~JUNGKOOK'UN AĞIZINDAN~
Joo Hyuk babamla sohbet ederken konuya girmeyip onları dinlemeye devam etmiştim. Konuştukları şeyler beni alakadar etmeyen şeylerdi.
Şirket, ya da hisseler gibi şeyler. Nedeni ise Bay Nam cidden zengin biriymiş ve şirketi Joo Hyuk'a bırakacakmış ama o istemiyormuş. Dans öğretmeni olacakmış. Ne hoş değil mi?
Muhabbetlerinin ortasında Joo Hyuk birden bana dönüp "Siz Jae Eun ile hiç seviştiniz mi?" diye sordu.
Ne?!
Babam kaşlarını çatıp Joo Hyuk'a "O nasıl soru?" dediğinde devamında "O onların özeli" demesini bekliyordum ama devamında dediği şey "Tabii ki de hayır. Öyle bir şey olamaz" demişti.
Hayır yani nereden biliyorsun babacığım?
Joo Huyuk bana dönüp "Sevişmediniz yani?" dediğinde Babam "Evladım beni duymadın mı?" demişti.
"Amca şimdi sen onların her şeylerini bilemezsin. Yani belki-"
"Söyle Jungkook" diyerek bana döndüğünde babama olumsuz anlamda kafa sallamıştım.
"Bak gördün mü? Jungkook çok iyi biridir ve enlenmeden ona dokunmaz" demişti.
Joo Hyuk pis pis sırıtınca ben "İzninizle bir su içeyim" diyerek yanlarından kalkmıştım. Hızla mutfağa girdiğimde de kahve yapan Jae Eun arkasını dönmüş ve bana bakmıştı.
"O herifi çok pis döveceğim haberin olsun" dediğimde Jae yanıma yaklaşıp ne oldu?" diue sormuştu. Ben ise "O iğrenç herif gelip babamın yanında bana seviştiniz mi diye sordu Jae Eun" demiş ve Jae Eun'ın gözlerinin kocaman açılmasına sebep olmuştum.
"Ne? Ciddi misin?" dediğinde ise olumlu anlamda kafa sallamıştım.
Jae "E ama biz bir yarım saat önce sevi-" derken elimle ağzını kapatıp sözünü kesmiştim ve "Babanların duymasını mı istiyorsun güzelim?" demiştim ona. Jae Eun da kaşlarını çatıp "Bu hiç adil değil" demişti.
Derin bir nefes aldıktan sonra Jae "Babamla konuşacağım" dediğinde kaşlarımı catmıştım.
Ben "Ne diyeceksin Jae? Ben Jungkook'la sevişmek istiyorum mu?" dediğimde "Tam olarak öyle olmasa da haber vereceğim. Of Jungkook ya ben seni istiyorum" demiş ve bana sarılmıştı.
Ağlamaklı bir ses tonuyla "Ha bu arada kahveler hazır" dediğinde kıkırdamıştım istemeden. "O zaman götür bakalım." dediğimde de benden ayrılıp kahveleri tepsiye koymuş ve yavaş adımlarla mutfaktan çıkmıştı.
O çıktıktan saniyeler sonra da ben çıkmıştım arkasından. Sonra da hızlıca babmın yanına oturmuştum.
Joo Hyuk kahvesinden bir yudum alıp "Çok güzel olmuş Jae" dediğinde Jae gülümseyip "Afiyet olsun" demişti.
...
Kahvelerden ve muhabbetten sonra Joo Hyuk babasının onu çağırması üzerine nihayet defolup gitmişti. Babam da "Ben artık yatmaya gidiyorum." diyerek yanımızdan ayrılmış ve nizi baş başa bırakmıştı.
Jae sıkkın bir şekilde ellerimi tutunca ona "Ne oldu Jae?" diye sormuştum ona. O ise "Babam yüzünden canım sıkıldı Jungkook" denişti bana.
Ellerini bırakıp ona sıkıca sarıldığımda "Merak etme güzelim, evleneceğiz zaten. Seni o beyaz gelinliğin ile alacağım babandan" demiştim kollarımı sıkılaştırıp. O da "Peki ne zaman?" diye sormuştu.
"Önce bir üniversiteye başlamalısın"
Jae Eun olumlu anlamda kafa salladığında ondan ayrılıp ayağa kalkmıştım ve "Ben artık gideyim. Saat epey geç oldu" demiştim. Jae Eun da "Tamam sevgilim" diyerek gülümsemişti bana.
Kapının önüne geldiğimde arkamı dönüp Jae Eun'a uzunca bakmıştım.
Üzüldüğü çok belli oluyordu güzelimin.
Jae Eun "Görüşürüz" dediğinde gülümseyip ellerimi yanaklarına çıkartmış ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurmuştum.
"Görüşürüz güzelim" dedikten sonra da evden çıkıp ve aşağı inmiştim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♥~Oy vermeyi unutmayın~♥
.
.
.
.
.
.
.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Euphoria ✎ Texting | JJK ✓ [Düzenlendi]
Random[Tamamlandı / Düzenlendi] Euphoria okulun sessiz ve çalışkan öğrencisinin kalbini kazanabilecek mi? Jaeeuniee: Kimsiniz peki? Fake hesaptan yazdığınız için kim olduğunuzu bilmiyorum. Euphoria: Bilmemen daha iyi güzelim. Jaeeuniee: Güzelim mi? E...