TADIMLIK AŞK- 14

2.6K 196 159
                                    

Şirketin içinde bir ileri bir geri giderken stresten tırnaklarımı dişliyordum. Daha fazla dayanamayacığımı anladığımda hızla odadan çıktım.

''Aslı Hanım bir problem mi var?''diyen Eymen'in sekreterine panikle

''Odaya kim girdi, yeni anlaştığımız şirketten mi?''diye sorduğum meraklı soruyla şaşkınca bana bakın kadına kaşlarımı çatarak baktım.

Kadın bocalayarak eliyle arkasındaki kapıyı işaret ederek ''Ş-Şey. Sanırım Eymen Bey'in arkadaşı.''diye zorlukla konuşan kadının tedirginliğini anlıyordum. Çünkü odaya giren kadını görmüştüm. Sıkıntıyla Eymen'in odasının kapısının açılmasını bekledim. Bir yandan dudağımın kenarını dişlerken diğer yandan da parmaklarımla oynuyordum. Sekreter kadının yanına oturduğumda ayaklarımı da sallıyordum. Şu an yaptığım kocasına aşık bir kadının yaptığı kıskançlığın da ötesindeydi. Çünkü ben kıskanınca hesap soramıyor, merakımı aydınlatamıyordum. Bu sebeple daha zalim ve korkutucu oluyordum. Masası sallanan kadın

''Aslı Hanım, iyi misiniz?'' dedi bendeki durumun tuhaflığının farkında biri olarak.

''Evet, hiç olmadığım kadar.'' dediğimde gözlerimle kapıyı delip geçiyordum.

''Eymen Bey'in odasına neden girmiyorsunuz?''diyen kadına safça baktım. Evet, şu an ben onun karısıydım odasına izinsiz girmem tuhaf kaçmazdı. Yanımdaki sekreterin alnından öpesim gelmişti. Ayaklanmış kapıya yaklaşmışken elim kapının üstünde dondu, kaldı. Şimdi içeriye ne diye girecektim peki. Bahanem neydi? Eymen bunu soracak ya da sorgulayacaktı. Gerçekten beni seven biri olsaydı onu özlediğim için yanına gittiğimi söylerdim ama şimdi. Hızlıca düşünerek odaya girmem için bir iş bahanesi aradım. Masanın üstünde duran dosyayı kaparak kadına göz kırptım. Eymen'in odasına direkt giriş yaparak ikili arasındaki yakınlığı tespit etmek istedim.

Elimdeki dosyayı havaya kaldırarak zoraki bir gülümsemeyle odanın içindeki afet gibi olan kadına baktım ve donup kaldım. Fazlasıyla alımlı ve güzeldi. Bacaklarını sergileyen elbisesinin eteği derin göğüs dekolteli elbisesiyle elimdeki dosya havada kalmıştı. Kadını, Eymen'in odasına girerken gördüğümde bu ufak detayları kaçırmış olmalıydım.

''Kızın çok işi varmış da geçerken bana uzattı. Sana getirmem için.''diyerek Eymen'in yanına doğru ilerledim. Bakışları kızgın bir ok kadar sertti. İkili arasındaki yakınlığı tespit etmek isteyerek gözlerim üzerlerinde geziniyordu. Karşısındaki oturan kadın Eymen'e ilgiyle bakarken Eymen önündeki kağıtlara dalmış görünüyordu tabii ben gelmeden hemen önce. Bana çatık kaşlarıyla bakan Eymen'e 'O kadına baksarsan gözlerini oyarım.' bakışı atarak ilerledim ama bu bakışımdan hiçbir şey anlamadığına adım kadar emindim. Eymen'e elimdeki dosyayı uzatarak başında bekledim. Bakışlarım karşısındaki kadındayken

''Teşekkürler Aslı Hanım.'' dedi gayet nazik görünmeye çalışan odun kocam.

''Ne demek.'' dedim zoraki yapmacık bir tebessümle. Eymen'in karşısındaki kadın benim varlığımı unutmuş gibiydi. Çünkü ben gözlerimi kırpmadan ona bakarken o bana dönüp de kısa bir bakış bile atmamıştı. Eğer baksaydı onu şuracıkta boğmak isteyen korkutucu bakışımı görürdü.

''Misafirin mi vardı?'' dedim bakışlarımı kadından çekerek kocama bakarak.

''Evet.'' dedi kısa bir şekilde yanıt vermeyi tercih ederek. İçimden Eymen'e saydırırken sakin görünmeye çalışarak benimle ilgilenmeyen kadına elimi uzatarak ''Merhaba, ben Aslı Korel. Bu şirketin yöneticisiyim.'' derken kadının şaşkınlıktan açılmış gözleri beni buldu. Uzattığım elimi sıkarken beni baştan aşağıya süzdü. Bocalayarak ''B- Bende Eymen'in eski bir tanıdığıyım.'' dedi bakışları Eymen'e kayarken.

TADIMLIK AŞK (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin