saniyeler sonra kapı hızlıca açıldığında Jungkook ile göz göze gelmiştik.

Kapıyı her ne kadar hızlı açmış olsa da bana gülümseyerek yavaşça kapatmıştı kapıyı. "Ne oldu?" dediğimde ise yaklaşıp bana sarılmıştı.

"Bir şey olmadı güzelim." dediğinde şaşırmıştım.

"Ne demek bir şey olmadı Jungkook? Ne oldu içeride?"

"Bunu dışarıda konuşsak olur mu?" dediğinde olumlu anlamda kafa sallamıştım.

Etrafta bize bakan öğrencileri takmayıp biraz daha sarıldıktan sonra ayrılmıştık.

Jungkook elimi tuttuktan sonra koridorda yürümeye başlamıştık. Aşağı vardığımızda da hızla okuldan çıkmıştık.

"Jungkook nereye?" dediğimde gülümseyip yürümeye devam etmişti.

"Bence okulda daha fazla kalamayız güzelim" dediğinde arabasına çoktan varmıştık.

"Hadi bin bakalım" dediğinde hiç tereddüt etmeden binmiştim arabasına. Arabayı çalıştırdında da direkt sürmeye başlamıştı.

Nereye gittiğimizi bilmeden öylece Jungkook'la birlikte gidiyordum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♥~Oy vermeyi unutmayın~♥

.
.
.
.
.
.
.

Euphoria ✎ Texting | JJK ✓ [Düzenlendi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin