32🎭

3.8K 414 152
                                    

Hamlet: Min Ho?
(Görüldü)

Hamlet: Tüm gün benden kaçtın.
(Görüldü)

Hamlet: Min Ho, böyle yapma lütfen. Konuşup halledebileceğimiz şeyleri büyütmeye gerek yok.

leeminho: Büyütmeye gerek yok mu?

leeminho: Sevgilimi sinir olduğum çocukla kahkahalar atarken görüyorum.

leeminho: Sence de büyütülecek bir şey yok mu?

Hamlet: Özür dilerim, gerçekten öylesine sohbet ediyorduk ama sana onunla arama mesafe koyacağım konusunda verdiğim sözü unutmuştum.

Hamlet: Kafam allak bullak. Soobin aklıma gelen son kişi bile değil.

leeminho: Anlamıyorsun Lu Yin.

leeminho: Bu, öyle sevgili kıskançlığı tarzında aptalca bir şey değil.

leeminho: Özgüvenli bir insan olmadığım dönemlerde her şeye alınganlık yaparken, o Soobin denen çocuk canımı çok sıkmıştı sadece birkaç saniye gülse bile.

leeminho: Onun yüzünden en ufak bir hata yapmaya korkar olmuştum.

leeminho: Şimdi sevdiğim kızı onunla görmek ne kadar berbat hissettiriyor tahmin ediyor musun? Sanki eski özgüvensiz günlere dönüyormuş gibi.

Hamlet: Anlıyorum.

Hamlet: Üzgünüm sevgilim. Kesinlikle artık daha dikkatli olacağım. Ama sen de bana trip atmak yerine açıklamamı dinle önce. Bir an korkuyor insan.

leeminho: Pekala. Ben de üzgünüm.

Hamlet:❤️

Hamlet: Şimdi ne yapıyorsun?

leeminho: Bebek bakıyorum...

Hamlet: Bebek mi? Kimin bebeği?

leeminho: Ablamın kızı. Tongyeong'dan ziyarete geldiler, alışverişe çıktılar annemle. Ufaklık da başıma kaldı.

Hamlet: Aigoo~ dayılık mı yapıyorsun sen yeğenine? Uwu~

leeminho: Of Lu Yin, yapma şunu!

Hamlet: 😂😂

Hamlet: Tamam tamam.

Hamlet: İyi anlarım bebek bakmaktan, bir şey olursa mesaj at ;)

leeminho: Ah tabi. Çünkü ben dağdan geldim, hiç bilmiyorum bebek bakmak nedir. Sağol güzelim.

Hamlet: Min Ho 😂

Hamlet: Asabi iken çok sevimlisin😂❤️

leeminho: Yine mi şu sevimlilik mevzusu?

leeminho: Daha önce de sevimli olduğumu söylemiştin sonra olay soyunma odasında bitmişti.

Hamlet: Min Ho!!

leeminho: Hahdkslxks😎😎
(Görüldü)


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I Did İt | Lee Min Ho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin