3🎭

6.3K 559 114
                                    

Hamlet: Kulübe üye olmak için sana mı gelinmesi gerekiyor?

leeminho: Önce bana geliniyor. Ön elemeden sonra seçtiğim kişileri Bayan Dahee'ye yönlendiriyorum.

Hamlet: Anladım.

leeminho: Ne o? Katılmaya mı karar verdin?

Hamlet: Hayır. Sadece ne kadar yetkin olduğunu merak ettim. Alt tarafı kulüp başkanısın, Bayan Dahee'den önce sana gelinmesi saçma.

leeminho: Böyle konuştuğuna göre profesyonel olmalısın.

leeminho: Kulüpten misin?

Hamlet: Nerden çıktı bu?

Hamlet: Ayrıca sana kimliğimi söyleyeceğimi düşünmüyorsun değil mi?

leeminho: Sahte hesaptan yazmak korkarların işidir. Ve tiyatrocular böyle şeylerden korkmazlar. Buradan yola çıkarak senin kulüpten olmadığına emin oldum şuan.

leeminho: Sadece fazla iyi bir araştırmacısın.

Hamlet: Tiyatrocular olarak fazla özgüvenlisiniz sanırım?

leeminho: Öyle olmasak insan önünde oyun sergileyemezdik.

leeminho: Lafı değiştirme soruma cevap ver. Kimsin?

Hamlet: Provalarını bile izleyen biriyim.

leeminho: Provaları izlemeye birçok öğrenci gelir, nereden bileyim ben sen hangisisin?

Hamlet: Bilmeni istesem sahte hesaptan yazmazdım. Belki de dediğin gibi korkağımdır.

leeminho: Komik.

leeminho: Öyle olsun bakalım. Umarım oyunculuğumu eleştirebileceğin kadar başarılı birisindir.
(Görüldü)

I Did İt | Lee Min Ho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin