18. Bölüm | Teşekkürler Seokjin!

10.1K 819 180
                                    

~JUNGKOOK'UN AĞZINDAN~

Ders bittiğinde eşyalarımı topladıktan sonra koşar adımlarla bir üst kata çıkmıştım. Karşımda Jae'yi gördüğümde ise istemsizce gülümsemiştim.

Jae Eun'ı es geçip öğretmenler odasına girdiğimde Seokjin gelmişti yanıma. "Naber Jungkook" diyerek  gülümsediğinde de "İyidir hyung senden naber?" diyerek ona bakmıştım.

"Bak, Bunu Yoongi'den çaldım. Sen de ister misin?" dediğinde elindeki parfümü bana gösterdiğinde "Hayır sağol" diyemeden sıkmıştı üste Seokjin hyung.

"Seokjin hyung ne yapıyorsun?" dediğimde elini omuzuma atmıştı.

"Hadi hadi teşekkür et bana" diyerek parfümü masaya bıraktığında çantamı kenara koymuştum.

"Her neyse ben gidiyorum. Hadi hoşçakal" dediğimde el sallamıştı arkamdan.

Öğretmenler odasından çıkıp Jae'nin olduğu tarafa baktığımda hala olduğu yerde resim çizizdiğini görmüştüm.

Sırtını duvara yaslamış ve kalemlerini koridorun ortasına sermişti. Vazoyu çizerken de yüzü şekilden şekle giriyordu onun.

Uzun bir süre onu o şekilde izledikten sonra yavaş adımlarla yanına gitmeye başlamıştım.

Dilini bir kenardan çıkartmış şekilde çizdiği resme odaklanmışken beni farkmetmemişti bile.

"Jae? Ne yapıyorsun burada?" dediğimde hızlıca bana bakıp ayağa kalkmaya çalışmıştı. Ben ise omuzundan tutup onun geri oturmasını sağlamıştım.

"Demek vazoyu çiziyorsun hah?" dediğimde olumlu anlamda kafa sallamıştı.

"Ama... Pek olmuyor gibi. Ah bu vazonun çok ayrıntısı var ve neden yamuk?" dediğinde hafifçe kıkırdamış ve yanına çömelip çizgiği resme bakmıştım.

"Yardım etmemi ister misin?"

Jae Eun olumlu anlamda kafa sallayıp "Harika olur hocam!" dediğinde ellerimi ona doğru uzatmıştım. O da şaşkın şaşkın bana bakmaya başlamıştı.

"Ah pardon" diyerek elindeki resim defterini bana uzattığında gülümsemişti.

Ellerinden aldıktan sonra oturduğum yere iyice yerleşip kenardaki silgiyi almış ve yaptığı küçük hataları silmiştim.

Bir vazayo bir de Jae'nin yaptığı resme bakarken gözlerim Jae'ye kaymıştı.

Ben ne yaparsam onun yapıyordu ve cidden çok tatlı görünüyordu yanımda. Kağıda baksam kağıda, vazoya baksam vazoya bakıyordu.

Kafamı tamamen ona çevirdiğimde o da bakmıştı bana. Onunla biraz bakıştıktan sonra da hemen gözlerini kaçırıp kafasını vazoya çevirmiştin Jae Eun.

Derin bir nefes aldıktan sonra resme başlamıştım. Çizdiğim şey taslağıydı.

"Bak yaptığın hata şurası. Biraz daha yuvarlak çizmeliydim bu kısmı." dediğimde olumlu anlamda kafa sallayarak resme daha çok odaklanmıştı.

"Tamam bu kadar yeter. Sen devam et bakalım" dedikten sonra elimdeki defteri ona uzatmıştım. O da elimden alıp çizmeye davam etmişti.

"Ah hayır güze- güzel çizmelisin." diyerek elindeki kalemi alıp müdelahe etmiştim hemen.

Ona bu şekilde yakın olmak çok hoşuma gidiyordu. Hatta o kadar yakındık ki kokusunu... Kokusunu alabiliyordum!?

Jae'ye baktığımda bana baktığını fark etmiştim.

Ah kokumu almamıştır değil mi? Ah n'olur anlamasın!

Kelemi bırakıp geri çekildiğimde defterin üstündeki kelemi eline almıştı Jae Eun. Ardından da "Parfümünüz güzelmiş hocam" diyerek gülümsemişti.

Jin hyunga dua etmeye başlamıştım o an.

Teşekkürler Jin hyung! Çok sağollll!!

"Ah sağol" dedikten sonra yanından kalkıp üstümü temizlemiştim.

"Teşekkürler hocam" dedikten sonra resmine geri dönmüştü Jae. Ben de öğretmenler odasına yönelmiştim.

Arkama baktığımda Jae resim defterini havaya kaldırmıştı. Bir vazoya bir de resme bakarak gülümsemişti.

Ben de onu görünce gülümsemeden edememiştim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♥~Oy vermeyi unutmayın~♥

.
.
.
.
.
.
.

Euphoria ✎ Texting | JJK ✓ [Düzenlendi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin