53. Bolum | Nişan Konusu

5.4K 461 87
                                    

Evime doğru yürürken arkamdan gelen korna sesiyle sıçramıştım.

"Sevgilim pardon, korktun mu?" diyen Jungkook'a gülüp "Önemli değil" demiştim. O da bana "Hadi atlada bırakayım seni" demiş ve gülümsemişti.

"Birkaç sokak ileride evim. Sen git, dolaşma şimdi" dediğimde "Yorulmanı istemiyorum, hadi bin" demişti.

Etrafa bakındıktan sonra arabaya bindiğimde kemerimi takıp Jungkook'un yanağına küçük bir öpücük kondurmuştum.

"Bak sevgilin seni evine bile bırakıyor" dediğinde kıkırdamış Jungkook'a ve "Keşke evime değil de evimize bıraksan" demiştim.

Bunun üstüne gülümseyip elini elime attığında "O da olacak güzelim" demişti.

"Diyorum ki... Acaba artık ailelerimiz tanışsa mı?"

Jungkook'un bu söylediğiyle gülümseyerek ona bakmıştım. Sonra da "Eğer baban için sorun olmazsa yarın gelelim güzelim? Ondan sonraki ziyaretimizde de yüzükleri takarız" demişti Jungkook.

Heyecanla "Cidden mi?!" diye sorduğumda olumlu anlamda kafa sallayıp gülümsemişti bana ve "Artık şu işi resmiyete bindirelim güzelim. Sevgilin değil de nişanlın olmak istiyorum artık" demişti.

Ben "Tamam, konuşurum babamla" dediğimde evimin önüne gelmiştik bile.

Öpmek için Jungkook'un yanağına yaklaştığımda son anda kafasını çevirerek dudağından öpmemi sağlamıştı Jungkook. Ben de "Çok fenasın Jungkook" dedikten sonra dudaklarına uzun ve tatlı bir öpücük bırakmıştım.

Kemerimi çıkarttığımda Jungkook kolumdan tutup arabadan inmemi engellemiş ve bana "Seni seviyorum" demişti. Ben de içtenlikle gülümseyip "Ben de seni seviyorum" demiştim.

Arabadan inip kapıyı kapattığımda çantamdan anahtarı çıkartarak kapının önüne gelmiştim hızlıca. Anahtarı anahtar deliğine soktuğumda arkamı dönmüştüm ve Jungkook'un beni beklediğini görmüştüm.

Cidden bir insan bir insanı nasıl bu kadar güvende hissettirebilir?

İçeri girip yukarı çıktığımda koşa koşa pencerenin yanına gitmiştim. Zaten Jungkook da penceredeli beni görmüş ve el sallayıp arabayı sürmeye başlamıştı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♥~Oy vermeyi unutmayın~♥

.
.
.
.
.
.
.

Euphoria ✎ Texting | JJK ✓ [Düzenlendi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin