30🎭

4.1K 410 201
                                    

leeminho: Film vizyona gireli iki hafta oldu.

leeminho: Herkes senin sesinden bahsediyor.

leeminho: Aniden üne kavuşmak nasıl bir duygu Yin hanım?

Hamlet: Ya😂

Hamlet: Min Ho... Gerçekten çok tuhaf. Hiç tanımadığım öğrenciler gelip benimle konuşuyor.

Hamlet: Normalde öğrenci işleri için yanıma gelenler şimdi tebrik etmeye geliyorlar.

leeminho: Ee olsun o kadar. Bu senin ilk işin.

Hamlet: Umarım son olmaz :)

leeminho: O ses ile mi? Hiç sanmıyorum.

leeminho: Herhangi bir çizgi film karakterini seslendireceğine eminim Na Bi'yi tehtid ettiğin o sesinle ;)

Hamlet: Ya hatırlatma şunu.

leeminho: Ahskjdajksk

leeminho: Bu arada, bugün koridorda seninle konuşan çocuk.

leeminho: O da mı tebrik için gelmişti?

Hamlet: Hangisinden bahsediyorsun?

leeminho: Şu basketbol takımındaki, Hyunjin'in de arkadaşı.

Hamlet: Ah, o. Soobin.

Hamlet: Evet. Önce tebrik etti sonra ses tonu ve tiyatro hakkında biraz konuştuk. Öyle.

Hamlet: Neden sordun?

leeminho: O çocuk...

leeminho: Neyse boşver, saçma gelir.

Hamlet: Min Ho söyler misin?

leeminho: Açıkçası... O çocuktan pek haz etmiyorum. Yani sebebini söylemem tuhaf gelir sana.

Hamlet: Lütfen söyle, emin ol seninle ilgili hiçbir şey tuhaf değil.

leeminho: Şey

leeminho: Onuncu sınıfta bir tiyatro provamıza onların sınıfı izlemeye gelmişti. Dersleri boş diye.

leeminho: Ben prova esnasında bir hata yaptım repliğimi olurken. Soobin de üstüme güldü.

leeminho: Tabi salon sessiz. Onun gülüşünü duyunca diğerleri hafif hafif güldü. Bildiğin rezil oldum.

leeminho: Dönüp ona baktığımda hiç umursamadı, gülmesini bastırmaya da çalışmadı.

leeminho: Sonuçta günde on tane oyun ezberliyoruz, tabi ki hata yapabilirim.

leeminho: Bu o zamandan kalmış bir kin değil, yanlış anlama. Sadece pek haz etmiyorum bundan dolayı.

leeminho: Saçma geldi değil mi?

Hamlet: Hayır Min Ho, kesinlikle seni anlıyorum. Saçma falan değil.

Hamlet: Tiyatro için çok çaba sarf ediyorsun, elbette bu tip durumlar canını sıkar.

Hamlet: Merak etme, bundan sonra onunla muhabbetime dikkat edeceğim. Zaten daha önce bir iki kez konuşmuşluğumuz vardı sadece.

leeminho: Teşekkür ederim güzelim...

Hamlet:❤

leeminho:❤️


I Did İt | Lee Min Ho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin