60. Bölüm | Final

8.5K 576 497
                                    

Yıllar sonra

"Günaydın hayatım"

Jungkook odaya girdiğinde gözlerimi açamamıştım henüz. Yatakta öylece yatıyordum.

Ben "Jungkook? Uyanmasan?" dediğimde kıkırdayıp "Klinikte seni bekliyorlar ama?" demişti.

"Onlar hem bekliyorlar" dediğimde yatağın bir kenarına oturmuştu Jungkook. Ben de dayanamayıp gölerimi açmıştım.

Karşımda giyinmiş bir şekilde durduğunda kaşlarımı çatıp "Nereye gidiyorsun?" diye sormuştum. O ise gülüpseyip "Okula" dediğinde olumlu anlamda kafa sallamıştım.

"Kahvaltını yaptın mı?" diye sorduğumda gülümseyip olumlu anlamda kafa sallamıştı.

"Jungkook bir psikologla evlisin. Yalan söylemeye çalışman çok saçma"

Jungkook gülmeye başladığında ben de gülmüştüm. O "Kahvaltını hazırladım güzelim. Ama kahvaltı yapamadım" dediğinde dudaklarımı büzmüştüm ona.

Ben "Ben sen aç olarak okula gittiğinde üzülüyorum" dediğimde gülümseyip alnımdan öpmüştü. Ardından da elini karnımda gezdirmişti.

"Siz iyi olun yeter" dediğinde elimi elinin üstüne koyup gülümsemiştim.

Yatakta doğrulup oturur pozisyona geldiğimde "Annemler gelecek bu akşam" demişti bana.

"Seni merak ediyorlar. Durumuna bakacaklarmış"

Ben olumlu anlamda kafa salladığımda ellerimi tutmuştu Jungkook.

"Bebeğim ben gidiyorum şimdi. Eğer daha fazla beklersem okula geç kalabilirim"

"Peki, tamam" dedikten sonra hızlıca çıkmıştım yataktan. Jungkook'la kapıya kadar geldiğimde askılıktaki ceketini giymişti üstünde.

Bana "Seni seviyorum" dedikten sonra dudaklarımdan öpmüş ve eğilip "Seni de seviyorum bebeğim" dedikten sonra karnımı ufalamıştı.

"Kahvaltını unutma sevgilim" diyerek ayakkabılarını giydiğinde "Tamam, unutmam" demiştim. O gittiğinde de kapıyı kapatmıştım.

Mutfağa gittikten sonra yüzümde istemsizce bir gülümseme oluşmuştu. Bu kadar şeyi nasıl hazırlamıştı bu saate? Ayrıca kendisi de yiyememişti.

Karnımı ufalayıp "Bak baba bize kahvaltı hazırlamış" dedikten sora oturmuştum sandalyeye ve kahvaltımı yapmaya başlamıştım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♥~Oy vermeyi unutmayın~♥

.
.
.
.
.
.
.

🎉 Euphoria ✎ Texting | JJK ✓ [Düzenlendi] hikayesini okumayı bitirdin 🎉
Euphoria ✎ Texting | JJK ✓ [Düzenlendi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin