Babam içeri adımını attığında Joo Hyuk "Babamın işi çıktı da o yüzden geldik" demişti. Ben de olumlu anlamda kafa sallamıştım.
Babam ceketini asarken "Kızım bu ne hal? Kapı böyle mi acılır?" dediğinde "Özür dilerim baba ama ne yapayım? Öyle kapı çalınca geldim hemen" demiştim.
Baban ve Joo Hyuk içeri girdiklerinde geri geri yürüyerek hızlıca odama geçmiş ve kapıyı kapatmıştım.
Jungkook "O herif elimde kalacak" dediğinde derin bir nefes almıştım.
"Jungkook hadi sen git" dediğimde "Hayatta olmaz." demişti çatık kaşlarıyla. Ben de tek kaşımı kaldırarak ona bakmıştım.
"Jungkook evde baş başaydık ve ben bornozlayım. Sence babam nasıl anlar?" dediğimde olumlu anlamda kafa sallamıştı ve "Güzelim sen onları oyala. Benim buradan çıkmam lazım" demişti.
"Önce üstümü giyineyim öyle" dediğimde güşümsemişti.
"Hayır Jungkook arkanı dön" dediğimde ise ağzını açıp kollarını iki yana açmıştı.
Bana "Güzelim beş dakika önce sevişiyorduk" dediğinde kıkırdamıştım ve "Şşt aynı şey değil" demiştim.
Jungkook arkasını döndüğünde bornozumu üstümden çıkartıp giyinmeye başlamıştım.
Giyindiğimde arkasından sarılıp ensesine küçük bir öpücük bırakıp arkasına dönmesini sağlamıştım.
"Bağırma sesi geldiğinde hemen çık" dediğimde Jungkook olumlu anlamda kafa sallamıştı.
Jungkook ben odadan çıkmadan önce kolundan tutup beni durdurmuş ve "Babana hiç mesaj attın mı?" demişti. Ben de olumsuz anlamda kafa sallamıştım.
Odadan çıktıktıktan sonra içeri gitmiş ve babamın yanına otururken kendimi yere atmıştım.
Tabii babamın beni tutmaya çalışması üzerine koca adam da düşmüştü benim üstüme.
Biz dakikalarca içeride uğraşırken babamı kaldırmak için, kapı çalmıştı.
Kapının sesi ile kendime gelip babamı kaldırınca Joo Hyuk kalkıp kapıya bakmıştı. Ben de babamı koltuğa oturtup koşarak yanına gitmiştim.
"A-aa Jungkook? Burada ne işin var?" diye şaşırarak sorduğumda Jungkook cebindeki telefonu çıkartıp bana uzatmıştı.
"Telefonu unutmuşsun güzelim" diyerek içeri girdiğinde elindeki telefonu alıp "Hoş geldin" demiş ve yanağından öpmüştüm.
Jungkook Joo Hyuk'a bakarak "Sen neden geldin?" dediğinde Jung Hyuk "Amcamı bırakmaya geldim" demişti. Jungkook ise olumlu anlamda kafa sallayınca içeri gitmiş ve babamla sarılmışlardı.
Herkes yerlwrine geçtiğinde ben "Çay, bir şey ister misiniz?" diye sorunce birlikte kahvede anlaşmışlardı.
Mutfağa geçip kahveleri hazırlamaya başladığımda birkaç dakika içinde Jungkook da gelmişti peşimden. "Yardım edeyim mi güzelim?" diyerek bana arkamdan sarıldığında ise kıkırdamıştım.
Jungkook'a dönüp "Böyle mi yardım ediyorsun bana?" dediğimde olumlu anlamda kafa sallayıp dudaklarımdan öpmüştü.
Biz o durumdayken içeri pat diye giren Joo Hyuk yüzünden sıçrasam da çabuk toparlamıştım durumu.
Sandalyeyi çekip kenara oturduğunda Jungkook da sinirle gülüp tezgaha yaslanmıştı. Ben ise kahveleri yapmaya devam etmiştim.
Joo Hyuk "Bu gece çok güzel olmuştun Jae Eun" dediğinde gülümseyip teşekkür etmiştim ona.
"Ama eteğin boyu kısaydı sanırım?" dediğinde sinirle gülmüştü Jungkook.
"Allah'ım lütfen saçma salak bir kavga çıkmasın bu durumdan" diyerek kendi kendime sıfıldadığımda Jungkook Joo Hyuk'a "Benim sevgilimin etek boyu seni alakadar etmez" demişti.
Ben kahveleri yapmayı bir kenara bırakıp "Her neyse babam içiride tek kaldı değil mi? Hadi biriniz onun yanına gidin" dediğimde ikiside beni takmayıp konuşmalarına devam etmişti.
Joo Hyuk "Sadece söylemek istedim. Bence o kadar kısa giyinmemeli" dediğinde Jungkook tezgahtan ayrılıp ona doğru bir adım atmıştı. Ben ise kolundan tutup daha fazla ilerlemesini engellemiştim.
Jungkook "Ben bile karışmıyorken, sen kim olursun da karışıyorsun?" dediğinde ortamı yumuşatmam gerektiğini anlamıştım.
Jungkook'un önüne geçip "Hadi Joo Hyuk sen babamın yanına git. Jungkook da gelir zaten" dediğimde Joo Hyuk gözlerini Jungkook'dan ayırıp bana çevirmişti.
Yavaşça ayağa kalkıp mutfaktan çıktığında derin bir oh çekmiştim. Jungkook'a döndüğümde ise çatık kaşlarıyla bana bakmaya devam etmişti.
"Ben miyim senin sevgilin o mu? Şu dangalağa bak ya. Şerefsiz" dediğinde kıkırdayıp ona sarılmıştım. O da kollarını hemen bana dolamıştı.
"Bak kahveler yarım kaldı sen de geç babamın yanına, ben birazdan hazırlayıp geliyorum" dediğimde olumlu anlamda kafa sallamıştı Jungkook. Ardından da mutfaktan çıkmıştı.
Ben de kahveleri yapmaya kaldığım yerden devam etmiştim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♥~Oy vermeyi unutmayın~♥
.
.
.
.
.
.
.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria ✎ Texting | JJK ✓ [Düzenlendi]
Random[Tamamlandı / Düzenlendi] Euphoria okulun sessiz ve çalışkan öğrencisinin kalbini kazanabilecek mi? Jaeeuniee: Kimsiniz peki? Fake hesaptan yazdığınız için kim olduğunuzu bilmiyorum. Euphoria: Bilmemen daha iyi güzelim. Jaeeuniee: Güzelim mi? E...