44. Bölüm | Dance

6.2K 512 312
                                    

~JUNGKOOK'UN AĞIZINDAN~

Jae Eun "Jungkook, bekle" diyerek seslendiğinde adımlarımı yavaşlatıp arkamı dönmüştüm hızla.

"O kim ya? Hıh? Kim, o kim? Gelmiş bir de sana yazıyor Jae!? Hem de yanında ben varken! Sevgilin varken!"

Jae "Jungkook biraz sakin olur musun?" dediğinde etrafta dönmeye başlamıştım sinirle.

Ben bağırarak "Jae ne dediğini duymadın mı ya?! Baş başa yürüyüş falan? Ha geçen ay sevgilin olmayacaktı ya o bakımdan söyledi şerefsiz!" dediğimde Jae Eun "Jungkook duyacaklar, sus!" demişti.

"Ne yani ben mi susayım? Adam sana yürüsün, hatta koşsun, ama ben susayım? Doğru karar!"

"Jungkook, bak lütfe-"

"Bir de benimle evlen oppa diyor. Jae ne şu evlilik mevzusu? Hah? Sen çocukluk aşkınla yemeğe geliyorsun ama benim bundan yeni haberim oluyor. Hah bir de tek gelecektin buraya inanamıyorum..."

Jae elimi tuttuğunda hızlıca elimi çekmiştim. Ona çok kızgın ve kırkındım.

Çocukluk aşkı olduğunu söylememişti bana

Jae "Çocuk gibisin" dediğinde ise "Joo Hyuk gerçek erkektir sen onun yanına git." demiştim.

Jae "Jungkook saçmalıyorsun" dediğinde onu hiç dinlemeyip kendi kendime konuşmaya başlamıştım bile.

"Baban olmasa çoktan herifin üstüne atlamıştım" dediğimde kolumdan tutup beni kendine doğru çevirmişti.

"Jungkook cidden sinirlerimi bozuyorsun" dediğinde arkadan gelen Joo Hyuk'u fark etmiştim ve direkt kaşlarımı çatmıştım. Jae Eun orada benimle konuşurken bir anda dudaklarından öpmeye başlamıştım onu.

Evet yapma amacım Joo Hyuk'un görmesiydi.

Bir kaç saniye Jae Eun ile öpüştükten sonra onun dudaklarından ayrılmış ve çaktırmadan arka tarafa doğru bakmaya başlamıştım. Etrafta Joo Hyuk'un olmadığını fark ettiğimde de geri doğru bir adım atıp Jae'nin göğüslerini kapatmış ve ona bir şey demeden masaya doğru ilerlemiştim.

Jae Eun arkamdan "Jungkook ne oldu şimdi?" dediğinde duraksayıp yanıma gelmesini beklemiştim. Yanıma geldiğinde ise konuşmasına fırsat vermeden elinden tutmuş masaya doğru yürümeye devam etmiştim.

Masaya vardığımızda hızlıca oturmuş ve yemeğe kaldığımız yerden devam etmiştik.

...

~JAE EUN'NIN AĞIZINDAN~

Yemek sonunda arkadan çalan müzik yüzünden neden böyle güzel bir restoranda olduğumuzu sorgulamaya başlamıştım.

Joo Hyuk "Afedersin Jungkook, sevgilini senden biraz çalacağım" diyerek ayağa kalktığında babam kıkırdamıştı. "Tabii oğlum. Jungkook bir şey demez" dediğinde Joo Hyuk Jungkook'a bakarak elimi tutmuş ve beni ayağa kaldırmıştı.

Jungkook ise çatık kaşlarla bana bakmıştı.

Joo Hyuk ile kalabalık dans pistine çıktığımda gülümseyerek elini belime atmış ve beni kendine doğru çekmişti. Bana "Bu gece çok güzelsin" dediğinde ise zoraki bir şekilde gülümsemiştim ona.

Kafamı Jungkook'a doğru çevirdiğimde Joo Hyuk elini çeneme atmış ve kafamı kendine doğru çevirmişti. "Görüşmeyeli uzun zaman oldu Jae" dediğinde ise olumlu anlamda kafa sallamıştım.

"Ah sen hiç konuşmuyorsun ama. Yoksa utandın mı benden?" dediğinde  aklımdan geçen tek şey Jungkook'un şu an küplere binmesiydi.

