Jungkook "Güzelim rahatsız mı oldun?" dediğinde olumsuz anlamda kafa sallamıştım.
"Sen rahatsız oldun bence hadi kalk kucağımdan" dediğinde kaşlarımı çatıp "Olmadım" demiştim.
"O zaman neden böylesin?" dediğinde elimi enseme götürmüştüm.
"Baksana bu filmi sen seçtin ama izlemiyorsun bile. Bir şey mi oldu?" dediğinde sıkkın bir şekilde nefes almıştım.
"Aklım hala babamda. En son öğlen konuşmuştuk biliyorsun. Şimdi akşam oldu ama hâla..."
Saçlarımı okşamaya başladığında gözlerimi kapatmıştım.
Kafamı göğüsünü koyduğumda saçlarımı koklayıp küçük bir öpücük kondurmuştu.
"Babanı tekrar arayalım mı?" diye sorduğunda derin bir nefes alıp "Açmıyor işte Jungkook" demiştim.
"Bu sefer benden arayalım?" dediğinde kafamı kaldırıp yüzüne bakmıştım.
"Olur" diyerek kalktığımda Jungkook kumandaya uzanıp televizyonu kapatmıştı.
Masadaki telefonu alıp açtığında ben de kendi telefonumu çıkartıp açmıştım.
Numarayı çevirip ara tuşuna bastığımda heyecanla babamın telefonu açmasını beklemiştim.
"Alo buyrun?"
"B-baba benim kızın. Jae Eun."
Babam "Benim öyle bir kızım yok" dediğinde küçük çaplı bir şok geçirmiştim.
"Baba lütfen deme böyle. Sadece ben-"
"Jae sus. Seninle konuşmak istemiyorum tamam mı? Sen tarafını seçtin. Artık ne yaparsan yap umrumda değilsin."
"Baba ben-"
bip* bip* bip*
Göz yaşları gözlerimden akmaya başladığında Jungkook sıkıca sarılmıştı bana.
"Üzgünüm güzelim" dedikten sonra saçlarımı okşamaya devam etmişti. Ben ise sessizce ağlamaya devam etmiştim.
...
~JUNGKOOK'UN AĞZINDAN~
Bir kaç dakika sonra Jae'den ses gelmeyince kafamı aşağı eğip Jae'ye bakmıştım.
Uyuya kalmıştı meleğim...
Onu kanepeye yatırıp etrafı toparladıktan sonra yatak odasına gitmiç ve yatağı hazırlamıştım hızlıca.
Ayrıca dolaptan da Jae'nin giyebilmesi için birkaç parça kıyafet çıkartmıştım.
Oturma odasına gidip Jae'ye yaklaştığımda alnına küçük bir öpücük bırakmış ve onu yavaşça kucağıma almıştım.
Koridorda yavaş adımlarla ilerlerken birden hareketlenip elini yakama atmış ve sıkaca tutup kendini bana yaklaştırmıştı.
"Baba özür dilerim" diye sayıklamaya başladığımda çoktan yatak odasına varmıştık.
Onu yavaşça yatağa bıraktığımda ellerini hala yakamdan çekmemişti.
"Jae uyan, bak rüya görüyorsun." diyerek saçlarını okşayıp uyandırmaya çalıştırdığımda ellerini yakamdan çekmişti.
Biraz daha onu uyandırmaya çalıştıktan sonra nihayet gözlerini açmıştı.
"Jungkook!" diyerek bana sarıldığında ben de ona sıkıca sarılmıştım.
"Korkma Jae ben yanındayım. Seni asla bırakmayacağım."
Jae'den ayrıldıktan sonra alnından öpüp yatağın bir kenarındaki kıyaferleri alıp ona uzatmıştım. O da elimdeki kıyafetleri alıp gülümseyerek bana bakmıştı.
"Sen bunları giy Jae. Ben de içeri geçiyorum. Tamam mı?" dedikten sonra olumlu anlamda kafa sallamıştı.
Dolaptan bir yastık ve bir battaniye aldıktan sonra Jae'ye gülümseyip odadan çıkmıştım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♥~Oy vermeyi unutmayın~♥
.
.
.
.
.
.
.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria ✎ Texting | JJK ✓ [Düzenlendi]
Random[Tamamlandı / Düzenlendi] Euphoria okulun sessiz ve çalışkan öğrencisinin kalbini kazanabilecek mi? Jaeeuniee: Kimsiniz peki? Fake hesaptan yazdığınız için kim olduğunuzu bilmiyorum. Euphoria: Bilmemen daha iyi güzelim. Jaeeuniee: Güzelim mi? E...