Onlar dans etmeye başladıklarında meraklı gözlerle onları izlemeye devam etmiştim.
Jungkook arada bana bakıp gülümsüyor arada ise Taehyung'a ve Joo Hyuk'a sert bakışlar atıyordu.
Yaklaşık yarım saat sonra Jungkook koşar adımlarla yanıma geldiğinde bir eliyle yanağımı okşayıp "Nasıldım güzelim?" diye sorduğunda "Bu kadar yetenekli olduğunu bilmiyordum" demiştim gülümseyerek. O ise kıkırdamıştı.
Joo Hyuk bize doğru yaklaştığında Taehyung da onun arkasından geliyordu yavaş adımlarla.
"Sen de dans eder misin Jae Eun?" diye soran Joo Hyuk'a olumsuz anlamda kafa sallamıştım. O ise "Bence çok güzel dans edersin sen. Çok esnek bir bedenin var." demişti.
Ben "Yok ben bilmiyorum dans etmeyi. Hem... utanırım" dediğimde Joo Hyuk elimden tutup beni ayağa kaldırmıştı.
"Ben öğretirim Jae Eun. Hem benden utanmana gerek yok" diyerek salonun ortasına geldiğinde arkama geçip belimden tutmuştu. Ben ise "Joo Hyuk gerek yok" demiştim gözlerimi ona çevirerek.
"Tamam bu kadarı da fazla" diyerek yanımıza gelen Jungkook Joo Hyul'a sağlam bir yumruk attığında Joo Hyuk yere yığılmıştı.
"Jungkook sen ne yapı-"
"Sus! Bunu çoktan hak etti o şerefsiz" diyerek araya giren Jimin'e kaşlarımı çatarak bakmıştım.
Joo Hyuk zor da olsa ayağa kalktığında Jungkook "Bir daha Jae Eun'a dokunmuyacaksın!" diyerek Joo Hyun'un yakasına yapışmıştı. Bana sus diyen Jimin ise koşarak Jungkook'u tutmuştu.
Jungkook ve Joo Hyuk kendi aralarında saçmalırken Taehyung kenarda durup olanları izliyordu.
"Jungkook bırak şu adamı!" dediğimde Joo Hyuk'dan ayrılmıştı sonunda.
Yanına geldiğimde ona çatık kaşlarımla bakarken o yüzlerimizi eşitleyip gülümsemişti. "Hıncımı aldım sevgilim" dediğinde arkadaki Joo Hyuk'a bakmıştım.
"Ona bakama bana bak" diyerek ellerini yanağıma çıkarttığında gülümsemiştim ona. O da dudaklarıma küçük bir öpücük bırakmıştı.
Taehyung "Hadi devam edelim" diyerek yanımıza geldiğinde herkes ona garip bir şekilde bakmıştı.
"Ne var ya? Katılmamız gereken bir dans yarışması var. Joo Hyuk'un yediği bir yumruk yüzünden provayı bırakamayız" dediğinde herkes olumlu anlamda kafa sallamıştı.
Ben "Ben gideceğim" dediğimde Jungkook "Hayır" diyerek sarılmıştı bana. Joo Hyuk ise "Senin yüzünden kavga etmedik Jae Eun. Şu sevgili bozuntusunun saçma kıskanlığı yüzünden kavga ettik" demişti.
Jungkook benden ayrılıp "Saçma?" diye sorduğunda "Of tamam yeter! Joo Hyuk bizden toplu dayak istemiyorsan susmalısın" diyen Yoongi hocaya gülmüştü Taehyung.
Ben derin bir nefes alıp kenara geçtiğimde herkes kareografi sırasına geçip provaya devam etmişti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♥~Oy vermeyi unutmayın~♥
.
.
.
.
.
.
.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria ✎ Texting | JJK ✓ [Düzenlendi]
Random[Tamamlandı / Düzenlendi] Euphoria okulun sessiz ve çalışkan öğrencisinin kalbini kazanabilecek mi? Jaeeuniee: Kimsiniz peki? Fake hesaptan yazdığınız için kim olduğunuzu bilmiyorum. Euphoria: Bilmemen daha iyi güzelim. Jaeeuniee: Güzelim mi? E...