38. Bölüm | Sanatsal Dudiş

7.3K 569 735
                                    

"Jungkook çıkar artık şunu." dediğimde tek hamlayle çıkartmıştı ortaya.

"Şuraya bak sızdırmış" diyerek köşeyi işaret parmağıyla gösterdiğinde "Şimdi ben sızdırıcam Jungkook çabuk!" demiştim.

"Sokacak mısın artık!? Yoksa ben mi yapayım!?" dediğimde avucunda sıkıp bana bakmıştı.

"Bebeğim bozulmuş bu. Bence yenisini alalım." dediğinde kaşlarımı çatmıştım.

"Jungkook salak mısın ver şu anahtarı!" dediğimde kıkırdamıştı.

"Bir de su vanası sızdırıyor diyor ya! Bu nasıl şaka!? Deli altıma işiyeceğim, altıma!" diyerek hızlıca kapıyı açıp lavaboya koşmuştum.

Arkamdan kahkaha attığında çoktan tuvalete girip rahatlamaya başlamıştım bile.

Mağlum işemek önemli...

...

Tuvaletten çıktığımda hızlıca Jungkook'un yanına, çalışma odasına gitmiştim.

Odaya girdiğimde çantamdaki kitaplarımı masaya koymuş hatta içmek için meyve suyu bile getirmişti.

"Altına yapmadın değil mi güzelim?" dediğinde "Ha ha ha Jungkook çok komik" demiştim.

"Hoca gelecek diye işimizi halledemedik. Ama bak hocanın gelmesine daha yarım saat var" dediğinde göz devirmiştim.

"Sen bana hep göz deviriyorsun güzelim?" dediğinde tekrar göz devirmiştim. Bunun üstüne de kıkırdamıştı.

"Nereden alıştım bilmiyorum ya.." dediğimde elini uzatıp yanına gelmemi istemişti.

Onun elini tutup yanına gittiğimde belimden tutup beni yavaşça sol bacağının üstüne oturtmuştu beni.

Ben ona şaşkınlıkla bakarken o kenardaki resim defterini alıp kapağını açmıştı.

Gözüm sayfalara kaydığında beni çizdiğini görmüştüm.

Sayfaları çevirdikçe farklı şekillerde çizilmiş resimlerimi görmüştüm.

Birinde sıra üstünde uyurken diğerinde gülüyordum. Bir diğerinde ise dilim dışarıda resim çiziyordum.

Son çizdiği resmi açtığında yarım olduğunu görmüştüm. Dudaklarımı çizmemişti henüz.

Elini çeneme atıp yüzümü kendine çevirdiğimde gözleri dudaklarımın hizasındaydı.

"Hareket etme güzelim." dediğinde kenardaki resim kalemini alıp dudaklarımı çizmeye başlamıştı.

Gözleri bir dudaklarıma bir de resim defterine yaptığı çizme giderken onun yüzünü incelemeye başlamıştım.

Gözleri çok güzeldi, dudakları ise eşsiz. Odaklandığında çattığı kaşları yüzünden çok sevimli duruyordu. Hele aralanan dudaklarının gösterdiği dişleri...

"Jungkook tavşana benzi-"

"Şşşt, güzelim dudaklarını oynatma" dediğinde gülümsemiştim.

Gözleri gözlerimle buluştuğunda "Tamam, pardon" diyerek eski halimi almıştım.

"Çok sanatsal dudakların var" dediğinde istemeden kıkırdamıştım.

Euphoria ✎ Texting | JJK ✓ [Düzenlendi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin