56. Bölüm | Kızlar Kızlar Ölem Mi

5.2K 435 107
                                    

Jaeeuniee: Sevgilim ben bahçeye çıkacağım.

Euphoria: Tamam bekle beni geliyorum

Jaeeuniee: Cidden gerek var mı?

Euphoria: Var güzelim.
Sabah o kızları gördüm.
Yine seni arıyorlardı.

Jaeeuniee: Of şunların başka işi gücü yok mu ya?
Tek dertleri ben miyim bunların?

Euphoria: Cidden hiç bilmiyorum.

Jaeeuniee: Çıkıyorum o zaman ben?

Euphoria: Tamam güzelim.
Sen in ben arkandayım.

Mesajları kapatıp sınıftan çıktığımda arkama bakmadan merdivenlerden inmeye başlamıştım.

Büyük ihtimalle öğrenciler Jungkook'un yanına gidip bir şeyler soruyorlardı dersler hakkında.

Jungkook kısa cevaplar verip yürümeye devam ettiğinde istemeden de olsa gülümsüyordum.

Telefonuma mesaj geldiğinde hızlıca açıp bakmıştım.

Euphoria'nın Jungkook olduğunu biliyordum ama yine de heyecanlanıyordum işte.

Euphoria: Öğretmen olmak zor iş.

Jaeeuniee: Kkkkkkk

Euphoria: Seni seviyorum.

Ben tam arkama dönerken tekrar telefonuma mesaj gelmişti. Hem de üst üste.

Euphoria: Hey
Dur
Bakma
Hey
Pşşt

Jaeeuniee: Jungkook kim olduğunu biliyorum farkında mısın? Kkkk

Euphoria: Olsun yine de bakma

Jaeeuniee: Özledin mi eski günleri?

Euphoria: Hayır!
Özlemedim!
Çünkü...
O zaman istediğim gibi birlikte olamıyorduk.

Jaeeuniee: İyi de yine olamıyoruz?

Euphoria: Okuldan sonra birlikteyiz ama?
Sana sarılıyorum
Seni öpüyorum
Saçlarını okşuyorum.
Kokunu içime çekiyorum.

Jaeeuniee: ❤️
Ben banka geçiyorum.

Euphoria: Tamam güzelim ben de tam karşındayım.

Jaeeuniee: Bana bakmasan mı öyle?

Euphoria: Neden bakmamayım?
Sevgilimsin sen benim.

Jaeeuniee: Sevgilin olabilirim ama yine de bakamazsın.
Gözlerini dikmiş bana bakıyorsun Jungkook.
Başka yerlere de bak

Euphoria: Bakıyorum zaten.
Bak mesela tam karşımda bir bank var.
A-aa üstünde de güzel bir kız oturuyor.
Acaba yanına gitsem mi?

Jaeeuniee: Of Jungkook yaa kkkkk

Euphoria: Ah geldi kertenkele sürüsü.

Kafamı kaldırdığımda Jungkook'un çatık kaşlarla arkama baktığını görmüştüm.

Peki ben arkama dönmeli miydim?

Bir tanesi kolumdan tutup beni ayağa kaldırdığında diğeri diğer kolumdan tutup beni çekiştirmeye başlamıştı.

Jungkook ayağa kalkıp yanımıza doğru gelmeye başladığında kolumu bırakıp öylece yanımda duruyordu kızlar.

Jungkook "Ne oldu?" diye sorunca kızlara "Bir şey olmadı" demişlerdi gülümseyerek.

İçlerinden biri arkamdan beni itince yere düşmüştüm. Jungkook da "İyi misin?" diyerek yanıma çökmüştü.

"Bir şey yok hocam. Daha ayakta duramıyor işte." diyerek güldüğünde bir kız, Jungkook bana dönüp "Kim yaptı?" demişti.

Kızlardan uzun olan "Kim yaptı Jae Eun söyle bakalım." dediğinde biri yanıma oturup kolumu sıkmaya başlamıştı.

Jungkook "Kolunu bırak" dediğinde de kız kolumu bırakıp ayağa kalkmıştı tekrar.

Jungkook gizlice elimi tuttuğunda ona bakmıştım hızlıca. Ama o kızlara bakıyordu sinirle.

"Eun Mi yaptı"

Kızın ismini söylediğimde kız gözlerini kocaman açıp "Ne saçmalıyorun pis fare!?" diyerek bağırmaya başlamıştı. Jungkook da "Yeter!" diyerek onları susturmuş ve "Müdürün odasına gidin" demişti.


Kızlar sinirle yanımızdan ayrıldığında Jungkook'la baş başa kalmıştık.

"Dizin çok kötü olmuş güzelim" dedikten sonra dizime üflediğinde hala ona bakıyordum ben.

"Hadi kalk bakalım"

Jungkook beni yerden kaldırdığında yürümeye çalışıyordum ama yine de çok zorlanıyordum. Öyle kötü düşmüştüm ki yere dizim kanamakla kalmamış yerdeki küçük taşlar yaraya yapışmıştı.

"Dur Jungkook basamıyorum"

Jungkook durup saçlarımı geri doğru attığında tek hamleyle kucağına almıştı beni herkesin içinde

"Jungkook ne yapıyorsun!?"

"Şşşşt. Duymasınlar sevgilim" diyerek yürümeye başladığında herkes şaşkınlıkla bize bakıyordu.

Anlamıyorum ki bu cesaret nereden geliyor?

Jungkook merdivenlerden çıkmaya başladığında kafamı onun omzuna dayayıp bir elimi yakasına çıkartmıştım.

"Kokunu seviyorum" dediğimde ise hafifçe kıkırdamıştı bana ve "Ben de senin kokunu seviyorum. Senin her şeyini seviyorum" demişti.

Revire gittiğimizde beni sedyeye yatırmıştı Jungkook ve hemşirenin gelmesini beklemişti.

Hemşire geldikten sonra da gitmemişti başımdan.

Dakikalar sonra bir nöbetçi gelmişti yanımıza. Ve Jungkook'u çağırmıştı

Jungkook "Ne oldu?" dediğinde nöbetçi çocuk "Bakanlıktan geldimişler" demişti.

Ben Jungkook'a dönüp "Bakanlık?" dediğimde "Bekle güzelim. Şimdi geleceğim" diyerek dışarı çıkmıştı hızlıca. Ben de hemşireyle birlikte revirde yalnız kalmıştım.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♥~Oy vermeyi unutmayın~♥

.
.
.
.
.
.
.

Euphoria ✎ Texting | JJK ✓ [Düzenlendi]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin