~JUNGKOOK'UN AĞIZINDAN~
Hastaneye geldiğimde kucağımdaki Jae'yi hemen sedyeye yatırmıştım.
Arabada bana "Kan" dedikten sonra ne yapacağımı kestirememiştim zaten.
...
Doktor bey "Bayan Kim'in durumu iyi" dediğinde derin bir nefes almıştım.
Kapıyı yavaşça açıp içeri girdiğimde hemşire Jae'nin başındaki yarayı temizlemeye başlamıştı. Jae de masumlukla gözleri bana çevirmiş ve beni izlemeye başlamıştı.Yanına gittiğimde hemşire eşyaları toplayıp odadan çıkmıştı hızlıca. Ben de yatağın bir kenarına oturup Jae'ye sıkıca sarılmıştım.
"Sana bir şey söylemem gerekiyor güzelim" dediğimde geri çekilip elini yanağıma çıkartmıştı.
"Baban ile konuştum ve... Bizi onaylıyor." dediğimde gözlerini kocaman açmıştı.
"N-ne?! Nasıl!? Jungkook ciddi misin?" dediğinde olumlu anlamda kafa sallamıştım. Hızla bana sarıldığında da kollarımı ona sıkıca sarmıştım.
"Unuttum sanma. Ne oldu o lavaboda sana? Geldiğimde neden seni yerde yatarken gördüm sevgilim?" diye sorduğumda benden ayrılmıştı.
"Şu kızlar. Yine benimle uğraşıyorlar. İçlerinden birinin adı Eun Mi ve..."
"Ve?..."
"Onun hoşlandığı çocuk ben kantindeyken yanıma geldi ve benimle konuşmaya çalıştı. Bana biraz yakın davranınca Eun Mi de bunu görmüş. Ben çocuğun yanından kalk-"
"Yakın davranınca derken? Ne kadar yakın güzelim?" diyerek ciddiyetle sorduğumda elimi ensesine götürdü.
"İşte her neys-"
"Her neyse değil. Seni rahatsız etmiş ki yanından kalkmışsın. Lütfen anlat." diyerek yanağını okşamıştım.
"Böyle yaptı" diyerek elini elime götürdüğünde yanağını okşamayı kesmiştim.
"Ne yani çocuk yanağını mı okşadı?" diye sorduğumda olumlu anlamda kafa sallamıştı.
"Sonra hemen kalktım zaten. Ama sonra çocuk kolumdan tutup beni kendine çekti ve... Beni öpmeye kalktı. Ben de hızlıca onu ittim ama..."
Jae'nin gözünden bir yaş aktığında elimle o akan yaşı silmiştim.
"Devam et güzelim." dediğimde derin bir nefes almıştı Jae.
"S-sonra çocuk benim kolumdan tutarak arkamı d-döndürdü ve beni kendine b-bastırdı ve e-elini b-benim-"
"Tamam güzelim." diyerek ona sarıldığımda ağlamaya başlamıştı Jae Eun.
O çocuğu bulup iyi bir ders vermem gerekiyor. Jae'yi taciz etmenin cezasını çekmesi lazım.
"Elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gittiğimde peşimden o kızlar girdi içeriye.
Bağırarak lavaboyu boşalttıktan sonra sadece onlar ve ben kalmıştım. Sonra beni köşeye sıkıştırdılar ve beni tehtid ettiler.
Sonra o uzun olan yani Eun Mi benim boğazıma yapıştı ve-"
"Tamam Jae daha fazla anlatma" dediğimde olumlu anlamda kafa sallamıştı.
"Okula gidip olanları düzelteceğim tamam mı güzelim?" dediğimde saçlarını okşamaya başlamıştım.
"Eve gitmek istiyorum Jungkook" dediğinde saçlarına küçük bir öpücük kondurup ayağa kalkmıştım.
"Sen hazırlan güzelim. Ben çıkış işlemlerini halledeyim" dediğimde olumlu anlamda kafa sallamıştı. Ben de odadan çıkmıştım
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♥~Oy vermeyi unutmayın~♥
.
.
.
.
.
.
.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria ✎ Texting | JJK ✓ [Düzenlendi]
Random[Tamamlandı / Düzenlendi] Euphoria okulun sessiz ve çalışkan öğrencisinin kalbini kazanabilecek mi? Jaeeuniee: Kimsiniz peki? Fake hesaptan yazdığınız için kim olduğunuzu bilmiyorum. Euphoria: Bilmemen daha iyi güzelim. Jaeeuniee: Güzelim mi? E...