Euphoria: Nereye gidiyorsun güzelim?
Koşurma düşeceksin.Jaeeuniee: Sana bahsettiğim kızlar...
Beni arıyorlarmış ve onlardan kaçmam gerek.Euphoria: Kaçmak mı?
Öğretmeninin yanına git.Jaeeuniee: Olmaz.
Euphoria: Jae söz dinle!
Buraya gel.Jaeeuniee: Oraya mı geleyim?
Öğretmen misin sen?Euphoria: Ne alakası var?
Jaeeuniee: Hem öğretmenin yanına git diyorsun hem de buraya gel diyorsun.
Euphoria: Çünkü hocanın yakınındayım.
Ve sen de öyle.
Hemen Bay Jeon'un yanına gel.
Çaprazında oturuyor.Jaeeuniee: Ne diyeceğim peki adama?
Euphoria: Ödev hakkında soru falan sor.
Ne bileyim bir şey demesen de olur.
Git ve yanına otur şu adamın.Jaeeuniee: Of peki
Ne oldu derse mal gibi susacağım ve rezil olacağım.Euphoria: Çabuk ol.
Jaeeuniee: Bu adam da her gördüğümde telefonu ile uğraşıyor.
Merak ettim.Euphoria: Annesidir.
Jaeeuniee: Kkkkkkk
Euphoria: Arkandan birkaç kız geliyor Jae.
Jaeeuniee: İşte şimdi bittim.
[Jaeeuniee çevrimdışı]
[Euphoria çevrimdışı]Kızlardan uzun olanı telefonu elimden alırken son anda kapatmıştım ekranı. "Ooo Jae efendi. Kiminle mesajlaşıyorsunuz bakalım?" diyerek sırıtınca da kaşlarımı çatmıştım.
Telefonu açmaya çalıştığında kilitli olduğunu görmüş ve uzun olanı kaşlarını çatmıştı.
"Hadi bücür gir şunun şifresini." diyerek üstüme yürüdüğünde geri doğru bir adım atmıştım. Ardından da "Telefonumu verir misiniz?" demiştim ama gülmeye başlamışlardı.
"Duyamadım kedi yavrusu. Tekrar söyle bakalım." diyerek uzun saçlısı kahkaha atmaya başladığında diğerleri de ona eşlik etmişlerdi.
Gözlerim dolmaya başladığında derin bir nefes almıştım. Yüksek sesle "Telefonu verin" dediğimde ise üçü bir duraksamıştı.
"Ne dedi bizim kedi yavrusu? Oy sen telefonu mu istiyorsun? Nah alırsın!"
"Bir daha sesini yükselt bak seni ne yapıyoruz bücür" dediğinde kısa saçlısı beni hafifçe ittirmişti.
"Ne dedin şimdi tekrar söyle bakalım." dediğinde uzun saçlısı, arkadan bir ses "Telefonu verin!" demişti.
Kızlar hızla arkalarını döndüklerinde Bay Jeon elleri belinde kızlara sinirli bir şekilde bakıyordu.
Uzun kız telefonu Bay Jeon'a uzattıklarında Bay Jeon "Müdün odasına yürüyün." demişti. Hepsi de hızlı adımlarla okula girmişlerdi sonra.
Ben sessizce yere bakarken Bay Jeon yanıma yaklaştı ve eliyle çenemi havaya kaldırdı.
Gözlerime bakmaya başladığında yaşların akmasına engel olamamıştım.
Onun yanında ikinci kez ağlıyor ve ikinci kez ezik durumuna düşüyordum.
Diğer elini yüzüme kaldırıp göz yaşımı silmeye başladığında geri doğru çekilip bunu yapmasına engel olmuştum.
Hızlıca gözümdeki yaşları sildiğimde elini ensesine götürmüştü. Elindeki telefonumu bana uzatınca da hızlıca alıp cebime koymuştum.
"Ben onlarla ilgileneceğim. Sen merak etme." dediğinde "Gerek yok." demiştim.
"Özel okulda öğretmenlik yapıyorsunuz Bay Jeon. Eğer hoşlarına gitmeyen bir hareket yaparsanız kovulursunuz. Bu yüzden boşverin." dedikten sonra hızla yanından uzaklaşıp lavaboya girmiştim.
Euphoria: Güzelim?
İyi misin?Jaeeuniee: Sanırım evet.
Euphoria: Neredesin şimdi?
Jaeeuniee: Lavaboya girdim.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra sınıfıma gideceğim.Euphoria: Seni seviyorum bilyorsun değil mi?
Jaeeuniee: Ah evet biliyorum.
Sürekli söylüyorsun EuphoriaEuphoria: Görüşürüz güzelim.
Seni seviyorum.[Jaeeuniee çevrimdışı]
[Euphoria çevrimdışı]~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♥~Oy vermeyi unutmayın~♥
.
.
.
.
.
.
.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria ✎ Texting | JJK ✓ [Düzenlendi]
Random[Tamamlandı / Düzenlendi] Euphoria okulun sessiz ve çalışkan öğrencisinin kalbini kazanabilecek mi? Jaeeuniee: Kimsiniz peki? Fake hesaptan yazdığınız için kim olduğunuzu bilmiyorum. Euphoria: Bilmemen daha iyi güzelim. Jaeeuniee: Güzelim mi? E...