Jungkook beni bırakmak için eve geldiğinde sadece yola bakmış ve benim inmemi beklemeye başlamıştı.
Ben "Boşuna bekleme inmeyeceğim" dediğimde kaşlarını çatıp hızlıca bana dönmüştü Jungkook. Ardından da "Ne demek inmiyorum? İn hadi" diyerek kemerimi çıkartmıştı.
"Sağır mısın Jungkook? İnmiyorum"
Jungkook "Jae ne yapmaya çalışıyorsun? Geldik işte in" dediğinde "Evde tek başıma korkarım ben. Babam gelmeyecekmiş" demiştim. O da derin bir nefes alıp önüne dönmüş ve tepki vermeden yola bakmaya başlamıştı.
"Küs müsün bana?" diye sorduğumda ise cevap vermeyen Jungkook bana dönmemiş ve boş yolu izlemete devam etmişti. Ben de "Peki. Sen nasıl istersen." diyerek kapıyı açmış ve hızlıca arabadan inmiştim.
Arkama bakmadan binaya girdikten sonra gözlerim dolmaya başlamıştı istemsizce. Sırf saçma bir kıskançlıktam dolayı yüzüme bile bakmamıştı.
Merdivenlerden yukarı çıkıp eve girdiğimde derin bir nefes almıştım.
Telefonumu yatağın üstüne atıp dolabımdan bornozumu aldığımda hızlıca banyoya yönelmiştim. Sıcak bir duş alıp rahatlamak kafamda olan tek şeydi.
...
Dakikalar sonra zil çaldığında şu anki durumuma lanet ediyordum.
Saçlarımdaki köpükleri duruladıktan sonra hızlıca çıkmış ve bornozumu giymiştim.
Isarla çalan kapı sesini "Geldim!" diye bağırarak bastırmaya çalışıyordum.
Kapıya vardığımda delikten bakmış ve yavaşça kapıyı açmıştım.
"Ne var?" dedikten sonra Jungkook ilk önce gözlerime ardından da ıslak saçlarıma bakmıştı.
Jungkook "Duşta mıydın?" diye sorduğunda "Hayır içeride yağmur yağıyor" demiştim.
"Özür dilerim"
Gözlerimi devirip kaşlarım çatık bir şekilde ona baktığımda "Ah bana bakma öyle" demiş ve mahçup bir şekilde gülümsemişti. Ben de kıkırdayıp yakasından tutmuş ve içeri çekmiştim.
"Sen geç otur. Ben giyinip geliyorum." dediğimde arkamdan sarılıp gitmeme engel olmuştu.
"Ben de geleyim" diyerek boynumdan öptüğünde derin bir nefes almıştım.
"Hazır baban da yok. Ne dersin?" dediğinde arkama dönüp ona sarılmıştım.
Bana "Bunu evet olarak kabul ediyorum" dediğinde kucağına almıştı beni ve yatak odasına doğru yürümeye başlamıştı.
"Jungkook orası babamın odası" dediğinde kıkırdayıp "Senin yatağın küçük güzelim" demişti. Ben de ona şaşkınca bakmaya devam etmiştim.
Odaya girip beni yatağın üstüne bıraktığında hemen öpmeye başlamıştı Jungkook. Sanki bir daha hiç öpemeyecekmiş gibi öpmeye başlamıştı beni. Ve bu da benim hoşuma gitmişti.
Bornozumun ipini açıp bir elini içeri soktuğunda hahif bir titreme hissetmiştim bedenimde
Eliyle belimi okşamaya başladığında bacaklarımın arasına girmiş ve ardından da boynuma yönelmişti.
Bana "Seni seviyorum" dedikten sonra ona "Ben de seni seviyorum" demiştim.
Boynuma tekrar yöneldiğinde ellerimi saçlarına çıkartmış ve oynamaya başlamıştım. Jungkook da doğrulup hızlıca ceketi çıkartmış sonra ise tekrar eğilip dudaklarımdan öpmeye devam etmişti.
Ben ona son gücümle ona karşılık verirken ki birbirimize olan isteğimiz daha da artmıştı.
Jungkook açmak için bornozumun yakalarından tuttuğu sırada gelen kapı ziliyle hızlıca doğrulmuştu.
Bana kaşlarını çatarak "Bu kim şimdi?" dediğinde dudaklarımı büzük "Bilmiyorum. Babam bu gece gelmeyecekti" demişti.
Jungkook tamamen üstümden kalktığında bornozumun önünü kapatıp hızlıca ayağa kalkmıştım.
Jungkook'a dönüp "Burada bekle" dedikten sonra yürümeye başlamış ve hızlı adımlarla kapının yanına gidip delikten dışarıyı kontrol etmiştim.
"J-jungkook babam! Babamla Joo Hyuk gelmiş!" dediğimde hızlıca odadan çıkmıştı Jungkook.
"O şerefsizin burada ne işi var?" diye sorduğunda omuz silkip "Bilimiyorum" demiştim.
"Sen benim odama geç" dediğimde neden diye sormuştu önce bana Jungkook. Sonradan da benim bornozlu olduğum aklına gelmişti.
Jungkook hızlı adımlarla elindeki ceketle odama girdiğinde derin bir nefes alıp kapıyı açmıştım.
"Baba? Joo Hyuk? Sizin burada ne işiniz var?"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♥~Oy vermeyi unutmayın~♥
.
.
.
.
.
.
.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria ✎ Texting | JJK ✓ [Düzenlendi]
Random[Tamamlandı / Düzenlendi] Euphoria okulun sessiz ve çalışkan öğrencisinin kalbini kazanabilecek mi? Jaeeuniee: Kimsiniz peki? Fake hesaptan yazdığınız için kim olduğunuzu bilmiyorum. Euphoria: Bilmemen daha iyi güzelim. Jaeeuniee: Güzelim mi? E...