50. Bölüm | 3 Yakışıklı vs. Jae

5.9K 482 244
                                    

Sabah okulun kapısında beklerken cidden çok sıkılmıştım. Zaten uykuluydum kaldırımın kenarına oturup uyuyabilirdim.

Dakikalar sonra Jungkook yanıma geldiğinde gülümseyip hemen bana sarılmıştı, ben de ona karşılık vermiştim. Okula el ele girdiğimizde endişeli bir şekilde bakmıştım etrafa. Jungkook da bunun üstüne "Endişelenme güzelim. Bir şey olmaz" demişti gülümseyerek.

"Nerede olacak prova?"

"Spor salonunda olacak"

Okula girdiğimizde dans dersi alacak diğer hocalarla karşılaşmıştık. Hepsine tek tek selam verdikten sonra kuzenim çıkmıştı ortaya.

"Naber kuzen?" diyerek saçlarımı karıştırdığında "Ya Jimin oppa yapma" diyerek elini ittirmiştim hızlıca. Jungkook bunun üstüne kıkırdamıştı.

"Kızlar yarın okula dönecek" diyerek içeri giren Taehyung'a bakıp "Biliyoruz." dediğinde Jungkook. Yanıma gelip elini belime atmıştı ve "Konuşabilir miyiz?" demişti bana Taehyung.

Jungkook Taehyung'un elini tutup ittirdiğinde "Konuşamazsınız" demişti kaşları çatık bir şekilde. Taehyung da "Artık senin vereceğin kararları Bay Jeon mu veriyor?" demiş ve bana doğru sırıtmıştı.

Kaşlarımı çatıp "Ne istiyorsun Taehyung?" dediğimde "Sadece konuşmak istiyorum. Lütfen" demişti Taehyung. Ben de olumlu anlamda kafa sallamıştım.

"Kantinde seni bekliyorum" dediğinde hızlıca ayrılmıştı yanımızdan. Jungkook'a baktığımda ise çatık kaşlarıyla bir şekilde bana bakmaya devam etmişti.

"Beş dakikacık" diyerek ona sarıldığım da o da kollarını dolamıştı bana nazikçe. Jimin de "Hey! Gidin başka yerde sarılın. Burası sap dolu!" diyerek kaşlarını çatmıştı. Ben de Jimin'e kıkırdamıştım.

Jungkook'dan ayrıldıktan sonra hızlı adımlarla yakındaki kantine gitmeye başlamıştım. Kantine vardığımda da Taehyung'un bir masaya oturmuş olduğunu görmüştüm.

"Evet seni dinliyorum" diyerek masaya oturduğumda Taehyung masaya iyice yaklaşmış ve gözlerimin içine bakmıştı.

"Ne diyeceğimi aslında çok iyi biliyorsun Jae. Ben... Özür dilerim"

Göz devirdikten sonra arkama yaslandığımda derin bir nefes vermişti Taehyung. Ardından da "Tamam yaptıklarım çok saçmaydı ama pişmanım işte. Bundan sonra söz bir şey yapmayacağım gerçekten" diyerek gülümsemişti bana.

"Söyleyeceklerin bitti mi?" diye sorduğumda olumlu anlamda kafa sallamıştı Taehyung. Ben de masadan hızlıca kalkmıştım.

Spor salonuna doğru yürümeye başladığımda arkamdan gelen ayak sesleri yüzünden Taehyung da arkamdan gelmeye başladığını anlamıştım.

Spor salonuna girdiğimde bizimkiler tek sıra haline girmiş karşılarındaki dans hocasına bakı-

"Jae Eun? Ah hoş geldin" diyerek yanıma gelen Joo Hyuk'a garip bakışlar atmıştım.

"S-senin burada ne işin var?" dediğimde ise bana dans hocası olduğunu söylemişti.

Jungkook'a baktığımda sinirden dudaklarını ısırdığını görmüştüm ve bu beni daha da stresli bir dumuma getirmişti.

Hem Taehyung hem de Joo Hyuk ile aynı ortamda olacaktı Jungkook ve ikisini de çöpü kadar sevmezdi.

"Ben gitsem mi ya?" dediğimde Joo Hyuk belimden tutup beni kenara doğru ittirmeye başlamıştı. Jungkook ise bize doğru bir adım atmıştı ama Jimin onu kolundan tutarak durdurmuştu.

"Sen burada bizi izle Jae Eun tamam mı? Gitmek falan yok. Nasıl dans ettiğimi görmeni istiyorum" dediğinde Jungkook'a bakmıştım tekrardan.

Jungkook çatık kaşlarıyla "Artık başlasak mı şu provaya?" dediğinde Joo Hyuk olumlu anlamda kafa sallamış ve diğerlerinin yanına gitmişti.

Ben kenarda onları izlerken onlar şarkıyı seçmeye ve kareokrafiti oluşturmaya başlamışlardı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♥~Oy vermeyi unutmayın~♥

.
.
.
.
.
.
.

Euphoria ✎ Texting | JJK ✓ [Düzenlendi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin