leeminho: Park Lu Yin?
(Görüldü)leeminho: Cidden...
(Görüldü)leeminho: Neden kaçtın?
(Görüldü)leeminho: O kadar hızlıydın ki sana yetişemedim bile.
(Görüldü)leeminho: Atletizm kulübüne katılmayı düşünmelisin.
(Görüldü)leeminho: Yah, dalga geçiyorum. Görüldü atmayı bırak da konuşalım.
(Görüldü)leeminho: Ofelya...
(Görüldü)Yazıyor...
Hamlet: Bana Ofelya deme.
leeminho: Diyeceğim.
Hamlet: Demeni istemiyorum.
leeminho: Umurumdaymış gibi mi görünüyor?
Hamlet: Aish! Cidden Min Ho.
Hamlet: Ne istiyorsun?
Hamlet: Sana anonim olarak mesaj attım ve sen de beni buldun, hepsi bu. Daha fazla konuşmamızı gerektirecek bir durum yok. Değil mi?
leeminho: Bu kadar basit değil.
leeminho: Sen... Benim için Ha Na Bi'yi tehtid ettin. Bunun hakkında bile konuşmayacak mıyız?
Hamlet: :D?
Hamlet: Hemen gelip sana şikayet mi etti? Bebek.
leeminho: Hayır.
leeminho: Kendim duydum.
Hamlet: Ne?
leeminho: Kantinde ince sesini kullanarak bir şeyler söylediğinde Na Bi kendisini tehtid edenin sen olduğunu anladı ve gelip sana sordu.
leeminho: Sizi duydum konuşurken. Bunu tahmin edemezdin, değil mi Ofelya?
(Görüldü)leeminho: Kendi ağzınla itiraf ettin.
leeminho: Ama ben belki de Na Bi ile uğraşmak istemediğin için yapmadığın bir şeyi kabul etmil olabilirsin diye düşündüm. Kendi üstüne bilerek almış olabileceğin ihtimali de geldi aklıma.
leeminho: Ama sabah okulda Na Bi'den 'tavus kuşu' diye bahsetmenle emin oldum.
leeminho: Ofelya sensin.
Hamlet: Pekala, şimdi ne olacak?
Hamlet: Beni buldun. Ne yapacaksın?
Hamlet: Arkadaşlarına anlatıp gülecek misin? Yoksa dalga mı geçeceksin? Ya da belki de direkt engellersin.
Hamlet: Merak etme, sana yapışmam.
leeminho: İnsanların duyguları ile oynayıp kalplerini kıracak biri miyim ben? Beni öyle gördüğünü bilmiyordum.
Hamlet: Tabi ki de seni öyle görmüyorum. Bunu sen de biliyorsun.
leeminho: Evet...
leeminho: Senden tek isteğim, seçmelere tekrar katılman.
Hamlet: Yapma Min Ho. Katılmayacağım.
leeminho: Lu Yin, katılmalısın.
leeminho: O rol sana çok yakışıyor. Senden başkasını düşünemiyorum. Neden denemiyorsun.
leeminho: Merak etme, bir daha rüşvet alma gibi bir durum asla olmayacak. Bayan Dahee hatasının farkına vardı.
Hamlet: Sorun bu değil.
leeminho: Ne o zaman?
Hamlet: Kral Hang Seok'u kim canlandırıyor?
leeminho: Son sınıflardan Park Chanyeol.
Hamlet: Evet.
Hamlet: Peki bi' düşün.
Hamlet: Bayan Dahee benim oyunculuğum için ne demişti?
(Görüldü)Hamlet: Replikleri şiir gibi okuduğumu.
Hamlet: Sahnede iyi değilim, olmayacağım da.
Hamlet: İyi olduğum ve övgü aldığım tek kısım; rol arkadaşıma, yanı sana uyum sağlayabilmiş olmam.
Hamlet: Şimdi o sahnede sen olmayacaksın, nasıl kendimi role verebilirim? Bunu hiç aklına getirmedin mi?
leeminho: Bu...
Hamlet: Unutma.
Hamlet: Ofelya, Hamlet olmadan bir hiç.
Hamlet: Seçmelere katılmayacağım.
(Görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Did İt | Lee Min Ho
FanfictionLee Min Ho, okulun tiyatro kolunun başkanıydı. Park Lu Yin ise onun provalarını bile izlemeyi severdi. Sonunda bir cesaretle Min Ho'ya mesaj attı. Ancak bambaşka bir taktik uygulayarak. Hamlet: Oyunculuğun çok kötü. Neden tiyatro kulübünü seçtin k...