"Hadi ama. Bana seninle evleneceğim oppa diyen kız nerede?" dediğinde yine zorunlu olarak kıkırdamıştım.

Saniyeler sonra arkada Jungkook ve o kızı gördüğümde ise istemeden kaşlarımı çatmıştım.

O kızın Jungkook ile birlikte dans pistinde ne işi vardı?

Kız Jungkook'a giderek yaklaşırken sinir kat sayım gittikçe yükselmeye başlanmıştı.

Hah Jungkook da kıza iyi sarılmış...

Joo Hyuk "Ne oldu Jae Eun? Bir sorun mu var?" dediğinde olumsuz anlamda kafa sallamıştım.

Gözlerimi Joo Hyuk'dan çekip Jungkoo-

Lan!?

Kız kafasını Jungkook'un omzuna yaslamış ve sülük gibi sıkıca sarılmıştı ona.

Jungkook'a baktığımı fark eden Joo Hyuk eliyle çenemi yukarı kaldırmış ardından da kafamı göğüsüne yaslayarak bana sıkıca sarılmıştı.

"Bira da böyle dans edelim?" dediğinde ise bir şey demeden ona sarılmıştım tıpkı kızın Jungkook'a yaptığı gibi.

Şarkı bittikten sonra yavaş adımlarla masaya geri döndüğümde Jungkook'un orada olmadığını fark etmiştim.

Babama "Jungkook nerede?" diye sorduğumda "Dışarı hava almaya gitti" demişti. Ben de hızlı adımlarla dışarı yönelmiştim.

Dışarı çıktığımda Jungkook duvara yaslanmış bir şekilde etrafa bakıyordu.

"Jungko-"

"Sus Jae, sus" dediğinde ise bir an duraksayıp yanına yaklaşmıştım.

Sarkan elini tuttuğumda ise elini çekip "Jae lütfen bırak ya. Bak cidden..." diyerek derin bir nefes almıştı. Ben de kaşlarımı çatmıştım.

"Ne yapmak istiyorsun Jungkook?" dediğimde "Asıl sen ne yapmak istiyorsun? Herifin kucağına cıksaydın!?" demişti.

"Sen de kızı kucağına alsaydın Jungkook?! Öyle rahat dans edememişsizsinizdir!" dediğimde "Babanın zoruyla kalktım ben. Ama sen koştura koştura gittin çocukla" dediğinde derin bir nefes almıştım.

Jungkook "Ben eve gideceğim" dediğinde kolundan tutup "Bekle, neden ya? Babam?" demiştim.

"İşim vardı gitmek zorunda kaldım derim"

"Beni bekle"

Ben hızlıca geri dönüp masaya vardığımda "Şey kusara bakmayın ama çok geç oldu da... Ve yarın erken saatte dersim var. Biz Jungkook'la eve gitsek sorun olur mu?" demiştim babama ve diğerlerine bakıp. Babam ise "Tamam sorun yok" diyip gülümsemişti.

Babam bana "Kızım bu arada eve geç gelebilirim" dediğinde Bay Nam "Hiç gelmez kızım. Baban bu akşam bizde kalır" demişti. Babam ise kıkırdayıp olumlu anlamda kafa salladığında gülümseyip yanlarından hızlıca ayrılmıştım.

Dışarı çıktığımda etrafta görememiştim görememiştim Jungkook'u. Araba sesi geldiğşnde ise kafamı hızla Jungkook'un arabasının oraya çevirmiştim.

Koştura koştura arabanın önüne atladığımda kafasını camdan çıkartıp "Jae Eun deli misin sen!?" diye kızmıştı bana.

Ben de "Zır deliyim!" diyerek arabaya binmiştim.

"Sen nereye?" diye sorduğunda "Eve gitmek istiyorum dedin" demiştim ona. O ise "Baban?" diye sormuştu bana.

"Hadi Jungkook eve gidelim"

Jungkook bir şey demeden önüne döndüğünde sürmeye başladığında camı açıp hava almaya başlamıştım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♥~Oy vermeyi unutmayın~♥

.
.
.
.
.
.
.

Euphoria ✎ Texting | JJK ✓ [Düzenlendi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin